• THAA ELKE fxcking keer weer, word ik geslagen door me bro
    als het geluid al íets té hard staat, n als zyn muziek aan staat, dan trilt verdomme het hele huis, met elke zinloze rede word ik helemaal kapot geslagen, en en en *PIEEEPPP* thaa, er tegen doen kan toch niet, tegen je ma zeggen helpt ook niet, het enige wat zy ezgt is; nee,bram,niet doen
    en dan zittie weer op te scheppen, over alles wattie van mama krygt en ik natuurlyk weer niks, zitty al de hele dag te zeiken over zn nokia n65 ofzo dattie zoooo geweldig is, jaa boeiend:S
    THAAA ik word hier zo geschift, ik denk dat ik maar netzoals een vriend van me in een woongroep ga wonen:S
    piepleven:S

    help my en dreamxon(ofzoiets;$$) echt<3
    we zitten der echt heel erg mee!):


    your eyes are like stars in the night.

    ik wil juist een broer ;p

    wie wil myn zusje ?
    ze is 6 jaar ;p
    Gratis afhalen ;p


    Vampire Heart.

    het begon met my xD en nu met xdreamxon xD
    maar maar maar, mensjes, ik heb ook nog hulp nodig*traanoogjes*

    @persianqueen
    ik zie mnne familie byna nooit -,-' en volgens my verteld men bf alles doorÖ geloof me, volgens my echt, ik zit echt in een rampzalig overhoop gegooit leven -,-

    Praat op school of met een psygiather die mensen hebben zwijgplicht en helpen je!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Lief dat ben je niet!,33 echt heb je geen vertouwns personen op school? Of bel de kinder telefoon n_n


    Die vertrouwenspersonen zuigen =.=
    En de kindertelefoon ook ,,en ik wil het niet seggen wnt ikke hou wel vn mij mama ,, en NIET van mijn susje ,,maar ik wil me moeder neit pijn doen fseu seg maar ,,En als ik dan de kindertelefoon fseu bel dan word se miss kwaad fseu of denkt se dat se iets fout heeft gedaan ,En dat wil ik niet ..!
    Vroeger wou ik haar ook neersteken ,, Maar toen ben ik meself begonnen te snijden ,, DOMHEID weetik(A)
    Ik bn al gestopt ,gelukkig ,,maar met me moeder kan ik al beter opsgieten nu ,,alleen Aischa irriteerd mij soo fuckng erg (huil)


    Crack a bottle

    het begon met my xD en nu met xdreamxon xD
    maar maar maar, mensjes, ik heb ook nog hulp nodig*traanoogjes*

    @persianqueen
    ik zie mnne familie byna nooit -,-' en volgens my verteld men bf alles doorÖ geloof me, volgens my echt, ik zit echt in een rampzalig overhoop gegooit leven -,-

    Ik wil me er niet mee bemoeien, maar je mag altijd naar me toekomen. Ik ken je niet, maar misschien is dat juist fijner, omdat ik niemand heb om het tegen door te vertellen ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ik wil me er niet mee bemoeien, maar je mag altijd naar me toekomen. Ik ken je niet, maar misschien is dat juist fijner, omdat ik niemand heb om het tegen door te vertellen ;)

    eh, we kennen elkaar wel hoor -,-'
    xD hehe, of weer vergeten?x'D


    your eyes are like stars in the night.

    (...)

    Die vertrouwenspersonen zuigen =.=
    En de kindertelefoon ook ,,en ik wil het niet seggen wnt ikke hou wel vn mij mama ,, en NIET van mijn susje ,,maar ik wil me moeder neit pijn doen fseu seg maar ,,En als ik dan de kindertelefoon fseu bel dan word se miss kwaad fseu of denkt se dat se iets fout heeft gedaan ,En dat wil ik niet ..!
    Vroeger wou ik haar ook neersteken ,, Maar toen ben ik meself begonnen te snijden ,, DOMHEID weetik(A)
    Ik bn al gestopt ,gelukkig ,,maar met me moeder kan ik al beter opsgieten nu ,,alleen Aischa irriteerd mij soo fuckng erg (huil)

    Vertel je moeder het mied dat is het beste!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    STEFFIE!!
    Ik wil jou helpen ,,maar ik weet self ook neit wat ik meot doen :X
    Anders ging ik jou wel redden [à]
    Maar iemand mooet mij ook gaan redden ..

    Kiendje ,, we moeten allebei gered worden ..


    Crack a bottle

    (...)
    Vertel je moeder het mied dat is het beste!<3


    maar dan sleept se me strxx naar een spygiater ,,dat wou se ook gaan doen toen ik meself sneed ,,terwijl ik het door haar deed maargoed
    Ik is bang voor die spygiatermens!


    Crack a bottle

    STEFFIE!!
    Ik wil jou helpen ,,maar ik weet self ook neit wat ik meot doen :X
    Anders ging ik jou wel redden [à]
    Maar iemand mooet mij ook gaan redden ..

    Kiendje ,, we moeten allebei gered worden ..

    IDD waar is onze vallende-neerstortende engel?*sherlock holmes ogen*

    jhaa, dat valt onder steffisch [a]xD de taal uit haar levensomstandig heden, ofzoiets xD


    your eyes are like stars in the night.

    het begon met my xD en nu met xdreamxon xD
    maar maar maar, mensjes, ik heb ook nog hulp nodig*traanoogjes*

    @persianqueen
    ik zie mnne familie byna nooit -,-' en volgens my verteld men bf alles doorÖ geloof me, volgens my echt, ik zit echt in een rampzalig overhoop gegooit leven -,-

    :o Dat zit je écht in een kuttere situatie dan dat ikzat >.<
    Euhm, ik ga ff weer denken voor oplossingen.
    Maar ff, als je BF alles door vertelt, Waarom is het dan je BF? Want je hoort BF's juist te kunnen vertrouwen en zy mogen dan ook niks door vertellen! Probeer dit probleem van je broer aan je mentor voor te leggen en anders aan je afdelingsleider/(con)rector. Zy zullen er wat aan doen. En anders gewoon aan een persoon die je het meest vertrouwt. Maar anders kun je alleen naar Jeugdzorg hiermee.. :S


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    IDD waar is onze vallende-neerstortende engel?*sherlock holmes ogen*

    jhaa, dat valt onder steffisch [a]xD de taal uit haar levensomstandig heden, ofzoiets xD


    Das mii een cuwle taal XD


    Crack a bottle

    (...)

    maar dan sleept se me strxx naar een spygiater ,,dat wou se ook gaan doen toen ik meself sneed ,,terwijl ik het door haar deed maargoed
    Ik is bang voor die spygiatermens!

    Ja maar lief zet je over die angst heen. Waarom als jij je zusje stom vind omdat ze je slaat moet je naar een psyciater? Dat hoeft niet! Je mag haar niet so what!? Ze kan je niet mee slepen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Das mii een cuwle taal XD

    adooh xD hehe,
    maar
    alweer @ persianqueen

    wat voor gassies zyn dat eigk, jeugdzorg?;$$


    your eyes are like stars in the night.

    (...)

    maar dan sleept se me strxx naar een spygiater ,,dat wou se ook gaan doen toen ik meself sneed ,,terwijl ik het door haar deed maargoed
    Ik is bang voor die spygiatermens!

    Schatz, die psychiaters zijn meestal aardig^^ Ze bijten niet, hebben wel tandjes :P Maar serieus, ze zijn echt heel goed, en helpen je ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik moet douche ):

    Bubaay sweet hearts!(H)
    Love you<333


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.