• THAA ELKE fxcking keer weer, word ik geslagen door me bro
    als het geluid al íets té hard staat, n als zyn muziek aan staat, dan trilt verdomme het hele huis, met elke zinloze rede word ik helemaal kapot geslagen, en en en *PIEEEPPP* thaa, er tegen doen kan toch niet, tegen je ma zeggen helpt ook niet, het enige wat zy ezgt is; nee,bram,niet doen
    en dan zittie weer op te scheppen, over alles wattie van mama krygt en ik natuurlyk weer niks, zitty al de hele dag te zeiken over zn nokia n65 ofzo dattie zoooo geweldig is, jaa boeiend:S
    THAAA ik word hier zo geschift, ik denk dat ik maar netzoals een vriend van me in een woongroep ga wonen:S
    piepleven:S

    help my en dreamxon(ofzoiets;$$) echt<3
    we zitten der echt heel erg mee!):


    your eyes are like stars in the night.

    (...)
    Ja maar lief zet je over die angst heen. Waarom als jij je zusje stom vind omdat ze je slaat moet je naar een psyciater? Dat hoeft niet! Je mag haar niet so what!? Ze kan je niet mee slepen!


    Corectie ,,Zij = mijn moeder
    Ik= minderjarig

    kan ze wel :'(


    Crack a bottle

    ly to(H)
    ookal ken ik je niet xD


    your eyes are like stars in the night.

    (...)
    adooh xD hehe,
    maar
    alweer @ persianqueen

    wat voor gassies zyn dat eigk, jeugdzorg?;$$

    Hele aardige mensen hoor ;)
    Ze spreken of met jou af, of met je moeder. En dan maken ze een afspraak zodat je langs kan komen zodat ze wat meer informatie krygen over de situatie. Ze praten dan gewoon wat met je en schryven wat dingen op voor zichzelf. Dan maken ze een afspraak met je zodat ze by je thuis komen om met je broer te praten en de situatie zelf te zien. Ze komen dan een paar keer langs en wanneer jy aangeeft dat alles weer goed enzo gaat zullen ze nog 1 á 2 keer komen om er zeker van te zyn. Maar wanneer het weer mis gaat neem jy gewoon weer contact op en komen ze er al gauw by ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Hele aardige mensen hoor ;)
    Ze spreken of met jou af, of met je moeder. En dan maken ze een afspraak zodat je langs kan komen zodat ze wat meer informatie krygen over de situatie. Ze praten dan gewoon wat met je en schryven wat dingen op voor zichzelf. Dan maken ze een afspraak met je zodat ze by je thuis komen om met je broer te praten en de situatie zelf te zien. Ze komen dan een paar keer langs en wanneer jy aangeeft dat alles weer goed enzo gaat zullen ze nog 1 á 2 keer komen om er zeker van te zyn. Maar wanneer het weer mis gaat neem jy gewoon weer contact op en komen ze er al gauw by ;)



    dat vind ik eigk best eng, allemaal mensjes die ik niet ken, en die gaan gewoon in me huis rondspoken Ö


    your eyes are like stars in the night.

    (...)
    Hele aardige mensen hoor ;)
    Ze spreken of met jou af, of met je moeder. En dan maken ze een afspraak zodat je langs kan komen zodat ze wat meer informatie krygen over de situatie. Ze praten dan gewoon wat met je en schryven wat dingen op voor zichzelf. Dan maken ze een afspraak met je zodat ze by je thuis komen om met je broer te praten en de situatie zelf te zien. Ze komen dan een paar keer langs en wanneer jy aangeeft dat alles weer goed enzo gaat zullen ze nog 1 á 2 keer komen om er zeker van te zyn. Maar wanneer het weer mis gaat neem jy gewoon weer contact op en komen ze er al gauw by ;)


    Dat is enggig ¬¬
    Sitten die mensen die je voor geen centimeter kent een een beetje in je leven rond te neuzen =.=


    Crack a bottle

    idd,das echt wazig,en,je komt zo heus echt niet me huis in hoor,*kykt wazig/eng*
    ohjha, at steffisch, op menn blog staat ook nog wat steffisch(:


    your eyes are like stars in the night.

    @ Chantou, &rainbowx

    Ze gaan niet in je huis rond spoken hoor :P
    Je zegt gewoon van 'Ga daar maar zitten' en ze gaan meteen zitten. Ze luisteren naar alles wat je zegt en geven je heel wat tips! Ze helpen écht en zyn écht totaal niet eng!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @ Chantou, &rainbowx

    Ze gaan niet in je huis rond spoken hoor :P
    Je zegt gewoon van 'Ga daar maar zitten' en ze gaan meteen zitten. Ze luisteren naar alles wat je zegt en geven je heel wat tips! Ze helpen écht en zyn écht totaal niet eng!

    wy vinden ze wel eng, he chan


    your eyes are like stars in the night.

    :P Jullie probleem zelf is dat jullie ook wat te bang zyn voor hulp.
    Als je er écht vanaf wil moet je tóch echt hulp zoeken want zo kan het natuurlyk niet langer!
    Misschien dat de vrienden van jullie broer/zusje jullie kunnen helpen?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ehm, ik weet niet Ö
    is echt moeilyk zo'n situatie,moeilyker dan je je eigen voorsteltÖ


    your eyes are like stars in the night.

    (...)
    wy vinden ze wel eng, he chan


    We vinden dat niet alleen ,,dat is ook zo ;)


    Crack a bottle

    (...)

    We vinden dat niet alleen ,,dat is ook zo ;)

    Schat, zo'n tyd heb ik ook gehad dat ik werd geslagen door myn broer. En geloof me, ze lyken eng als je de naam 'Jeugdzorg' hoort. Maar dat zyn ze niet!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    :P Jullie probleem zelf is dat jullie ook wat te bang zyn voor hulp.
    Als je er écht vanaf wil moet je tóch echt hulp zoeken want zo kan het natuurlyk niet langer!
    Misschien dat de vrienden van jullie broer/zusje jullie kunnen helpen?


    Gosh ,,alsjeblieft niet!
    1. Dt mens heeft geen egte vrienden!
    2. Die laten haar om de 5 minuten vallen fseu en dan weet binnen de korste keren iedereen het..
    3. haar vrienden zijn nog enger dan die jeugdzorg gasten O.o


    Crack a bottle

    En ik spreek uit ervaring dus niet zeggen dat het ook gewoon zo is dat ze eng zyn want zyn ze niet >.<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3