• 10 jongeren, jongens en meisje worden bij elkaar gebracht in een groot kasteel. Waarom weten ze niet, wel weten ze van zichzelf dat ze niet normaal zijn. In het kasteel word ze verteld dat ze toverkrachten hebben. Iedereen heeft iets uit een andere curve, een soort groep. Er zijn in totaal 6 curves. Communicatie(1), natuur(2), helal(3), tijd(4), besturing(5) en de alleskunners. Er zijn maar 2 alles kunners, de begeleiders. Zij bezitten alle 5 andere krachten en zijn gekozen om de aardse strijders op te leiden.



    We beginnen iets anders,
    er zijn een aantal jongeren al aangekomen, een aantal andere komen nog of komen helemaal niet opdagen.
    Het begint bij de poort van het kasteel. De begeleiders zijn binnen en komen naar buiten om de poort te openen. Eenmaal binnen worden kamers toegewezen.
    Personages

    5 meiden
    curve 1- Milena Divears
    curve 2- Alivine Delouse
    curve 3- Elwyn Liama Willows
    curve 4- Sage Evangeline Clark
    curve 5- BESCHIKBAAR


    5 jongens
    curve 1- Daniël Emilio Scagotti
    curve 2- Aiden Renaldson
    curve 3- Jason Dave Delouse
    curve 4- Camiel Arduen
    curve 5- Elric Cardiel


    2 begeleiders
    -Nathan Alexander Night
    -Stephany Selfira Delores

    De meiden kamer:



    De jongens kamer
    hetzelfde maar dan blauw en groen.

    de poort



    Aankomst hal:
    klik

    eetkamer:

    klik

    Foyer: Klik


    Regels
    - OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    - Naamsverandering doorgeven
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Ik open nieuwe topics, als er na 24 uur na het sluiten van een oud topic nog geen nieuw is, pb mij dan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.



    rollen topic

    Story

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 13:13 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Aiden Renaldson

    Met enkel mijn rugzak over mijn schouder geslagen liep ik op de groep jongeren af. Ik was wat aan de late kant maar dat deed er niet toe. Terwijl ik naar de andere liep keek ik naar het kasteel. Het was vreemd te bedenken dat ik hier voorlopig zou wonen. Ik had al enkele weken geen vaste plek meer om te wonen, dit was de perfecte kans op een nieuw begin. Ik wist niet precies hoe alles zou lopen maar alles was beter dan het zwerversleven dat ik de laatste tijd geleefd had. Ik scheurde mijn blik van het kasteel los zodra ik de groep bereikt had en ik nam de mensen in me op.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Jason Dave Delouse

    Alivine was nog even naar de auto gelopen om te kijken of we alles hadden. De jongen achter me stond naar iemand onder een boom te kijken. Hij had een slang die om zich heen kronkelde. Een meisje die een klein stukje verderop stond kneep haar ogen dicht. Het zag er wel grappig uit. Ik draaide me om en zag dat Alivine weer terug was. "Je had m'n schoenen bijna vergeten!" Ze gilde behoorlijk. "Komaan het zijn maar schoenen." Ik grinnikte, want ik wist dat ik haar hiermee alleen maar meer boos maakte.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    {In de story komt info te staan zoals lesrooster, diner tijden, vrije dagen. Ook de personages en beschrijving staan daarin, mocht je iets nog niet hebben ingevuld in je beschrijving meld dat dan even in een reactie in het verhaal, dan kan ik dat erbij zetten.}


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Elric

    Ik grijns even als ze schrikt van de gigantische spin, nog geen seconde later hangen er nog drie andere gigantische spinnen naast mijzelf die daarna in de boom verdwijnen.
    Als ze boven het meisje zijn gaan ze rustig naar benende via een touw van hun web en blijven dan naast haar hangen terwijl ze met hun tanden beginnen te happen richting haar.
    Ik grijns even als ik de vier gigantische spinnen om haar heen zie, elk een ander soort en elk net iets gevaarlijker dan de ander.

    Jason Dave

    De jongen onder de boom grijnsde en iedereen keek naar het meisje wat bijna stond te gillen 3 grote spinnen slingerden om haar heen. "Okay..." Alivine stond achter me en ik wist dat ze een hekel aan spinnen had. "Hey dude! zij vind spinnen ook eng." Zei ik terwijl ik zijn kant op liep.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Elric

    Ik kan de jongen even aan die op mij af komt lopen en grijns nadat ik hoor wat die zegt, nog geen minuut later hangen bij de meeste meiden een stuk of 3 spinnen uit de boom.
    Ik merkte dat zoveel spinnen creeëren niet al te moeilijk was, het was namelijk maar een fantasie van mijzelf die ik creeër, als de spinnen op de grond vallen staan er zo'n 15 spinnen op de grond, harig en elk een ander soort.
    En grijns komt op mijn gezicht als ik merk hoe de meiden reageren op de spinnen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 10:34 ]

    Nathan Alexander Night || Begeleider

    Op mijn eigen gemak loop ik naar de poort waar ik van een afstand al kan zien dat waarschijnlijk bijna alle jongeren zijn aagekomen. Bij de poort aangekomen open ik die met gemak openmaak 'Ik ben Nathan, één van jullie begeleiders zolang jullie hier zijn' Deel ik mee 'Als jullie al jullie koffers en andere bagage hebben kunnen jullie mij volgen naar binnen' Voeg ik er aan toe terwijl ik richting het kasteel loop waarvan de deuren al wagenwijd open staan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 10:43 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jason Dave

    Ik ging naast de jongen staan en merkte dat er iets vreemds aan hem was, hij liet de spinnen verschijnen, alsof hij ze riep. "haha, ze zijn doodsbang." Ik grinnikte en keek hoe de spinnen één voor één op de grond vielen. De meiden flipten helemaal. Alivine keek me boos aan. "ugh, I hate you!! echt, ik haat je!" Ik hield ervan om haar kwaad te zien, het deed me soms goed. Toch was ze mijn zus. Ik stak m'n hand naar de jongen uit. "Hi, Jason Dave Delouse."


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Elric

    Ik kijk de jongen even aan die blijkbaar Jason heet 'Wat kan mij het wat schelen hoe je heet, of wie je ubber houdt bent' zeg ik met een emotieloze stem.
    Ik kijk weer naar de groep meiden die helemaal histeries aan het doen zijn vanwege de spinnen en hoe ze door elkaar heen rennen.
    De grijns op mijn gezicht word nogal duivels en mijn gedachtes worden erger dan normaal.

    Alivine Delouse

    Een über hotte jongen kwam op de poort aflopen. Rustig hoorden we naar wat hij te vertellen had. Hij zei dat we hem naar binnen konden volgen. Ik pakte m'n koffers en het viel me meteen op dat Jason al een vriend gemaakt had. Die 2 waren vast allebei even geniepig. Met 3 grote koffers en een tas liep ik als 1e achter de knappe Nathan aan.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Jason Dave

    "Nou dan niet toch, ik wist niet dat je zo zou reageren. Ik kneep m'n ogen dicht en dacht aan wat er net gebeurt was. Ik draaide de tijd terug en net op het moment dat ik mijn hand uitstak trok ik hem terug. "Hi, Jason." Zei ik dan maar losjes. Hij keek me alsnog raar aan. Ik hoopte dit keer op een andere reactie.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Elric

    Ik merkte een kleine verrandering in mijn fantasieën, het vorige moment had ik nog een gruwelijke fantasie in mijn hoofd en nu niet.
    De jongen stelt zich voor die op mij af was komen lopen en ik grijns alleen 'Wat kan mij het schelen hoe je heet, hoewel de tip die je gaf wel een leuk toeschouw spel heeft gegeven' zeg ik tegen hem, nog geen seconde later krijg ik de gruwlijke fantasieën weer terug en grijns even.

    Jason Dave

    Een andere reactie, yes die had ik nu. "Ik weet nog wel iets. Als we nou vanavond, ik denk in ieder geval dat we met z'n allen eten, de spinnen dan weer tevoorschijn laten komen." De jongen leek me niet te horen, hij had een grijns op z'n gezicht, niet een normale een kwaadaardige.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Elric

    Ik beweeg mijn hand deels en onverstaanbare woorden komen van mijn lippen af, de 15 spinnen die er eerst stonden verdwijnen waarna een spin van minstens 10 meter hoog en 15 meter breed te voorschijn komt vanuit het bos. Ik grijns als ik het beest om zich heen zie kijken voor een heerlijke snack.
    Mijn fantasieën begonnen nu helemaal op hol te slaan, duivelse en slechte dingen kwamen mijjn gedachtes in, de ergste manieren om mensen te pesten.

    Alivine Delouse

    Jason had net de tijd terug gedraaid, ik kon het merken omdat hij dat wel vaker deed. Opnieuw pakte iedereen de koffers en liep bijna iedereen achter de begeleider aan die super hot was. Ik was inmiddels al bij de ingang van het kasteel, Jason stond nog met die andere jongen te praten.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore