• THAA ELKE fxcking keer weer, word ik geslagen door me bro
    als het geluid al íets té hard staat, n als zyn muziek aan staat, dan trilt verdomme het hele huis, met elke zinloze rede word ik helemaal kapot geslagen, en en en *PIEEEPPP* thaa, er tegen doen kan toch niet, tegen je ma zeggen helpt ook niet, het enige wat zy ezgt is; nee,bram,niet doen
    en dan zittie weer op te scheppen, over alles wattie van mama krygt en ik natuurlyk weer niks, zitty al de hele dag te zeiken over zn nokia n65 ofzo dattie zoooo geweldig is, jaa boeiend:S
    THAAA ik word hier zo geschift, ik denk dat ik maar netzoals een vriend van me in een woongroep ga wonen:S
    piepleven:S

    help my en dreamxon(ofzoiets;$$) echt<3
    we zitten der echt heel erg mee!):


    your eyes are like stars in the night.

    (...)
    Schat, zo'n tyd heb ik ook gehad dat ik werd geslagen door myn broer. En geloof me, ze lyken eng als je de naam 'Jeugdzorg' hoort. Maar dat zyn ze niet!


    Maar ik vind van wel ..O_o en Steffie ook ,,denk ik (A)


    Crack a bottle

    iDD, eng verklaard*bigsmile*


    your eyes are like stars in the night.

    (...)

    Gosh ,,alsjeblieft niet!
    1. Dt mens heeft geen egte vrienden!
    2. Die laten haar om de 5 minuten vallen fseu en dan weet binnen de korste keren iedereen het..
    3. haar vrienden zijn nog enger dan die jeugdzorg gasten O.o

    Dan 1. Moet je zusje zich gaan realiseren wat ze fout doet dat ze geen vrienden heeft!
    2. Oke, je bent of gewoon gewoon vrienden of niet. Om de 5 minuten laten vallen vindt ik ook weer een beetje gemeen.
    3. Hoe oud is je zusje eigenlyk?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Maar ik vind van wel ..O_o en Steffie ook ,,denk ik (A)
    Schat, dat vindt je. Ze lyken eng door de naam maar dat zyn ze niet
    Jullie moeten wat minder bang zyn en het gewoon doen! Dus gewoon met die mensen praten. Ze zullen je helpen hoor, ze gaan je heus niet byten. Als jullie zo bang blyven voor hulp dan kan niemand er wat aan doen!!!!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rose ,,
    maar miss zijn we wel bang voor hulp ,,
    Maar miss niet egt bang fseu maar sgamen we ons ervoor ,,ik wel tenminste ,, WElk mens laat sig nu in elkaar slaan door haar 11jarige susje O.o
    En daarbij,, Ik wil mn moeder neit kwetsen ,,
    En als ik de jeugdzorg fseu de bij haal en se sien die littekens van dat snijden
    dan dan ,,WEETIKVEEL ,, ..


    Crack a bottle

    idd,ik ben het met chan eens


    your eyes are like stars in the night.

    @ Chantou,
    Dan zullen ze heus niet iets gaandoen waardoor je je kut al voelen. En kyk, je kan dit gewoon niet geheim houden, vroeg of laat zal je hele klas erachter komen! Je kan het beter nu aanpakken dan dat iedereen er achter komt! De jeugdzorg zal je alleen maar helpen en desnoods je zusje onderzoeken waarom ze zich zo gedraagt. Je moeder wordt dan gewoon gerustgesteld. En ik meen het echt, jullie moeten er gewoon wat aan doen!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jippi ,
    Stef is het met me eens =D


    Crack a bottle

    @ Chantou en rainbow.
    Met zo'n houding kan ik jullie écht niet helpen. Jullie moeten de angst gewoon proberen van jullie af te zetten! Want anders kan niemand jullie helpen!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    adoohh,natuurlyk ben k t met je eens<3
    aber, zo snel zullen we echt niet de jeugdzorg ofzo inschakelen, cuz, het is toch makkelyker dna gedaan


    your eyes are like stars in the night.

    Rose
    maar mijn klas komt er neit achter WNT NIEMAND WEET HET! en niemand komt het ook te weten al het aan mij ligt (A) ik vertel mijn problemen alleen op Q
    OMdat ik jullie vertrouw
    In REAl vertrouw ik mensen nooit snel
    Ik bn al soo vaak in de steek gelaten dat dat me makkelijker leek ,, Wnt als het dan weer gebeurt dan kun je het makkelijker vn je af setten fseu..
    Vroeger vertrouwde ik mensen te makkelijk en nu duss amper meer.. en drm gaa ik gwn lkkr door met lachen en vrolijk doen ookal gaa ik kapot van binne ,,EN laatst ook al met die ''vriendin'' ik weet niet of je dat ook hb gelezen ,,maar ik wil egt niet dat iemand er achter komt !


    Crack a bottle

    @ Chantou, je vertelt het hier nu wel, maar stel dat er iemand van je klas hier ook zit, of iemand van je school. Zou die zyn mond wel houden?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    adoohh,natuurlyk ben k t met je eens<3
    aber, zo snel zullen we echt niet de jeugdzorg ofzo inschakelen, cuz, het is toch makkelyker dna gedaan


    k wou net seggen ,,als jij het segt Rose klinkt het wel heel makkelijk fseu maar het is egt moeilijk in het egt,,en ik weet dat jij ook door een moeilijke tijd bnt gegaan enseu en ik Hou heel veel vn jou (weetjetog (A)) en ik lief jou nog meer omdat je probeert te helpen maar het is gwn zoo moeilijk..
    Ik bedoel ,,de jeugdzorg is niet iets kleins dat je segt vn: jaa nu wil ik die der even bij gaan roepen enseu..


    Crack a bottle

    @ Chantou, je vertelt het hier nu wel, maar stel dat er iemand van je klas hier ook zit, of iemand van je school. Zou die zyn mond wel houden?


    :X weetikveewl ,,maar mn bf sit wel op Quizlet ,,maar sei weet het ook niet .. maar tog ,, als se dit leest dan sal se er tog niet veel op sgool van seggen ,, op Q miss wel van Wat is er enseu ,,maar op sgool kijkt se dan gwn naar me met son blik en dan gaat se weer verder met praten met haar vriendje enseu


    Crack a bottle

    Steffie ,,
    'gaa jij het iemand seggen dan :X??


    Crack a bottle