• 10 jongeren, jongens en meisje worden bij elkaar gebracht in een groot kasteel. Waarom weten ze niet, wel weten ze van zichzelf dat ze niet normaal zijn. In het kasteel word ze verteld dat ze toverkrachten hebben. Iedereen heeft iets uit een andere curve, een soort groep. Er zijn in totaal 6 curves. Communicatie(1), natuur(2), helal(3), tijd(4), besturing(5) en de alleskunners. Er zijn maar 2 alles kunners, de begeleiders. Zij bezitten alle 5 andere krachten en zijn gekozen om de aardse strijders op te leiden.



    We beginnen iets anders,
    er zijn een aantal jongeren al aangekomen, een aantal andere komen nog of komen helemaal niet opdagen.
    Het begint bij de poort van het kasteel. De begeleiders zijn binnen en komen naar buiten om de poort te openen. Eenmaal binnen worden kamers toegewezen.
    Personages

    5 meiden
    curve 1- Milena Divears
    curve 2- Alivine Delouse
    curve 3- Elwyn Liama Willows
    curve 4- Sage Evangeline Clark
    curve 5- BESCHIKBAAR


    5 jongens
    curve 1- Daniël Emilio Scagotti
    curve 2- Aiden Renaldson
    curve 3- Jason Dave Delouse
    curve 4- Camiel Arduen
    curve 5- Elric Cardiel


    2 begeleiders
    -Nathan Alexander Night
    -Stephany Selfira Delores

    De meiden kamer:



    De jongens kamer
    hetzelfde maar dan blauw en groen.

    de poort



    Aankomst hal:
    klik

    eetkamer:

    klik

    Foyer: Klik


    Regels
    - OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    - Naamsverandering doorgeven
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Ik open nieuwe topics, als er na 24 uur na het sluiten van een oud topic nog geen nieuw is, pb mij dan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.



    rollen topic

    Story

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 13:13 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Jason Dave

    Buiten begon het langzaam duister te worden. De kamers waren inmiddels uitgedeeld en iedereen had al een beetje een plekje gevonden. Ik had de mysterieuze jongen erop betrap bij de elektriciteitsschakelaar. Ik wist wel dat hij me vertrouwde. De eetkamer was een eindje lopen en ik besloot maar wat rond te kijken terwijl ik erheen liep. Ergens in de grote hal waren een stel meiden aan het praten. Ik liet mezelf op een bank in de eetkamer zakken en ik keek om me heen. Blijkbaar had nog nietmand anders honger.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    {Wie wil er met Nathan of Daniël praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sage Evangeline Clark

    Als laatste sjok ik achter iedereen aan en heb ik een kamer gekozen. Natuurlijk gewoon degene die overbleef. Ik zet mijn spullen neer en blijf even rondhangen voor ik besluit om alles een beetje te verkennen.


    Your make-up is terrible

    WillNotLearn schreef:
    {Wie wil er met Nathan of Daniël praten?}


    [alivine praat wel met Daniël ^^]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Alivine Delouse

    Ik rende naar de kamer en plofte m'n spullen neer. Uit ervaring wist ik dat dit de beste kamer was. Toen ik alles wat leuk had ingericht besloot ik de gang op te gaan. Bij het uitgaan van m'n kamer stootte ik tegen een super knappe jongen aan.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Daniël

    Aangezien ik niet veel te doen had had ik besloten gewoon een beetje rond te lopen, in iedergeval tot er iemand tegen mij aan stootte, 'Sorry' Verontschuldigde ik me tegen het meisje.


    Don't be like the rest of them, darling

    Camiel

    Als ik mijn maag hoor knorren stap ik uit mijn kamer en loop ik naar beneden waarna ik op zoek ga naar de eetzaal, als ik het kasteel bijna helemaal rond gelopen ben loop ik de eetzaal binnen waar zo te zien al iemand zit, ik plof gewoon aan het uit einde neer waarna ik wacht tot de rest komt en we beginnen met eten.

    Elric

    Ik laat een sigaret en aanstekker te voor schijn komen waarna ik die rustig oprook, ik geniet van het donker worden van de wereld.
    Alsof alle lichten uitgingen zo leek het vanaf het midden van het doolhof, ik rook mijn sigaret op waarna ik de aansteker weer laat verdwijnen en loop dan weer het doolhof uit, ik wist precies hoe ik was gelopen en liep zo ook weer precies de zelfde weg terug.
    Als ik weer bij het kasteel ben grijns ik even en loop naar het zwembad waar ik ga liggen, de kleding die ik aanheb verrandert naar een zwembroek en daarna duik ik in het water.

    Elwyn

    Zodra ik mijn spullen een Beetje had uitgepakt en opgeruimd besloot ik maar om het gebouw een beetje beter te onderzoeken aangezien de begeleider had gezegd dat we die tijd mochten gebruiken.
    Al snel brachten mijn voeten me naar buiten, waar ik langs een zwembad verder de tuin in liep.
    De schemering was al ingevallen en zorgde voor een mooi beeld over de verschillende bloemen en bomen.
    Ik verwonderde me nog steeds over het grote contrast dat het innerlijke en het uiterlijk van het kasteel met elkaar hebben, zo verschillend.
    Er streek een windje door mijn blonde haar heen terwijl ik me op een bankje tussen de bloembedden neer liet ploffen om zo mijn tijd voor het avondeten te slijten.


    Credendo Vides

    Elric

    Ik grijns even als ik het meisje wat zo schrok van die spin voorbij zie lopen, ik zwem voorzichtig naar de zijkant waar ik merk dat ze ergens gaat zitten. Ik leg mijn hand op de rand waarna er miljoene kleine spinnetjes eruit lopen en richting haar via het gras lopen.
    Eenmaal bij haar klimmen ze een voor een over haar heen, de ene harriger dan de ander.
    Ik laat mijzelf weer iets in het water zakker waarna ik toekijk na hoe erg ze zou schrikken.

    Elwyn

    Voor ik doorhad wat er precies gebeurde reageerde mijn gevoel al voor me.
    Ik voelde hoe mijn spieren even samentrokken tijdens de verandering, mijn zichtperspectief begon te veranderen.
    ,,oh nee, kop erbij houden Elwyn, hou je hoofd erbij.” Bleef ik tegen mezelf fluisteren.
    Het zou niet de eerste keer zijn dat ik voor een geringe tijd vast zou zitten in een dierenlichaam omdat ik gewoon even vergeten was dat ik mens was.
    Ik strekte mijn vleugels, die kleurrijk waren en vloog op, waarbij ik de laatste spinnen van me af schudde en lande op een tak hoog in een boom.
    Wie ben ik? Ik ben Elwyn.
    Oké mijn geheugen heb ik nog, nog wel.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 11:38 ]


    Credendo Vides

    Elric

    Ik kijk dr even aan en grijns, dus ze kan verranderen in dieren.
    Ik stap het zwembad uit waarna mijn kleding weer terug op mijn lichaam komt terwijl ik richting haar loop 'Heey mooi vogeltje, hoe is het? Wil je wat vogelzaad?' zeg ik tegen haar in vogel gedaante, als t zou lukken moet er wel iets mis gaan.
    Er komen wat vogelzaadjes in mijn hand die ik daarna op de grond leg voor haar.

    Elwyn

    Ik kijk naar het vogelvoer. Oe Lekker.
    Mijn pootjes hipten al een beetje naar voren, klaar om een stukje weg te pikken, Maar al snel had ik mezelf weer bij elkaar geraapt en bekeek de eigenaar van het voer eens goed.
    Voor zover herkende ik de jongen nog wel, hij stuurde al de hele tijd die spinnen op iedereen af.
    Focus Elwyn.
    Ik voelde hoe mijn botten en spieren alweer begonnen te rekken en ik grijns even.
    Al snel zat ik in menselijke gedaante op de tak, maar niet de mijne.
    Ik keek de jongen aan met zijn eigen gedaante. ,,dacht je dat ik alleen in dieren kon veranderen?”


    Credendo Vides

    Elric

    Ik grijns even 'Hmmm... Nog niet helemaal zoals mij' zei ik tegen dr, hoewel het allemaal afleiding was wat ik op het moment deed grijnsde ik toen ik de miljoene spinnetjes vlak bij haar zag lopen.
    Nog enkele secondes en ze zitten weer bij haar op dr lichaam en dan valt ze wel uit de boom.
    Ik draai mijzelf om waarna ik rustig wegloop 'Oja, wist je dat die boom vol spinnen zit?' zeg ik en draai mij op het moment om dat de spinnen over haar heen beginnen te lopen.

    Elwyn

    Oké, ik had willen gillen, maar dat plezier gunde ik hem niet, dus ik beet op mijn wang terwijl ik verwoed de beesten van me afsloeg.
    Mijn ouders zaten altijd al tegen me te zeuren dat ik me over die fobie voor spinnen heen moest zetten, maar of het zo ging lukken wist ik niet.
    Ik zag hoe de jongen wegliep op zijn dooie gemak.
    In een flits veranderde ik weer in mezelf, hield me goed vast aan de tak en liet me toen achterover vallen, waardoor ik al koppeltje duikelend op een andere tak terecht kwam.
    Ook hier waren nog wat spinnetjes, maar niet zo veel als op de tak boven me.
    Behendig klom ik naar beneden waarna ik de laatste meters naar beneden sprong.
    Het was maar tijd om naar binnen te gaan voor het eten, voor ik die spinnen nog weer achter me aan kreeg.


    Credendo Vides

    Elric

    Ik loop rustig naar binnen en loop de eetzaal in, waarna ik gewoon ergens ga zitten. De spinnen die ik op het meisje had afgestuurd laat ik weer verdwijnen als ik dr binnen zie komen. Ik grijns eventjes waarna ik op twee poten ga zitten en mijn voeten op tafel leg, ik sluit mijn ogen even om te wachten op de rest voordat we gaan eten.