• 10 jongeren, jongens en meisje worden bij elkaar gebracht in een groot kasteel. Waarom weten ze niet, wel weten ze van zichzelf dat ze niet normaal zijn. In het kasteel word ze verteld dat ze toverkrachten hebben. Iedereen heeft iets uit een andere curve, een soort groep. Er zijn in totaal 6 curves. Communicatie(1), natuur(2), helal(3), tijd(4), besturing(5) en de alleskunners. Er zijn maar 2 alles kunners, de begeleiders. Zij bezitten alle 5 andere krachten en zijn gekozen om de aardse strijders op te leiden.



    We beginnen iets anders,
    er zijn een aantal jongeren al aangekomen, een aantal andere komen nog of komen helemaal niet opdagen.
    Het begint bij de poort van het kasteel. De begeleiders zijn binnen en komen naar buiten om de poort te openen. Eenmaal binnen worden kamers toegewezen.
    Personages

    5 meiden
    curve 1- Milena Divears
    curve 2- Alivine Delouse
    curve 3- Elwyn Liama Willows
    curve 4- Sage Evangeline Clark
    curve 5- BESCHIKBAAR


    5 jongens
    curve 1- Daniël Emilio Scagotti
    curve 2- Aiden Renaldson
    curve 3- Jason Dave Delouse
    curve 4- Camiel Arduen
    curve 5- Elric Cardiel


    2 begeleiders
    -Nathan Alexander Night
    -Stephany Selfira Delores

    De meiden kamer:



    De jongens kamer
    hetzelfde maar dan blauw en groen.

    de poort



    Aankomst hal:
    klik

    eetkamer:

    klik

    Foyer: Klik


    Regels
    - OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    - Naamsverandering doorgeven
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Ik open nieuwe topics, als er na 24 uur na het sluiten van een oud topic nog geen nieuw is, pb mij dan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.



    rollen topic

    Story

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 13:13 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    {daar ziet het er niet echt naar uit...}

    Elwyn

    Verwonderd keek ik toe hoe Camiel zijn hand op een aantal lianen legt.
    Al snel had hij er een aantal verouderde stengels losgetrokken en was hij bezig om ze geconcenteerd in elkaar te vlechten, waarna hij me de inmiddels omgetoverd tot een deken. ,,zoals ik al zei, de natuur kan alles aanbieden zolang je maar geduld hebt." grijnsde hij terwijl hij de deken aan mij overhandigde, waar ik nog steeds verwonderd naar keek. ,,wauw." zei ik terwijl ik naar de deken staarde en daarna met een brede glimlach naar Camiel keek. ,,bedankt." zei ik waarna ik hem weer omhelsde.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 16:14 ]


    Credendo Vides

    Camiel

    Ik glimlach even en omhels dr terug 'Het is geen probleem' het was een moment waar ik niet van wilde dat het stopte maar op alles komt altijd een einde, zij zou vanavond hier slapen en ik zou gewoon in mijn bed slapen terwijl ik waarschijnlijk uit het raam zou blijven kijken.
    'Nauw, ik denk dat ik zelf dan maar terug ga naar het kasteel. Ik moet niet al te laat gaan slapen' ik glimlach even waarna ik dr los laat en buk om door het gat weer naar de andere kant te kruipen.

    Khedira schreef:
    [Leeft de rest hier ook nog of hoe zit het?xD]


    {Ik leef.. Maar Daniël wacht op een reactie dus daar kan ik niet mee verder.. Dus wie wil er Nathan meeten? XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Misschien handig om ze even een berichtje te sturen (?)}

    Elwyn

    Ik keek toe hoe hij zich al bukte om door de opening heen te kruipen.
    Even beet ik op mijn lip, ik wist niet of ik al wou dat hij wegging, maar wie was ik om hem tegen te houden als hij in zijn eigen kamer wou slapen.
    Ik slikte mijn woorden andere woorden in. ,,slaap lekker.” Mijn stem klonk bijna niet meer als een fluistering.
    Ik drukte de deken iets dichter tegen me aan, hopelijk was hij echt warm genoeg om me deze nacht warm te houden, anders was ik wel gedwongen om te veranderen in een dier met een lekkere warme vacht en de eventuele gevolgen voor dien erbij nemen.


    Credendo Vides

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Ik leef.. Maar Daniël wacht op een reactie dus daar kan ik niet mee verder.. Dus wie wil er Nathan meeten? XD}


    [Jaaaa ik wil xD. Ik heb behoefte aan een vriend hierxD:)]


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    [Jaaaa ik wil xD. Ik heb behoefte aan een vriend hierxD:)]


    {Nathan is wel een begeleider :'D In iedergeval.. Hij is in de eerkamer tegen de muur leunend een appel aan het eten.. XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Nathan is wel een begeleider :'D In iedergeval.. Hij is in de eerkamer tegen de muur leunend een appel aan het eten.. XD}


    [HahahahaxD Mag een begeleider met een meisje zoenen? xD Of wil je dat nietxD]


    ~

    Milena Divears

    Niks leuks denk ik bij mezelf. Ik sla de handdoek rond mijn schouders en loop naar binnen. Een jongen leunt tegen de muur en eet van een appel. Volgens mij een begeleider bedenk ik me. 'Hee' zeg ik met een glimlach en ga bij hem staan.


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    [HahahahaxD Mag een begeleider met een meisje zoenen? xD Of wil je dat nietxD]


    {Haha.. We shall see XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Haha.. We shall see XD}


    [Hahaha, inderdaad:) Ik heb gepost hoorxD]


    ~

    Nathan Alexander Night || Begeleider

    'Hee' Hoor ik een meisje zeggen dat naast me is komen staan, 'Hoi' Zeg ik glimlachend terug waarna ik het klokhuis van mijn appel in een prullebak gooi die tegen de andere muur van de kamer staat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Milena Divears

    Ik kijk grijnzend. 'Mooi hoor.' Ik steek mijn hand naar hem uit. 'Ik ben Milena en jij?' Ik laat mijn ogen naar zijne gaan en ontdek wat hij denkt. Ik glimlach even lief naar hem en kijk heel onschuldig.


    ~

    Camiel

    Ik glimlach even 'Jij ook' en kruip door, als ik aan de andere kant ben zucht ik even, ik doe mijn handen in mijn zaken waarna ik langzaam terug loop naar het kasteel.
    Ik stopte even en keek weer om, waarschijnlijk zal ze wel onder de deken liggen.
    Ik loop weer rustig door waarna ik bij de deur van het kasteel op een bankje ga zitten.

    Nathan Alexander Night || Begeleider

    Aangezien ik weet welke krachten welke persoon heeft had mijn gedachten afgeschermt meestal uit voorzorg en meer uit het fijt dat ik het niet prettig vond dat iemand mijn gedachten wist. 'Ik ben Nathan' Andwoord ik glimlachend waarna ik haar hand schud en me bedenk welke lessen ik morgen zou moeten geven.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 17:26 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Milena Divears

    Ik glimlach en kijk hem weer aan. 'Leuke naam.' Ik wist nu wel zeker dat hij een begeleider was aangezien ik zijn gedachten niet kon lezen. Ik vloek even binnenmonds en herstel me al snel weer. 'Heb je zin om iets te drinken?'


    ~