• Zo ziet de arena eruit

    Het is net als alle andere jaren tijd voor de Hunger games. 1 tribuut uit elke districht gaat de arena in.In plaats van 2. Maar deze keer is er een kwartskwelling. Je moet een familie lid kiezen die meegaat de arena in......... Als je wint mag en zal je 1 wens doen.




    Districht 1
    Carmen Jadelynn Hope - HurtedHeart
    Famielielid

    Districht 2
    Alexys Chay Romano - Sebtana
    Austin Cole - quin98

    Districht 3
    Jessica Jane Church - Squib
    Ayden Jayson Bright - HurtedHeart

    Districht 4
    Flower adrina Drea - LovelyLonely
    Damon Tyler Degresio - Sebtana

    Districht 5
    meisje
    Kas Halusi - LostDreamz

    Districht 6
    Famillielid
    Tyler Jeremy Purple - LovelyLonely

    Districht 7
    meisje
    Familielid

    Districht 8
    Familielid
    jongen

    Districht 9
    Ivy Jule - xmelissss
    Andrew

    Districht 10
    Familielid
    Jongen

    Districht 11
    Seppe Havantis - LostDreamz
    Joël Note - squib

    Districht 12
    Familielid
    jongen



    Regels
    -2 tributen per quizlet acount. uit een ander districht en een jongen en een meisje
    -Als je niet met je tribuut praat praat je met OCC () {} []
    - Ruzie in OCC gelieve buiten de RPG uit te praten
    -16 + mag
    -Relaties mogen
    - Alleen ik maak de topics aan.





    In de arena krijg je:


    Iyvy


    1 fles vol met water en een rugzak met eten erin en een slaapzak en een mes

    Alexys



    1 fles zonder water, camoufleerspullen een tas met een slaapzak en eten en een bijl

    austin

    een half volle fles water, eten, 2 messen en jodium

    Damon

    3 flessen vol water. verbandoos, eten, slaapzak en een pijl en boog. Dit zit allemaal in 1 tas. Jij hebt de grootste tas


    Flower

    2 flessen vol water een verbandoos, camoufleerspullen, slaapzak, Parachuutje op aanvraag, 2 messen en eten.


    Tyler


    1 fles die half vol is. Een speer, eten en een slaapzak.

    Seppe7

    Een slaapzak, verbandoos en 2 bijlen


    Kas


    Een slaapzak jodium een touw en lucifers (Geen eten dus) Jij hebt de kleinste rugzak

    Jöel


    Lucifers, 3 pijltjes (Die je niet kunt hergebruiken) Om iemands bewustzijn te laten verliezen, 1 Fles met water en een slaapzak

    Ayden

    pijl en boog, 1 parachuutje op aanvraag, slaapzak en 3 flessen water

    Jessica

    Pijl en boog, 1 mes, slaapzak en 1 fles die half vol is,

    Carmen


    2 flessen die niet vol zijn, Een speer, slaapzak en eten.


    Andrew

    1 Fles half vol met water, eten, een zwaard en een verbandoos
    Het begint bij de trainingsessie's.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 14:02 ]

    Flower


    Als ik zie dat Austin en Damon willen gaan vechten zeg ik 'stop' 'Wij zijn beroeps wij horen samen te werken' Maar in mezelf denk ik ze gaan toch wel dood. Misschien niet door mij. Maar wel door iemand anders. Ik gun het mezelf meer dan hun om te winnen. Maar toch wil ik ookniet dat hun dood gaan.

    [oke, srry, ik ben een groentje(baby)]

    Seppe

    Ik loop door en begin te rennen als ik iemand hoor schreeuwen, daar zie ik Tyler staan, gebogen over een jongen uit 10. Ik loop langzaam dichterbij, wanneer ik bijna achter hem sta hef ik mijn bijl op en zeg langzaam 'Tyler, langzaam omdraaien, niet bewegen'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Andrew
    ik grijp in een snelle beweging mijn zwaard terug en hou hem weer bij zijn keel. 'Wat wou je nu doen dan?'vraag ik terwijl ik een klein sneetje in zijn nek maak, daardoor wordt die iets afgeleid en sla met mijn arm zijn speer uit zijn handen. Een meisje komt aanrennen en ik kijk naar haar. Ze heeft er bijl opgeheven, dacht het dus niet. Ik hou mijn knie op de borstkas van de jongen en kijk naar het meisje. 'EN wat wou jij doen?"

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 12:51 ]

    Austin
    Ik kijk naar Damon en dan naar Flower. Ik zucht en laat mijn mes iets zakken, terwijl ik Damon strak aan blijf kijken.

    [even tussendoor, andrew komt uit 9 xD]

    Tyler

    Ik hoor aan haar stem dat het die groentje uit 11 is. ik pak mijn zwaard die naast mij ligt en draai me vliegen vluchts op. Met mijn speer op Andrew gericht en mijn zwaard op Seppe gericht. ik zet 2 stappen naar achter en zeg 'Hallo Seppe' En ik steek haar in haar voet. Ik hoor geen kanonschot. 'Fijne dag verder nog zeg ik' En ik klim in een boom. En begin te springen van boom naar boom naar boom.

    quin98 schreef:
    [even tussendoor, andrew komt uit 9 xD]
    weet ik, maar ik ken toch niet allemaal zgnmd x'D)

    [Ja oke, maar omdat Seppe dat nu ook denkt xD]

    [sinds wanneer heeft Tyler ook een zwaard O.o]

    [sinds hij dat van Andrew heeft afgepakt]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Seppe

    Ojee, dit gaat fout, mijn wond bloed hevig en ik sta hier tegenover Andrew wie ik hoogstpersoonlijk iemand heb zien vermoorden. Zou hij.. nee, uitgesloten, misschien moest ik wegrennen maar volgens mij had Andrew geen wapens meer, ik wacht af.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Andrew heeft die terug gepakt...]

    Andrew
    Ik kijk naar haar, ik zie de twijfeling ik haar ogen. Ik zet een stap dichterbij en haal mijn hand met het zwaard erin rustig achter mijn rug vandaan.

    Seppe

    Dit ging fout, helemaal fout, ik ren weg, voor mijn leven. En dan klim ik snel in een boom, gelukkig die ben ik kwijt, of is dat te vroeg gejuichd?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 13:44 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Andrew
    Ik grinnik ik had precies gezien welke boom ze zat. Ik was haar een stuk achterna gerent en klim snel in de boom naast haar. Ik zit op een tak vlakbij en kijk naar haar, ze heeft het nog niet eens door. 'Boeh!'