• 10 jongeren, jongens en meisje worden bij elkaar gebracht in een groot kasteel. Waarom weten ze niet, wel weten ze van zichzelf dat ze niet normaal zijn. In het kasteel word ze verteld dat ze toverkrachten hebben. Iedereen heeft iets uit een andere curve, een soort groep. Er zijn in totaal 6 curves. Communicatie(1), natuur(2), helal(3), tijd(4), besturing(5) en de alleskunners. Er zijn maar 2 alles kunners, de begeleiders. Zij bezitten alle 5 andere krachten en zijn gekozen om de aardse strijders op te leiden.



    We beginnen iets anders,
    er zijn een aantal jongeren al aangekomen, een aantal andere komen nog of komen helemaal niet opdagen.
    Het begint bij de poort van het kasteel. De begeleiders zijn binnen en komen naar buiten om de poort te openen. Eenmaal binnen worden kamers toegewezen.
    Personages

    5 meiden
    curve 1- Milena Divears
    curve 2- Alivine Delouse
    curve 3- Elwyn Liama Willows
    curve 4- Sage Evangeline Clark
    curve 5- BESCHIKBAAR


    5 jongens
    curve 1- Daniël Emilio Scagotti
    curve 2- Aiden Renaldson
    curve 3- Jason Dave Delouse
    curve 4- Camiel Arduen
    curve 5- Elric Cardiel


    2 begeleiders
    -Nathan Alexander Night
    -Stephany Selfira Delores

    De meiden kamer:



    De jongens kamer
    hetzelfde maar dan blauw en groen.

    de poort



    Aankomst hal:
    klik

    eetkamer:

    klik

    Foyer: Klik


    Regels
    - OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    - Naamsverandering doorgeven
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Ik open nieuwe topics, als er na 24 uur na het sluiten van een oud topic nog geen nieuw is, pb mij dan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.



    rollen topic

    Story

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 13:13 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Sage Evangeline Clark

    Ik schrik op als er iemand naast mij komt zitten en slik snel het stukje pizza dat ik nog in mijn mond had, door. Hij steekt zijn hand naar mij uit.
    "Hai, Jason." stelt hij zichzelf voor en ik neem wat aarzelend zijn uitgestoken hand aan.
    "Eh, Sage. Ik ben Sage." zeg ik haperend. Ik bestudeer de jongen met de zware, donkere wenkbrauwen even.


    Your make-up is terrible

    Daniël

    'Loop je met me mee naar de binnenplaats?' Had ze gevraagt waarna ze luid gillend 'Go!' had vervolgt, 'Soory, niet jij ,wacht..' Begon ze naar woorden zoekend terwijl ik net weg wouw gaan, 'Het was niet voor jou bedoeld, er zat een spin. En ik ben bang voor spinnen.' Legt ze uit waarna ik stil blijf staan. 'Maakt niet uit' Andwoorde ik, 'Ik ga wel met je mee naar de binnenplaats'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jason Dave
    Ik probeerde zo goed zo kwaad een gesprek met haar aan te knopen. Ze haperde een beetje met wat ze zei, en kwam verlegen over. Ze keek me even aan.
    Ik ging naast haar op de bank zitten en begon de pit uit m'n mango te halen. "Dus, wat vind je van dit alles?"


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Sage Evangeline Clark

    Hij gaat naast me zitten en ik kijk even toe hoe hij de pit uit zijn mango probeert te halen.
    "Dus, wat vind jij van dit ales?" vraagt hij en ik kijk eventjes om me heen, naar dit alles.
    "Eh, weet ik nog niet." zeg ik zacht. "Alleen het eten is wel een beetje overweldigend. Ik weet bijna niet wat moet eten." voeg ik eraan toe met een glimlachje.


    Your make-up is terrible

    Alivine

    "Ik ga wel met je mee naar de binnenplaats." Zei hij met een sexy engels accent. Ik kon wel smelten. Ik keek hem aan in z'n (ik weet nogsteeds niet watvoor kleur ogen) en hij keek terug.


    [@WillNotLearn Kun je eigenschappen verder invullen? en misschien de kleur ogen erbij zetten]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 11:23 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    {Tuurlijk Give me a sec}


    Don't be like the rest of them, darling

    [okay, ik heb btw ook al een berichtje naar die andere begeleider gestuurd.]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Elric

    Als het eten verschijnt grijns ik even, ik leg van alles op mijn bord waarna ik rustig begin met eten, telkens als ik van iets het op heb pak ik er een nieuw stuk van.
    Al snel zit ik vol en een tandenstoker verschijnt in mijn hand waarna ik rustig tussen mijn tanden peuter.

    Camiel

    Ik kijk even naar de jongen naast mij, had at als een beest.
    Ik pak rustig hier en daar wat te eten waarna ik opsta en naar een bankje in een hoekje loop en ga zitten. Rustig eet ik mijn eten op en geniet ik van de rust die ik deels om mij heen heb.

    Jason Dave

    Ze glimlachte een beetje, bescheiden nam ze nog een hapje. "Als je dit al geweldig vind wacht dan morgen maar af, de lessen beloven veel leuks te worden." Ik pakte toch maar een broodje en zocht wat kaas tussen al het eten.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Sage Evangeline Clark

    "Als je dit al geweldig vind wacht dan morgen maar af, de lessen beloven veel leuks te worden." Ondertussen pakt hij een broodje en zoekt hij iets voor er op. Ik neem nog een kleine hap van mijn pizza en kauw die voor ik hem doorslik.
    "Oh, ik heb werkelijk geen idee wat moet ik verwachten." geef ik toe.


    Your make-up is terrible

    Elwyn

    Voor me verscheen er eten op tafel, van alles en nog wat.
    Ik bedacht me om maar te beginnen met wat brood, om daarna over te gaan op wat vlees, fruit en groente.
    Ik keek de zaal rond, voor zover ik kon zien zaten de meeste wel met iemand aan tafel.
    Mijn ogen speurden nog weer de zaal af.
    Moesten de begeleiders niet eten? Of aten die in hun eigen ruimte ?
    Even haalde ik mijn schouders op voor ik me weer op mijn eten richtte.
    Deze rust zo is wel even fijn, zodat ik meerdere dingen even op een rijtje kon zetten.


    Credendo Vides

    Camiel

    Als ik de dingen op mijn bord leeg heb pak ik nog wat dingen van de tafel en loop dan uit de eetkamer, al die mensen om mij heen werd ik gek van.
    Ik ga in de hal ergens op een bankje zitten waarna ik het bord naast mij neer zet, de rust in de hal was overheerlijk, zo rust gevend en niemand om mij heen. Ik pak een stuk pizza van mijn bord waarna ik die rustig op eet.

    Elric

    Als ik merk dat iedereen in de eetzaal is grijns ik even, ik doe de hand waar de tandenstoker in zit onder tafel waarna ik kakkerlakken onder de tafel laat komen en via de tafel poten omhoog laat klimmen om op de tafel rond te lopen. Ik verberg mijn grijns als ik de eerste al omhoog zie lopen en ga rustig achterover leunen.

    Alivine

    Ik liep richting de binnenplaats, in stilte, Daniël leek wel in z'n eigen wereldje te zijn. Langzaam merkte ik dat m'n gedachten naar hem af dwaalden. "Zou je daar mee kunnen stoppen?" Vroeg ik toen ik doorhad dat het zijn schuld was. Vorig jaar was ik ook door een 'mindtwister' te pakken genomen dus ik wist hoe het voelde. "Ik weet dat je een mindtwister bent, draai er nou maar niet omheen."


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Daniël

    'Zou je daar mee kunnen stoppen? Ik weet dat je een mindtwister bent, daai er nou maar niet omheen.' Zei Alivine, 'Sorry, had het zelf amper door.' Zei ik verontschuldigent, het was waar, die dingen gingen gewoon vanzelf. 'Het gaat soms vanzelf' Vervolgde ik terwijl ik rondkeek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alivine

    "Oh, tja, je bent hier voor het eerst ofniet?" Ik keek net als hem om me heen. De sterren in de lucht lieten een bijna romantische sfeer over de binnenplaats schijnen. "Niet dat ik het erg vond hoor." Zei ik toch maar verlegen


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore