• 10 jongeren, jongens en meisje worden bij elkaar gebracht in een groot kasteel. Waarom weten ze niet, wel weten ze van zichzelf dat ze niet normaal zijn. In het kasteel word ze verteld dat ze toverkrachten hebben. Iedereen heeft iets uit een andere curve, een soort groep. Er zijn in totaal 6 curves. Communicatie(1), natuur(2), helal(3), tijd(4), besturing(5) en de alleskunners. Er zijn maar 2 alles kunners, de begeleiders. Zij bezitten alle 5 andere krachten en zijn gekozen om de aardse strijders op te leiden.



    We beginnen iets anders,
    er zijn een aantal jongeren al aangekomen, een aantal andere komen nog of komen helemaal niet opdagen.
    Het begint bij de poort van het kasteel. De begeleiders zijn binnen en komen naar buiten om de poort te openen. Eenmaal binnen worden kamers toegewezen.
    Personages

    5 meiden
    curve 1- Milena Divears
    curve 2- Alivine Delouse
    curve 3- Elwyn Liama Willows
    curve 4- Sage Evangeline Clark
    curve 5- BESCHIKBAAR


    5 jongens
    curve 1- Daniël Emilio Scagotti
    curve 2- Aiden Renaldson
    curve 3- Jason Dave Delouse
    curve 4- Camiel Arduen
    curve 5- Elric Cardiel


    2 begeleiders
    -Nathan Alexander Night
    -Stephany Selfira Delores

    De meiden kamer:



    De jongens kamer
    hetzelfde maar dan blauw en groen.

    de poort



    Aankomst hal:
    klik

    eetkamer:

    klik

    Foyer: Klik


    Regels
    - OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    - Naamsverandering doorgeven
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Ik open nieuwe topics, als er na 24 uur na het sluiten van een oud topic nog geen nieuw is, pb mij dan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.



    rollen topic

    Story

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 13:13 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Nathan Alexander Night || Begeleider

    Als ik me omdraai zie ik een spin vanuit het bos tevoorschijn komen, ik mompel een paar onverstaanbare woorden waardoor de spin weer terug het bos in gaat en daar verdwijnt, 'Gelieve geen andere mensen bangmaken of je krachten op zo'n manier misbruiken' Zei ik tegen de jongen waarvan ik zeker weet dat hij hem had laten verschijnen, er was duidelijk nog veel te doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elric

    Ik merkte hoe de spin verdween en mijn ogen vlogen naar de begeleider, dat had die niet moeten doen, mijn pleziertje afpakken. Die gaat het moeilijk krijgen.
    Ik grijns bij de gedachten hoe erg moeilijk ik het voor de begeleider kon maken, misschien zelfs beide begeleiders.
    Ik kijk de jongen nog even aan 'Dus, wat doe jij vooral?' vraag ik dan aan hem, hoewel ik mijzelf nog niet voorgesteld heb doe ik dat ook niet. Het kan mij niks schelen of die mijn naam wel of niet wilt weten.

    Alivine

    "finally! iemand die er wat van zegt!" Ik was doodsbang geworden van die spinnen. Ze hadden alleen maar rare gedachtes. Ik luisterde naar wat ik om me heen hoorde. De spinnen zelf wilden ook mensen bang maken. Ik fluisterde iets onverstaanbaars voor de anderen waardoor een grote kat uit de boom sprong en de spinnen één voor één naar binnen werkte. Ook een deel van de spinnen ging vanzelf weg. Waarschijnlijk door de begeleider. Hij zei ookal dat wel onze krachten niet mochten misbruiken. Een aantal kinderen keken raar. Waarschijnlijk wisten ze niet dat we hier allemaal krachten hadden, ik was er inmiddels wel achter.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Jason Dave

    "Dus wat doe jij vooral." Zei de jongen met een teleurgestelde maar toch kwaadaardige blik nogsteeds op de begeleider gericht. "Ik hou van baseball, mensen dwarszitten, en ik zeg wat ik denk. En ik denk, dat ik jou naam nog niet weet."


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Elric

    Ik kijk de jongen even aan 'Hmmm mensen dwarszitten, dan hebben we iets gemeen' zeg ik alleen en kijk weer naar de begeleider.
    'De gene die we het meest kunnen dwars zitten zijn de meiden, nu we weten dat ze bang zijn voor spinnen, elke avond even wat spinnen bij hun naar binnen doen en we kunnen lachen' zeg ik met een grijns.
    Hoewel hij vroeg naar mijn naam zal hij die toch niet krijgen, ik ga hem niet iets geven wat toch geen betekenis heeft.

    Camiel

    Als ik hoor dat we naar binnen mogen pak ik de twee koffers die ik mee had genomen met de kleding erin. Ik loop langzaam naar binnen waarna ik om mij heen kijk, het pad waar ik opliep was oud en dat was het kasteel ook deels.
    Ik loop naar het kasteel toe waarna ik op een bankje ga zitten terwijl ik wacht op de begeleiders en de rest van de groep.

    Nathan ~ Begeleider

    Als ik naar binnen loop blijf ik staan voor het kleine tafeltje in het midden van de hal en wachte even tot er meer mensen naar binnen liepen voordat ik begon met praten 'De kamer voor de meiden zijn die trap op en dan Links, voor de jongers hetzelfde en dan rechts. De eetkamer op de begane grond aan de linkerkant' Deelde ik mee, nu konden ze in iedergeval eerst hun spullen kwijt en kon ik Flower gaan zoeken die zoals gewoonlijk weer nergens te bekennen was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jason Dave

    "laten we ook maar naar binnen gaan." Zei ik toch maar toen ik zag dat de rest er al was. Ik pakte m'n koffers en liep erachter aan. "Nu wil ik toch echt je naam graag weten. Oja, die begeleider is ook niet zo'n moeilijk slachtoffer."


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Elric

    Ik pak niks op, draag ook niks, het enigste wat ik aan heb zijn de kleren die ik nu aanheb. Ik loop naast Jason en grijns even 'Dus die begeleider is ook makkelijk te grazen te nemen?' zeg ik met een duivels glimlachje erachter aan, blijkbaar kan ik die begeleider dus een werkelijke hel bezorgen. Had die mijn fun maar niet moeten afpakken.
    'Waar kan die begeleider dan niet tegen?' vraag ik aan hem waarna ik stop voor de deur, ik wist dat hij al binnen was dus ik moest het niet bij hem in de buurt vragen.

    {Moet even weg, waarschijnlijk over een uur ofzo terug want als ik niet ga mag ik de hele dag niet meer}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jason Dave

    "Mijn zus was hier vorig jaar ook al, maar werd toen halverwege naar huis gestuurd omdat ze de stroom eraf had gehaald en alle lichten uitgingen de begeleider is bang in het donker. Verder weet ik alleen dat hij ook erg op z'n uiterlijk gesteld is." De jongen had geen tas bij zich. Raar.

    [ Voor het lesrooster en les info moeten jullie even in de story kijken. Please maak daar gebruik van, daar staat zoveel informatie, lees het goed door.]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Elric

    Ik grijns even, dus de begeleider is bang voor de duisternis he, dat is nog is een leuke.
    Ik kijk de jongen even aan 'En zijn uiterlijk is dus ook belangrijk... hmmm... daar heb je niet veel aan maar het kan wel grappig zijn als die het zelf verpest' zeg ik met een grijns.
    Ik loop daarna naar binnen waar ik tegen een muur van de groep af ga staan. Ik observeer iedereen en wacht tot de rest binnen is.

    { Ik had het al gezien ja (: Ik maak er inderdaad gebruik van (: }

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 12:15 ]

    [Ik dacht dat je elric en Camiel heette]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Elwyn Liama Willows

    Voor ik goed en wel een plan kon bedenken om in een dier te veranderen waar spinnen bang voor zijn verdwenen ze allemaal.
    achter ons kwam een jongeman aangelopen, blijkbaar één van onze begeleiders.
    En blijkbaar had hij ons ook een sein gegeven dat we naar binnen mochten.
    met mij koffer achter me aan rollend liep ik grotendeels achter de groep aan naar binnen, zodat ik nog even de tijd had om iedereen goed te bekijken.
    Het viel me op dat ik de enigste blondine tussen de meisjes was, moest ik me veranderen in iemand anders zodat ik er misschien beter tussen zou horen?
    mijn gedachten verslapten toen ik het kasteel in de gaten kreeg.
    De zes torens van het oude gebouw staken fier de lucht in en gaven een bijna magische sfeer, wat nogal logisch is, iedereen hier is wel magisch.

    {Heb ook even een abo genomen op de story ^^}


    Credendo Vides

    Solera schreef:
    [Ik dacht dat je elric en Camiel heette]


    { hahah blijkbaar een naam gebruikt uit een andere RPG xD hahaha sorry :$ Even snel verranderen xD }