• THAA ELKE fxcking keer weer, word ik geslagen door me bro
    als het geluid al íets té hard staat, n als zyn muziek aan staat, dan trilt verdomme het hele huis, met elke zinloze rede word ik helemaal kapot geslagen, en en en *PIEEEPPP* thaa, er tegen doen kan toch niet, tegen je ma zeggen helpt ook niet, het enige wat zy ezgt is; nee,bram,niet doen
    en dan zittie weer op te scheppen, over alles wattie van mama krygt en ik natuurlyk weer niks, zitty al de hele dag te zeiken over zn nokia n65 ofzo dattie zoooo geweldig is, jaa boeiend:S
    THAAA ik word hier zo geschift, ik denk dat ik maar netzoals een vriend van me in een woongroep ga wonen:S
    piepleven:S

    help my en dreamxon(ofzoiets;$$) echt<3
    we zitten der echt heel erg mee!):


    your eyes are like stars in the night.

    (...)Soms zijn ouders zo stom echt! Mijne ook! Ik heb een cijfer 6,8 nou dat is goed. Vind ze dat het slecht is omdat ik wel een 7 kan halen nou kom op het is pas 0.2 lager dan een 7 o_O
    Maar kan je echt niet weg? En anders zou ik eens een gesprek met haar voeren je mentor waarschuwen de kinder telefoon bellen, een vertrouwens persoon n_n


    dat had ik ook over dat cyfer, PRECIES het zelfde, echt rare kienders zyn t soms -,-
    maar maar, ik durf te kindertelefoon ook niet te bellne :$$
    echt raawrr..by vrienden kan waarsch ook niet, want ze verklaren me als gestoorde kutgast :S
    maar t lykt me wel chill, omder ffe by hun uit te praten enz


    your eyes are like stars in the night.

    Ik weet wat je mee maakt >.<
    Myn broer had net nieuwe vrienden en die waren echt vreselyk.. Ze sloegen me en myn broer ook :S. Telkens als ik dan wat deed kreeg ik een klap. Vooral als ik achter de pc zat. Maar toen gingen die vrienden weg omdat ze opgepakt werden door de politie en andere gingen verhuizen. Hy kreeg zyn oude vrienden weer terug. En die waren altyd als échte broers voor me, want ze zorgen heel goed voor me. Als me broer my slaat, slaan zy myn broer.

    Je moet gewoon met je ouders praten en met je broer. Waarom hy dit doet en dat hy je heel erg pyn doet hiermee. Werkt dit niet, vertel het aan je mentor/mentrix en werkt het dan nog niet. Vraag op school of ze jullie gezin op kunnen geven by Jeugdzorg. Dan komt er iemand speciaal om met je broer te praten en er voor te zorgen dat hy dit niet meer doet.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    dat had ik ook over dat cyfer, PRECIES het zelfde, echt rare kienders zyn t soms -,-
    maar maar, ik durf te kindertelefoon ook niet te bellne :$$
    echt raawrr..by vrienden kan waarsch ook niet, want ze verklaren me als gestoorde kutgast :S
    maar t lykt me wel chill, omder ffe by hun uit te praten enz

    Het is wel het beste want dan weet je moeder wat ze je aan doet en dan kan je broer ook een gesprek verwachten enzo!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Je kan ook gewoon eens heel boos tegen haar schreeuwen dat als ze zich zo ongerust over je maakt ze wel jouwn zusje beter mag opvoeden en dat je weg wilt omdat ze jou slaat!


    Woòw ,, schreeuwen ,, Hb ik wel eens gedaan ,, Maar toen belande ik uitendelijk met mn kop tegen de kast ,, jaa se ging me slaan en toen vloog ik duss naar achteren ,,maar dat ging prongelijk hoa (A)


    En juul:
    Ik bn tog al kapot gemaakt door die ''sogenaamde'' vriendin..¬¬
    En thuis is het kut ,,maar me vrienden sijn wel chill haor ,,SOms,, Maar soms doe ik ook wel kut tegen se omdat ik me telkes down voel ,, Best vermoeiend ,, dE hele dag maar blijven lachen terwijl je je kut voelt ,, ¬¬ En laat ik nu maar eens ophouden met die aand8trekkerij ,, Soo voel ik me egt ,, Son persoontje die aand8 probeert te trekken met sn problemen :X


    Crack a bottle

    (...)

    Woòw ,, schreeuwen ,, Hb ik wel eens gedaan ,, Maar toen belande ik uitendelijk met mn kop tegen de kast ,, jaa se ging me slaan en toen vloog ik duss naar achteren ,,maar dat ging prongelijk hoa (A)


    En juul:
    Ik bn tog al kapot gemaakt door die ''sogenaamde'' vriendin..¬¬
    En thuis is het kut ,,maar me vrienden sijn wel chill haor ,,SOms,, Maar soms doe ik ook wel kut tegen se omdat ik me telkes down voel ,, Best vermoeiend ,, dE hele dag maar blijven lachen terwijl je je kut voelt ,, ¬¬ En laat ik nu maar eens ophouden met die aand8trekkerij ,, Soo voel ik me egt ,, Son persoontje die aand8 probeert te trekken met sn problemen :X

    O.O
    Je trekt geen aandacht... Je hebt het nodig. Echt, je moet erover praten. Desnoods zeik ej de oren van mijn hoofd af..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    Woòw ,, schreeuwen ,, Hb ik wel eens gedaan ,, Maar toen belande ik uitendelijk met mn kop tegen de kast ,, jaa se ging me slaan en toen vloog ik duss naar achteren ,,maar dat ging prongelijk hoa (A)


    En juul:
    Ik bn tog al kapot gemaakt door die ''sogenaamde'' vriendin..¬¬
    En thuis is het kut ,,maar me vrienden sijn wel chill haor ,,SOms,, Maar soms doe ik ook wel kut tegen se omdat ik me telkes down voel ,, Best vermoeiend ,, dE hele dag maar blijven lachen terwijl je je kut voelt ,, ¬¬ En laat ik nu maar eens ophouden met die aand8trekkerij ,, Soo voel ik me egt ,, Son persoontje die aand8 probeert te trekken met sn problemen :X


    Nee joh lief ben je niet!<3 En met dat schreeuwen als je dat gedaan hebt snel wegrennen naar je kamer of naar buiten kan heel erg opluchten of ren naar mij XD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik weet wat je mee maakt >.<
    Myn broer had net nieuwe vrienden en die waren echt vreselyk.. Ze sloegen me en myn broer ook :S. Telkens als ik dan wat deed kreeg ik een klap. Vooral als ik achter de pc zat. Maar toen gingen die vrienden weg omdat ze opgepakt werden door de politie en andere gingen verhuizen. Hy kreeg zyn oude vrienden weer terug. En die waren altyd als échte broers voor me, want ze zorgen heel goed voor me. Als me broer my slaat, slaan zy myn broer.

    Je moet gewoon met je ouders praten en met je broer. Waarom hy dit doet en dat hy je heel erg pyn doet hiermee. Werkt dit niet, vertel het aan je mentor/mentrix en werkt het dan nog niet. Vraag op school of ze jullie gezin op kunnen geven by Jeugdzorg. Dan komt er iemand speciaal om met je broer te praten en er voor te zorgen dat hy dit niet meer doet.



    weetje, ik hb alleen amar een moeder, endan gaat ze weer allemaal zeuren dat ze t zo zwaar heeft, endat ik moet helpen, dat doe ik ook, en allemaal gezeik, en jeugdzorg dat heeft waarsch ook geen zin -,-' men bro die peert m echt Ö


    your eyes are like stars in the night.

    (...)

    Nee joh lief ben je niet!<3 En met dat schreeuwen als je dat gedaan hebt snel wegrennen naar je kamer of naar buiten kan heel erg opluchten of ren naar mij XD


    Dat deed ik toen ook ,, Naar boven rennen en toen ging ik tegen me deur aansitten metmevoeten tegen de kast en toen kon se niet naar binne (A)
    En toen sei se:
    DAN HOEF JE DER NOOIT MEER UITTEKOMEN!
    En toen sloeg se de deurklink eraf ¬¬
    met een hamer XD
    Maar dat was vroeger ,, NU irriteerd mijn susje me VOORAL!!!!!


    Crack a bottle

    (...)


    weetje, ik hb alleen amar een moeder, endan gaat ze weer allemaal zeuren dat ze t zo zwaar heeft, endat ik moet helpen, dat doe ik ook, en allemaal gezeik, en jeugdzorg dat heeft waarsch ook geen zin -,-' men bro die peert m echt Ö

    Gewoon doen!
    Schat het is heel moeilijk om je moeder je geen schuld gevoel aan te laten praten maar een vriendin van mij haar vader is ook dood en haar moeder is ook niet zo! Die is wel heel aardig en die zegt ook dat ze het zwaar heeft maar toch. Je moeder moet zich beseffen dat het leven zwaar is maar toch weer verder gaat!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Dat deed ik toen ook ,, Naar boven rennen en toen ging ik tegen me deur aansitten metmevoeten tegen de kast en toen kon se niet naar binne (A)
    En toen sei se:
    DAN HOEF JE DER NOOIT MEER UITTEKOMEN!
    En toen sloeg se de deurklink eraf ¬¬
    met een hamer XD
    Maar dat was vroeger ,, NU irriteerd mijn susje me VOORAL!!!!!

    Echt kut ! Ik heb mazzel dat mijn broertje en zusje pas 7 zijn. n_n Maar echt je moet er eens over praten serieus! En ik ben er altijd voor je!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)


    weetje, ik hb alleen amar een moeder, endan gaat ze weer allemaal zeuren dat ze t zo zwaar heeft, endat ik moet helpen, dat doe ik ook, en allemaal gezeik, en jeugdzorg dat heeft waarsch ook geen zin -,-' men bro die peert m echt Ö

    Toch! Zelfs als je moeder het zo zwaar heeft, Het leven is zwaar! Je moet het aan een familielid vertellen op wie je altyd heb kunnen steunen. Of aan je BF. maar écht. De beste oplossing is Jeugdzorg. Ze komen soms ook onverwachts en dan kan je broer geen kant meer uit!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Echt kut ! Ik heb mazzel dat mijn broertje en zusje pas 7 zijn. n_n Maar echt je moet er eens over praten serieus! En ik ben er altijd voor je!<3


    Jaa ,, lieford ,,met wie dan??
    Ik hb het er alleen maar over op Q ,, OMdat ik me ervoor sgaam fseu , EN dan voel ik me nog meer een aandachttrekkers persoontje :8


    Crack a bottle

    (...)

    Jaa ,, lieford ,,met wie dan??
    Ik hb het er alleen maar over op Q ,, OMdat ik me ervoor sgaam fseu , EN dan voel ik me nog meer een aandachttrekkers persoontje :8

    Lief dat ben je niet!,33 echt heb je geen vertouwns personen op school? Of bel de kinder telefoon n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Jaa ,, lieford ,,met wie dan??
    Ik hb het er alleen maar over op Q ,, OMdat ik me ervoor sgaam fseu , EN dan voel ik me nog meer een aandachttrekkers persoontje :8

    Met professionals? Of anders ben ik er. Ik wil niet opdringen, maar ik vind het kut als mensen die ik aardig vind zich kut voelen..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    het begon met my xD en nu met xdreamxon xD
    maar maar maar, mensjes, ik heb ook nog hulp nodig*traanoogjes*

    @persianqueen
    ik zie mnne familie byna nooit -,-' en volgens my verteld men bf alles doorÖ geloof me, volgens my echt, ik zit echt in een rampzalig overhoop gegooit leven -,-


    your eyes are like stars in the night.