• oke, ik weet niet in welke maten dit topic kan helpen, maar ik heb soort van een probleem met een jongen.
    Nuja, ik kende hem al langer (ik had hem in januari eens ontmoet op de schaatsbaan toen ik daar was met een vriendin van me die hij kent) en toen was ik echt van 'WOW, da's echt een PERFECTE jongen!'
    Maar goed, hij is zo oversociaal, sowieso best een player, en al 18.5 (ik ben 15).
    Maar dus, hij was zo een beetje een droomjongen, zoals de knapste jongen in het hoogste jaar als je op de middelbare school zit.
    En ik ben hem nog 1 x tegengekomen op een feestje, hebben we even gepraat enzo, maar hij was best zat, dus niet heel lang.

    Maar gisteren ging ik dus uit en hij was er ook, en ik weet neit, hij had sowieso te veel op, maar hij heeft me echt wel... abnormaal hard staan versieren, en 2 drankjes voor mij betaald (het was 4 euro per stuk ;p )en echt zo de hele tijd bezig dat ik echt perfect ben enzo, echt zo van wooooooow lief!!
    En natuurlijk weet ik wel van 'ja, dat is best overdreven enzo', maar aan de andere kant, hij doet het ook weer niet bij ELK meisje (misschien wel ooit bij een paar andere, maar zeker niet iedereen) dus ergens meot hij mij best wel leuk vinden ;'D En nu zijn we dus aan het smsen, en hij heeft voorgesteld om af te spreken, nu dinsdag, en dat is het probleem.
    Ik heb maar gezegd dat het kon (omdat hij zo omfg perfect is), maar eigenlijk had ik al afgesproken met een andere super goeie vriendin om naar Brussel te gaan, wat dus sowieso niet door kan gaan (en dat is vraag een, wat vinden jullie daarvan? ;s) en dan de andere vraag; wat kan ik nu doen met hem als ik met hem afspreek. Want serieus, ik kan echt neit geloven dat iemand zoals hij dat aan mij vraagt en hij is ouder en alles gewoon! ;s


    effort never betrays you

    ... You know he's a player and you still go out with him. You are setting yourself up for heartbreak. Just saying.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat vind ik dus niet dé perfecte jongen.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 18:16 ]


    26 - 02 - '16

    Escritura schreef:
    ... You know he's a player and you still go out with him. You are setting yourself up for heartbreak. Just saying.

    Hmmm, dat heb ik misschien fout verwoord. Ik ken hem totaaaal niet zo goed, en die vriendin via wie ik hem ken, zegt wel dat hij overal zat is en zat ook wel meisjes kust,daarom dat ik het zei, maar het is niet zo dat hij lieven heeft gehad die hij heeft bedrogen of gedumpt dat zij weet.


    effort never betrays you

    Crocker schreef:
    Dat vind ik dus niet dé perfecte jongen.

    Hah, hoe bedoel je? ;p


    effort never betrays you

    Hey, ik denk - om heel eerlijk te zijn - dat je het gewoon een kans moet geven. En als het niet leuk is dan, dan heb je een fout gemaakt. Maar ja, van fouten moet je het leren.
    (:


    To infinity and beyond •

    Aliciana schreef:
    (...)
    Hmmm, dat heb ik misschien fout verwoord. Ik ken hem totaaaal niet zo goed, en die vriendin via wie ik hem ken, zegt wel dat hij overal zat is en zat ook wel meisjes kust,daarom dat ik het zei, maar het is niet zo dat hij lieven heeft gehad die hij heeft bedrogen of gedumpt dat zij weet.


    De manier waarop jij zijn 'geflirt' beschrijft... Je hebt nog nooit met hem gesproken en plots ben je 'perfect'? He sounds like a player.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    ... You know he's a player and you still go out with him. You are setting yourself up for heartbreak. Just saying.


    This. This also makes me very happy that girls don't see me as perfect :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    (...)

    De manier waarop jij zijn 'geflirt' beschrijft... Je hebt nog nooit met hem gesproken en plots ben je 'perfect'? He sounds like a player.

    Hmm, ja ik snap dat het vaag uitgelegd is, en het klinkt niet echt van 'wow', maar ik had wel degelijk ooit met hem gesproken, maar toen ik hem voor het eerst ontmoete was dat op de schaatsbaan en hij is een hele goede schaatser en eigenlijk ging het daar toen wat over, maar toen stond die vriendin er ook nog bij, dus het was niet echt een gesprek gesprek.
    En dat van dat perfect klinkt nogal kort, maar hij was gewoon de hele tijd bezig over mijn lach en karakter en alles, en dat is inderdaad wel overdreven ja, en ik zal niet de enige zijn met wie hij dat doen, maar aan de andere kant zou hij het ook wel niet doen als hij me echt amar niets vond, denk ik dan ;s


    effort never betrays you

    Ik vind in elk geval wel dat je de afspraak op zijn minst moet proberen te verzetten. Van je vrienden ben je zeker dat ze langer blijven, bij deze jongen kan het zo voorbij zijn. Maar goed, ik zou wel met hem oppassen want hij klinkt echt alsof hij je gewoon om zijn vinger windt, je gebruikt en je daarna weer gaat dumpen. En als dat zo is ga je er best gemakkelijk in mee. Maar je kunt hem natuurlijk een kans geven, dat kun jij alleen beslissen, ik trek deze conclusie alleen maar uit een kort stukje tekst :')

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 18:26 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Escritura schreef:
    ... You know he's a player and you still go out with him. You are setting yourself up for heartbreak. Just saying.


    Are you lost?

    Nog iets van vrouwen dat ik zelfs niet snap. Waarom zou je met een asociale player uit willen gaan. Wanneer je ook een hele aardige jongen kan vinden die bijv. in de Friendzone zit.


    Shoganai i ne~

    Je zegt net zelf dat het een player is en zo komt hij ook in je verhaal over :( Ik denk niet dat het de perfecte jongen voor je is, ook al lijkt hij nog zo lief en is het nog zo knap. Ik zou er eigenlijk niet te veel van verwachten, maar je kan het altijd een kans geven. Misschien heb ik wel ongelijk en kan het zijn dat hij dit keer wel iemand echt ziet zitten, jou dus. ;) Maar dat zou ik uittesten door nog meer met hem te daten en ook je vrienden laten beoordelen hoe hij zich gedraagt. Zij hebben geen roze bril op en kunnen gewoon nuchter oordelen over hem. Je kan het dus altijd proberen, maar zelf zou ik er niet te veel van verwachten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aliciana schreef:
    (...)
    Hah, hoe bedoel je? ;p


    Vanwege wat Nerveus en Escritura zeggen. Ik sluit me bij hun aan.


    26 - 02 - '16

    Escritura schreef:
    ... You know he's a player and you still go out with him. You are setting yourself up for heartbreak. Just saying.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als hij een player is, is hij niet perfect.
    Ik zou met je vriendin naar Brussel gaan. Sws mag zoiets nooit laten vallen voor een jongen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please