• THAA ELKE fxcking keer weer, word ik geslagen door me bro
    als het geluid al íets té hard staat, n als zyn muziek aan staat, dan trilt verdomme het hele huis, met elke zinloze rede word ik helemaal kapot geslagen, en en en *PIEEEPPP* thaa, er tegen doen kan toch niet, tegen je ma zeggen helpt ook niet, het enige wat zy ezgt is; nee,bram,niet doen
    en dan zittie weer op te scheppen, over alles wattie van mama krygt en ik natuurlyk weer niks, zitty al de hele dag te zeiken over zn nokia n65 ofzo dattie zoooo geweldig is, jaa boeiend:S
    THAAA ik word hier zo geschift, ik denk dat ik maar netzoals een vriend van me in een woongroep ga wonen:S
    piepleven:S

    help my en dreamxon(ofzoiets;$$) echt<3
    we zitten der echt heel erg mee!):


    your eyes are like stars in the night.

    eh,nee
    =X
    jy dan?


    your eyes are like stars in the night.

    hey guys,ik ga weer, ik lees morgen alles wel(:
    bai bai(:
    lyy


    your eyes are like stars in the night.

    Ook neit ,,
    Srry hoar ,,maar tis tog mijn leven ,,dan hoef ik niet 80 duizend mensen te hebben die der door rondsnuffelen [à]
    EN ik hb even son bloggebeuren van je bekliedert [à]


    Crack a bottle

    BuhBaai,,
    ly²


    Crack a bottle

    GVD. Hier kan ik echt kwaad om worden!

    Mijn zusje of wie dan ook zegt ook wel eens wil je die muziek wat zachter zetten op een normale manier. Dan zet ik hem ook zachter. Ik weet niet hoe jij het zegt maar dat boeit verder ook niet. Als ik hem op volume 2 draait trilt het hele huis ook al maar toch vragen ze vriendelijk. En dan nog hoort die klootzak met zijn poten van jou af te blijven.

    Ik heb ook een TE dure telefoon. Ik ga thuis ook niet zeggen check die geweldige telefoon enzo ( Heb wel de duurste van ons gezin mja ).

    Ik geef toe. Heb ooit mijn zusje geslagen omdat ze iets heel kwetsend had gezegt waar me ouders bij waren over mijn vriendin. Maar het gekke was dat mijn ouders het ermee eens waren. Normaalstap ik dr nooit.

    Maar geloof me... Dit moet kappen! Echt die broer van jou leek me echt een vuile klootzak. OMg als broer ga je toch niet een zusje slaan? Als broer moet je geven om je famillie.

    Valt er misschien met hem te praten? Anders kan je een gesprek voeren. En als je dat niet durft moet je je ouders even vragen voro een gesprek want ik kan me best voorstellen dat jij je broer begint te haten enzo.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    GVD. Hier kan ik echt kwaad om worden!

    Mijn zusje of wie dan ook zegt ook wel eens wil je die muziek wat zachter zetten op een normale manier. Dan zet ik hem ook zachter. Ik weet niet hoe jij het zegt maar dat boeit verder ook niet. Als ik hem op volume 2 draait trilt het hele huis ook al maar toch vragen ze vriendelijk. En dan nog hoort die klootzak met zijn poten van jou af te blijven.

    Ik heb ook een TE dure telefoon. Ik ga thuis ook niet zeggen check die geweldige telefoon enzo ( Heb wel de duurste van ons gezin mja ).

    Ik geef toe. Heb ooit mijn zusje geslagen omdat ze iets heel kwetsend had gezegt waar me ouders bij waren over mijn vriendin. Maar het gekke was dat mijn ouders het ermee eens waren. Normaalstap ik dr nooit.

    Maar geloof me... Dit moet kappen! Echt die broer van jou leek me echt een vuile klootzak. OMg als broer ga je toch niet een zusje slaan? Als broer moet je geven om je famillie.

    Valt er misschien met hem te praten? Anders kan je een gesprek voeren. En als je dat niet durft moet je je ouders even vragen voro een gesprek want ik kan me best voorstellen dat jij je broer begint te haten enzo.




    GUSH, yaaay, jy begrypt me<3
    en dan zeggen ze dat jongens nooit iets begrypen xD
    maar jy bent fxcking hip,jy weet tenminste waar ik het over heb x'D


    your eyes are like stars in the night.

    chan,het gaat weer beter hier thuis, by jouu?


    your eyes are like stars in the night.

    THAA ELKE fxcking keer weer, word ik geslagen door me bro
    als het geluid al íets té hard staat, n als zyn muziek aan staat, dan trilt verdomme het hele huis, met elke zinloze rede word ik helemaal kapot geslagen, en en en *PIEEEPPP* thaa, er tegen doen kan toch niet, tegen je ma zeggen helpt ook niet, het enige wat zy ezgt is; nee,bram,niet doen
    en dan zittie weer op te scheppen, over alles wattie van mama krygt en ik natuurlyk weer niks, zitty al de hele dag te zeiken over zn nokia n65 ofzo dattie zoooo geweldig is, jaa boeiend:S
    THAAA ik word hier zo geschift, ik denk dat ik maar netzoals een vriend van me in een woongroep ga wonen:S
    piepleven:S

    help my en dreamxon(ofzoiets;$$) echt<3
    we zitten der echt heel erg mee!):


    als je broer je slaat 1 sppr goeie xD tip!!! Ga voor hem staan en doe in 1 beweging je knie omhoog!!! Hij zal de volgende keer dan wel beter na denke!!! xD (bij myn neefkes en friends op sgool werkt da!!! xD)


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    Woow ; Da's zo erg ...
    Ik zou 't mij niet kunnen voorstellen : mijn broer die mij zou slaan ?!
    Mijn broer is gelijk m'n beste vriend fzo .
    Probeer misschien eens leuke dingen met hem te doen .. bijvoorbeeld eens naar de stad gaan ofzo . maar dan wel niet in de kledingwinkeltjes beginnen kijken x') maar in de FreeRecordShop en de Fnac .. ga samen iets eten ..
    Kan best gezellig zijn .
    Of ligt 't misschien aan 't leeftijdsverschil ?
    (ik ben 15, mijn broer 18)

    x


    /