• THAA ELKE fxcking keer weer, word ik geslagen door me bro
    als het geluid al íets té hard staat, n als zyn muziek aan staat, dan trilt verdomme het hele huis, met elke zinloze rede word ik helemaal kapot geslagen, en en en *PIEEEPPP* thaa, er tegen doen kan toch niet, tegen je ma zeggen helpt ook niet, het enige wat zy ezgt is; nee,bram,niet doen
    en dan zittie weer op te scheppen, over alles wattie van mama krygt en ik natuurlyk weer niks, zitty al de hele dag te zeiken over zn nokia n65 ofzo dattie zoooo geweldig is, jaa boeiend:S
    THAAA ik word hier zo geschift, ik denk dat ik maar netzoals een vriend van me in een woongroep ga wonen:S
    piepleven:S

    help my en dreamxon(ofzoiets;$$) echt<3
    we zitten der echt heel erg mee!):


    your eyes are like stars in the night.

    Uuhhmm.. jha ik doe dat altijd bij me broertje .. dus ik weet niet hoe t voelt


    Because Nobody Love's

    Ga op zelfverdediging ofzu ?


    Because Nobody Love's

    (...)
    SCHATZ, PRAAT ER OVER!
    =,=
    Hello, jou zusje hoort jou neit te terroriseren ÖÖ


    Hoort niet nee ,, maar se doet het wel ¬¬
    EN DAAROM WIL IK HAAR GWN GVD NEERSTEKEN :Y)

    @steffie
    Die van ons allebei:p Denk ik XD tjaa,,ik hb jou serie nog nooit gemaaktt maar ik denk dat tie wel geniaal is (K)

    @DeadxZone
    Weetik tog XD
    Alleen ik denk niet dat mn ouders dat son geweldig idee vinden XD
    En knijpen of trug doen lukt niet egt ,,wnt se is gwn jonger dan mij en tog sterker! EN dikker :X
    Se ging mij een keer slaanmet een stoel,,dat doet pijn XD En met een sgoen ,slipper ,komkommer,kleerhander,Plastic geval, asbak,inhoud van asbak, En gaa soo maar door ,, Ik denk dat je hem al snapt X'D
    Maar het komt er duss op neer dat als ik iets trug doe,, ik dood gaa (baby)


    Crack a bottle

    eh nee,heeft geen nut -,- t zou niet eens van men ma mogen vrees k O,o


    your eyes are like stars in the night.

    hmm.. ja srry ik weet echt niks om te helpen :S ik en mijn vriendin terroriseren altijd onze broertjes .. dus :S srryy


    Because Nobody Love's

    Bo,,
    Ruilen ?? Jou broertje tegen mij susje ¬¬
    Al moet ik je wel waarschuwen ,als se chaggie is :
    Nooit in de buurt van stoelen gaan staan :Y)


    Crack a bottle

    Whaha XD .. kom m maar halen. maar ik weet niet hoezo. Normaal word je er dan hard van. Maar als mijn broertje ruzie heeft met iemand anders .. Dan komt hij nog altijd huilend naar huis ofzo xD Zelfs me vader treiterd hem .. En daar durft ie wel tegen Ö Hij is echt een rare XD Hij is 10 ik weet neit hoe oud je zusje is :S XD


    Because Nobody Love's

    Mijn susje is 11 ¬¬


    Crack a bottle

    D8 ik :8


    Crack a bottle

    oah haha xD


    Because Nobody Love's

    Off =.. Je moet je kleine zusje ook gaan bedreigen en opsluiten in de kast . n__n


    Because Nobody Love's

    Aaaah kut.o.o Ga dr anders eerst [zonder je ma/broer dus alleen] over praten met je huisarts die helpt je wel.
    Gelukkig is mijn broer niet zo irritant.o.o Behalve net toen die t antwoord voor zei bij that's the quostion><


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Maar sorryy ik moet gaan .. Ik hoor t nog wel ;]


    Because Nobody Love's

    Opsluiten in de kast XD Geniaal hoar ,, Maar hoe moet ik haar in de kast krijgen??
    En keej ,, Baaaii (K)


    Crack a bottle

    Aaaah kut.o.o Ga dr anders eerst [zonder je ma/broer dus alleen] over praten met je huisarts die helpt je wel.
    Gelukkig is mijn broer niet zo irritant.o.o Behalve net toen die t antwoord voor zei bij that's the quostion><

    HUISARTS,PRATEN?! O,O ik ben bang voor die gast ;$$ k weet niet eens wie t is;$$ maar ik vind m eng


    your eyes are like stars in the night.