• Na het lezen graag reactie (flower):$

    Haai lieve mensjess (H)

    Ik ben echt superr verliefd op een jongen .,
    En gister moest hij trainen (met voetbal)
    Dus ik fietste met een vriendin langs dat voetbal veld, niet voor hem maar we moesten een straat vinden , maar toen was hij daar dus aan het trainen ! , en toen ging hij echt super erg naar mij kijken !!
    En hij keek dus helemaal mee toen wij de hoek om waren !
    Op de terug weg toen fietsten we er weer langs ! en toen ging ie weer helemaal mee kijken !!

    Ik durf niet tegen hem te zeggen dat ik verliefd op hem ben xD
    Hoe kan ik het hem laten merken ?


    Xx (H)


    I'm a princess !

    Dude, kijk gewoon vetveel naar hem maar wel onopvallend. En probeer hem in de ogen te kijken.


    Innocence.

    Uhm..knipogen? =P


    Je bent nooit uitgeleerd.

    gewoon de hele tijd naar hem blijven kijken en zorg voor oogcontact soms!


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    vraag hem of hij weet waar die straat is xD


    Moving on but never letting go

    da is allemaal erg leuk ja en het werkt ook wel...denk ik...:s maar wat je ook kan doen is gewoon een hoop moed bij elkaar rapen en op hem afstappe...bedoel da kijken kan soms eeuwig door gaan...ik weet da het moeilijk is...heb er zelf ook de grootste moeite mee...maar goed je hebt wel sneller een antwoord...


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    onopvallend flirten.. maar dan wel weer zo opvallend dat hij het langzamerhand begint te merken.


    Als je maar een ananas hebt..

    Had ik ook en toen was het [/volgens mij] vet vals alarm. Maar ik zou zeggen: Ga ervoor! Blijf ook hem aanstaran en raak hem 'perongeluk' aan als je voorbij hem loopt.

    spreek een keer met hem af.. voor de gewoon, zodat je elkaar misschien nog beter leert kennen. misschien begint hij jou dan ook leuk te vinden


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)

    jaa das waar ! , maar dadelijk gaat ie me belachelijk maken bij zijn vrienden !


    je moet het ook doen wanneer je alleen met hem bent...spreek idd gewoon een xtje met hem af..heel onschuldig enzo...en dan onopvallend flirten...en op een gegeven moment het gewoon tegen hem zegge...waarschijnlijk zal hij jou ook wel leuk vinden...bedoel een jongen kijkt een meisje niet voor niets zo overdreven na...:P...trust me I know...(A)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    (...)

    je moet het ook doen wanneer je alleen met hem bent...spreek idd gewoon een xtje met hem af..heel onschuldig enzo...en dan onopvallend flirten...en op een gegeven moment het gewoon tegen hem zegge...waarschijnlijk zal hij jou ook wel leuk vinden...bedoel een jongen kijkt een meisje niet voor niets zo overdreven na...:P...trust me I know...(A)


    :$


    I'm a princess !

    Had ik ook en toen was het [/volgens mij] vet vals alarm. Maar ik zou zeggen: Ga ervoor! Blijf ook hem aanstaran en raak hem 'perongeluk' aan als je voorbij hem loopt.

    haha een vriendin duwde me laatst expres tegen hem aan , en toen ging hij glimlachen ! :Y)


    I'm a princess !

    Uhm..knipogen? =P


    dat kan ik niet xD `!


    I'm a princess !

    Neeneeenee! Niet knipogen>,< Jongens zijn (meestal) achterlijke wezens die niet weten wat 'knipogen' bij een meisje betekend. Die achterlijke kiekens gaan dan denken dat er een vuiltje in je oog zit ofsoo --'

    Neeneeenee! Niet knipogen>,< Jongens zijn (meestal) achterlijke wezens die niet weten wat 'knipogen' bij een meisje betekend. Die achterlijke kiekens gaan dan denken dat er een vuiltje in je oog zit ofsoo --'



    waaahaaa !


    I'm a princess !

    (...)


    waaahaaa !


    Uhuu jongens zijn gewoon achterlijk ><