• 10 jongeren, jongens en meisje worden bij elkaar gebracht in een groot kasteel. Waarom weten ze niet, wel weten ze van zichzelf dat ze niet normaal zijn. In het kasteel word ze verteld dat ze toverkrachten hebben. Iedereen heeft iets uit een andere curve, een soort groep. Er zijn in totaal 6 curves. Communicatie(1), natuur(2), helal(3), tijd(4), besturing(5) en de alleskunners. Er zijn maar 2 alles kunners, de begeleiders. Zij bezitten alle 5 andere krachten en zijn gekozen om de aardse strijders op te leiden.



    We beginnen iets anders,
    er zijn een aantal jongeren al aangekomen, een aantal andere komen nog of komen helemaal niet opdagen.
    Het begint bij de poort van het kasteel. De begeleiders zijn binnen en komen naar buiten om de poort te openen. Eenmaal binnen worden kamers toegewezen.
    Personages

    5 meiden
    curve 1- Milena Divears
    curve 2- Alivine Delouse
    curve 3- Elwyn Liama Willows
    curve 4- Sage Evangeline Clark
    curve 5- BESCHIKBAAR


    5 jongens
    curve 1- Daniël Emilio Scagotti
    curve 2- Aiden Renaldson
    curve 3- Jason Dave Delouse
    curve 4- Camiel Arduen
    curve 5- Elric Cardiel


    2 begeleiders
    -Nathan Alexander Night
    -Stephany Selfira Delores

    De meiden kamer:



    De jongens kamer
    hetzelfde maar dan blauw en groen.

    de poort



    Aankomst hal:
    klik

    eetkamer:

    klik

    Foyer: Klik


    Regels
    - OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    - Naamsverandering doorgeven
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Ik open nieuwe topics, als er na 24 uur na het sluiten van een oud topic nog geen nieuw is, pb mij dan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.



    rollen topic

    Story

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 13:13 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Daniël

    'Oh, tja, je bent hier voor het eerst ofniet?' Vroeg ze ook om haar heenkijkent, 'Niet dat ik het erg vond hoor' vervolgde ze. 'Inderdaad, ben jij hier al vaker geweest?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alivine

    "Ja, maar vorig jaar was ik het enige meisje." Ik keek in z'n helderblauwe ogen en ik zag een kleine glinstering. "Zullen we naar de eetzaal gaan, ik denk dat het eten er inmiddels wel is."


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Daniël

    'Ja, maar vorig jaar was ik het enige meisje. Zullen we naar de eetzaal gaan, ik denk dat het eten er inmiddels wel is.' Zegt ze mij aankijkent, 'Arme jij.' Zeg ik glimlachend, 'Lijkt me een goed idee'


    Don't be like the rest of them, darling

    Alivine

    Hij glimlachte, hij glimlachte zo schattig. We liepen richting de eetzaal. Iedereen zat al te eten. Ik plofte op de 1e de beste bank neer die ik kon vinden. "Weetje, er staat een super mooie vleugel in de foyer"

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 13:42 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Daniël

    ''Weetje, er staat een super mooie vleugel in de foyer.' Deelde ze mee toen ik naast haar op de bank neer plofte, 'Kun je piano spelen?' Vroeg ik haar nieuwschierig terwijl ik een appel uit de schaal met fruit pakte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alivine

    "Kun je piano spelen?" Hij pakte een appel. "Jup, ik heb het mezelf aangeleerd. Maar ik speel geen klassiek hoor! Ik zing erbij." Ik pakte een stuk pizza en begon de salami eraf te pulken.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Elwyn

    Ik was net aan het laatste stuk voedsel begonnen dat ik op mijn bord had en tevens ook het laatste stuk dat ik wou eten toen ik de eerste kakkerlak zag.
    Ik walgde van die beesten en ik wist precies wie dit gedaan moest hebben.
    en ja hoor, de jongen in kwestie zat met een grijns achter geleund.
    van Kakkerlakken wist ik dat je ze niet dood moest meppen, dan had je juist een grote kans dat de kakkerlak larven uit zouden komen.
    Met een zucht pakte ik dus het laatste stuk fruit van mijn bord af en liep de eetzaal uit, ik was toch al klaar met eten.


    Credendo Vides

    Daniël

    'Jup, ik heb het mezelf aangeleerd. Maar ik speel geen klassiek hoor! Ik zing erbij.' Zei ze waarna ze een stuk pizza pakte en daarbij de salami eraf plukte. 'Dat zou ik wel willen horen' Andwoord ik terwijl ik een hap van mijn appel neem, 'Zelf heb ik het geleerd van mijn moeder vroeger'


    Don't be like the rest of them, darling

    Alivine

    "Aaw, wat leuk! dan kunnen we een duet doen! Dan speel jij! en zing in!" Ik gedroeg me weer als een duracel konijntje dat had ik zelf ook wel door. Het was zo leuk dat er iemand met dezelfde interesses was! "Ken je In case you didn't know van Olly Murs?"


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Daniël

    'Aaw, wat leuk! dan kunnen we een duet doen! Dan speel jij! en zing ik!' Zegt ze enthousiast, 'Kan je In case you didn't know van Olly Murs?' Vroeg ze vervolgens, aangezien ik taloze stukken kende moest ik eerst nadenken, 'Ja volgens mij ken ik die' Andwoord ik glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik ga nu, heb weer eens ruzie met m'n ouders, tot vanavond denk ik, of morgen anders, ik zie wel of ik bij m'n oom en tante achter de pc kan.]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    {See you later sis :(}


    Don't be like the rest of them, darling

    Elwyn

    Ik had bij mezelf nog in mijn hoofd gehaald om het terrein nog wat beter te bekijken aangezien het nog niet donker was.
    mijn voeten brachten me door de grote hal en ander halletje in waarna ik al snel op een mooie binnenplaats uitkwam waar ik mezelf al snel op een bankje neer liet zakken zodat ik in alle rust mijn overgebleven appel op kon eten.
    Ik had nog wel wat te eten in mijn koffer zitten als toetje, een stuk taart dat mijn ouders voor me gebakken hadden voor onderweg hierheen.


    Credendo Vides

    Milena Divears

    Ik had vlug wat gegeten en liep nu een beetje rond. Die gast die dingen op mensen afstuurde walgde ik een beetje van. Arrogant tot en met. Maar hij kende mij nog niet goed genoeg. Ik ga terug naar mijn kamer en trek mijn bikini aan. Met een handdoek loop ik naar het zwembad. De handdoek gooi ik op een stoel en zelf duik ik in het water.


    ~

    Elwyn


    Toen ik de appel eenmaal ophad liep ik de binnenplaats af om in plaats daarvan het gehele gebouw uit te lopen en dan langs de poort en de aangrenzende muur heen te lopen, kijkend of ik wat bijzonders kon vinden wat als mijn geheime plekje kon dienen.
    Overal waar ik voor langere tijd leefde zocht ik zo’n geheime plekje, een plaats waar ik helemaal alleen over dingen kon denken zonder gestoord te worden.
    En net op het moment dat ik het op wou geven vond ik iets wat er goed voor kon dienen.
    Een opening in een boom leidde me tot een het leek wel ommuurde open plekje tussen de bomen.
    Iedereen die er niet op zou letter zou het niet zien.
    Ik keek op mijn Mobiel, het was nog niet zo laat.
    Dus hier kon ik nog wel een tijdje zitten.


    Credendo Vides