• 10 jongeren, jongens en meisje worden bij elkaar gebracht in een groot kasteel. Waarom weten ze niet, wel weten ze van zichzelf dat ze niet normaal zijn. In het kasteel word ze verteld dat ze toverkrachten hebben. Iedereen heeft iets uit een andere curve, een soort groep. Er zijn in totaal 6 curves. Communicatie(1), natuur(2), helal(3), tijd(4), besturing(5) en de alleskunners. Er zijn maar 2 alles kunners, de begeleiders. Zij bezitten alle 5 andere krachten en zijn gekozen om de aardse strijders op te leiden.



    We beginnen iets anders,
    er zijn een aantal jongeren al aangekomen, een aantal andere komen nog of komen helemaal niet opdagen.
    Het begint bij de poort van het kasteel. De begeleiders zijn binnen en komen naar buiten om de poort te openen. Eenmaal binnen worden kamers toegewezen.
    Personages

    5 meiden
    curve 1- Milena Divears
    curve 2- Alivine Delouse
    curve 3- Elwyn Liama Willows
    curve 4- Sage Evangeline Clark
    curve 5- BESCHIKBAAR


    5 jongens
    curve 1- Daniël Emilio Scagotti
    curve 2- Aiden Renaldson
    curve 3- Jason Dave Delouse
    curve 4- Camiel Arduen
    curve 5- Elric Cardiel


    2 begeleiders
    -Nathan Alexander Night
    -Stephany Selfira Delores

    De meiden kamer:



    De jongens kamer
    hetzelfde maar dan blauw en groen.

    de poort



    Aankomst hal:
    klik

    eetkamer:

    klik

    Foyer: Klik


    Regels
    - OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    - Naamsverandering doorgeven
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Ik open nieuwe topics, als er na 24 uur na het sluiten van een oud topic nog geen nieuw is, pb mij dan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.



    rollen topic

    Story

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 13:13 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Camiel

    Ik keek naar iedereen die de deur door kwam, ik was al naar binnen gegaan want had geen zin meer om te wachten.
    Het kasteel was fantastisch, alsof het heel anders was aan de binnen kant dan de buiten kant. Ik bekijk de rest van de tieners die binnen komen lopen, allemaal wel anders en allemaal met koffers. Op een jongen na, die helemaal niks draagt.

    Elwyn Liama Willows

    Ik keek mijn ogen uit toen ik binnenkwam.
    Het kasteel zag er aan de binnenkant zoveel anders uit dan ik had verwacht, het vormde bijna een scherp contrast met de buitenkant, wat meer oud en lichtelijk vervallen oogde.
    De ontvangsthal was immens en was bijna geheel wit, op een paar kleine dingen na en zag er allemaal spik en span uit.
    ,,De kamer voor de meiden zijn die trap op en dan Links, voor de jongens hetzelfde en dan rechts. De eetkamer op de begane grond aan de linkerkant.” Hoorde ik de begeleider zeggen.
    Toch wel nieuwsgierig naar hoe de kamers eruitzien en al afvragend of we met meerderen op één kamer moesten slapen begon ik richting de grote trap te lopen, met mijn koffer achter me aan rollend.

    {heeft iedereen eigenlijk een eigen kamer ? of slapen ze met meerderen op één?}

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 12:31 ]


    Credendo Vides

    [Okay, goed idee om een abo te nemen.]

    Jason Dave
    De jongen zonderde zich weer af van de groep. Ik zag dat Alivine haar kitten uit z'n kooi gehaald had. Densi, ze had haar 2 weken geleden gekregen omdat ze dan haar krachten beter kon oefenen. Ik ging op m'n koffer zitten en luisterde naar wat ze te vertellen hadden.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    [@DreamerN, ieder een eigen kamer]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Alivine

    Ik keek nogsteeds naar de begeleider en draaide me toen om naar de groep. Een meisje met blonde krullen stond vlakbij en ik besloot op haar af te stappen. "Hi, ik ben Alivine." Ik stak beleefd m'n hand naar haar uit.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Elwyn

    Net toen ik de trap op wou lopen werd mijn aandacht getrokken door een meisje dat naar me toe kwam lopen. ,, Hi, ik ben Alivine” en ze stak haar hand uit die ik vriendelijk aannam.
    ,,hey, ik ben Elwyn.” Glimlachte ik terug.
    ,,wat vind jij tot nu toe van dit alles?” met een wijd gebaar omvatte ik het gehele kasteel, maar ook de voorvallen van eerder buiten.


    Credendo Vides

    Nathan Alexander Night

    'Vandaag kunnen jullie gewoon rondkijken en het kasteel leren kennen morgen worden jullie om half 9 hier verwacht zodat we verdere uitleg kunnen geven' Deel ik mee waarna ik richting de eetkamer loop en daar eerst een appel uit een schaal pak die daar op een tafeltje staat en dan op de leuning van één van de banken ga zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elric

    Ik grijns even als de begeleider zegt dat we eerst mogen rond kijken en morgen pas echt beginnen.
    Ik begin meteen het hele kasteel te verkennen, alle plekken die er zijn en elk stukje waar ik wel iets mee kan.
    Als ik bij de electriciteits kast kom begin ik te greinzen, mooi voor later om te weten.
    Ik loop na een tijdje rond in een soort doolhof waarna ik uitkom in het midden waar twee bankjes bij een fontein staan. Ik ga op de rand van de fontein zitten terwijl ik geniet van de rust.

    {Ik moet even weg, ben ongeveer over een halfuur of kwartier terug}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alivine

    Ik nam haar hand aan. "hi, ik ben Elwyn" zei ze. "wat vind jij tot nu toe van dit alles?" vroeg ze met een gebaar. "Goed, ik vind het kasteel super mooi! Vorig jaar werd het verbouwd, dus was het minder mooi." Ik liep achter haar aan de trap op. De kamerdeuren stonden open het waren dubbele deuren met een blauwe of een roze streep erop. Waarschijnlijk waren de roze voor de meiden. Ik liep snel Elwyn voorbij, ik zal en moet die achterste kamer hebben!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Elwyn

    Dus ze was hier al eerder geweest?
    Ik zag hoe ze aan me voorbij rende richting de achterste kamer.
    Mijn ogen gleden over de deuren heen, die aan de linkerkant hadden allemaal een roze streep en die aan de rechter allemaal een blauwe.
    Nieuwsgierig keek ik de kamers in en zuchtte, die van de meiden waren overduidelijk met roze en paars ingericht terwijl die van de jongens blauw en groen waren.
    ,,waarom denken mensen toch altijd dat meisjes roze leuk vinden.” Murmelde ik bij mezelf waarna ik verder de gang op liep, kijkend welke kamer het beste voor me aan voelde.
    Uiteindelijk koos ik de één na laatste kamer aan de meisjeskant, hopend dat de kleuren eventueel veranderd kunnen worden.


    Credendo Vides

    Camiel

    Ik sta op waarna ik met de twee koffers omhoog loop, ik zag twee meiden vooruit lopen en volg die een soort van.
    Als ik bij de kamers kom zie ik de meiden naar links gaan en een kamer in lopen, de begeleider had het over dat de jongens rechts zaten en ga dan ook rechts, ik pak meteen de eerste kamer met een blauwe streep waarna ik mijn koffers in de kamer dump en mijzelf op het bed laat vallen.
    Al snel viel ik in een zwakke slaap.

    [Wat heb ik gemist?]


    Your make-up is terrible

    Milena Divears

    Ik loop rustig achter de rest aan met mijn koffers. Een jongen verdwijnt rechts en ik ga links. De eerste lege kamer die ik tegen komen eigen ik mezelf toe. Ik zet de koffer ergens neer en laat me op het gigantische bed zakken. 'Heerlijk' mompel ik zacht en sluit mijn ogen even.


    ~

    Assassin schreef:
    [Wat heb ik gemist?]


    [niet veel, alleen dat we nu binnen zijn en ieder een kamer mogen uitzoeken, en de info van de lessen etc. staan in de story.]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore