• Gosh, ik ben nu al een hele dag, nee eigenlijk 2 dagen op een hele belangerijke mail aan het wachten.
    Al komt die misschien wel nooit, daar ben ik niet zeker van.
    Maar ik heb nu dus al twee nachten bijna niet geslapen. Vannacht maar 2 uur en vanmorgen moest ik weer om 7 uur in de bus zitten naar school. Ik kan het gewoon niet van me afzetten. Iemand tips, zodat ik misschien beter slaap. Er niet aan denken, afleiding zoeken, dat is juist wat ik probeer. Maar niets helpt. >.>'


    Wie du mir, so ich dir.

    Niet op de mail kijken =3
    Mag ik vragen wat voor een mail het is?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thee drinken, boek lezen, op quizlet gaan, verhaal schrijven, kalmerende middelen, desnoods een slaappil, neem een bad voordat je naar bed gaat, een uur voordat je naar bed gaat niet meer computeren, maar tv kijken. Zo word je wat lichter in je hoofd ^^


    Life is hard and then we die

    Ik heb een vermoeden van wie die mail afkomstig moet zijn. ;d
    Ehm, dan heb ik maar een oplossing.
    Blijven wachten? (nerd)
    Nee, ga anders een stukje wandelen of hardlopen. Als je je overdag meer inspant, kun je 's avonds beter slapen. (:
    Wat een wijze woorden van Dorien. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Wat voor mail, ik wil weten. Jij weet, jij moet mij niet nieuwschierig maken.
    Kirsten gaat meedoen aan een zang wedstrijd? Meet en Greet ? ><

    veel met vrienden optrekken?
    en tegen hen zeggen dat ze je af moeten leiden?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ga je kamer grondig schoonmaken. (nerd)


    -

    Cherrytree schreef:
    Ik heb een vermoeden van wie die mail afkomstig moet zijn. ;d
    Ehm, dan heb ik maar een oplossing.
    Blijven wachten? (nerd)
    Nee, ga anders een stukje wandelen of hardlopen. Als je je overdag meer inspant, kun je 's avonds beter slapen. (:
    Wat een wijze woorden van Dorien. :Y)
    Haha nee van díe lul hoef ik voorlopig geen mails meer, dat hij zichzelf maar eerst is op orde gaat stellen.
    Nou nee, het is een mail van Nena en het is écht heeeeeeuwwwl belangrijk voor mij >.<' En ik word écht gek dadelijk.. :S


    Wie du mir, so ich dir.

    viedeogame schreef:
    ga je kamer grondig schoonmaken. (nerd)
    Heb ik net gedaan >.>


    Wie du mir, so ich dir.

    Lovejoy schreef:
    Wat voor mail, ik wil weten. Jij weet, jij moet mij niet nieuwschierig maken.
    Kirsten gaat meedoen aan een zang wedstrijd? Meet en Greet ? ><
    Nee helaas geen zangwedstrijd bar x].. Trouwens? Hoezo zou ik meedoen aan een zang wedstrijd x]?


    Wie du mir, so ich dir.

    Praat met mij. :X

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Haha nee van díe lul hoef ik voorlopig geen mails meer, dat hij zichzelf maar eerst is op orde gaat stellen.
    Nou nee, het is een mail van Nena en het is écht heeeeeeuwwwl belangrijk voor mij >.<' En ik word écht gek dadelijk.. :S[/b][/i]

    Hmm, had ik het fout ;o
    Tsjah, dan hou ik het toch maar bij hardlopen :Y) Je kunt ook gaan shoppen, de computer kapot maken, je wachtwoord door iemand laten veranderen zodat je je mailtjes vandaag niet meer kunt lezen.
    *Heel orgineel*


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Laat je opsluiten, ergens! (puh)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Cherrytree schreef:
    Laat je opsluiten, ergens! (puh)
    Nou, dat vind ik nog eens een goed idee. AUB jolien, sluit me op!


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Nee helaas geen zangwedstrijd bar x].. Trouwens? Hoezo zou ik meedoen aan een zang wedstrijd x]?

    Geen idee, ik zei ook maar wat. (cat)

    Ga hardlopen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.