• Niet alleen toepasbaar op One Direction, maar aangezien ik bekend ben als een Directioner (ik hou wel van dat woord) zet ik het hier maar in.
    Er is iets wat me al een tijdje opvalt en het begint me zo langzamerhand te irriteren. Waar zijn alle goede fans gebleven? Het is voortaan een hele operatie om een goede fan te vinden, de fan die zijn of haar idool in zijn waarde laat en iedereen eromheen ook. Laatst vond ik er twee(+,+), het doet me serieus pijn dat niet iedereen zo denkt. Maar ze zijn zo lief, aardig en eerlijk. Niet obsessief, ze willen dat hun idool gelukkig is. Dat hun idool het goed doet. Niet dat die veranderd om albums te verkopen, dat hij zijn shirt uit moet doen omdat ze zo seksueel gefrustreerd zijn. Niet dat er idiote fanfics uitkomen (Zux, alles waar verkrachting en moord inzit.) Zou jij het fijn vinden om zo behandeld te worden?
    Zou jij het fijn vinden dat alles wat je doet bekritiseerd wordt? Dat van wie je houdt of op wie je verliefd bent de grond in wordt geboord? Op dagelijkse basis? Nee, ik denk het niet. Het is vervelend. En ik kan eigenlijk niet wachten tot de obsessie een beetje verzwakt.
    Daarnaast heb ik het eigenlijk niet over Nederlandse fans, maar, ja, andere fans. Wie is het met me eens? Can the obsession stop?


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    true


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    A-men! :p
    Al heb ik ook wel een paar fanfics met moord en verkrachting in. Ô Wel geen Zux ofzo.. Ik snap nog steeds niet hoe je een Zux kunt schrijven. oO


    Take me to wonderland

    Wat je zegt. En al dat geschreeuw, jezus. Op 5 oktober, toen 1D in Amsterdam was, was bijna iedereen aan het gillen. Ik denk dat niemand, echt niemand, de Q&A heeft kunnen verstaan.


    Food.

    Scharry schreef:
    Wat je zegt. En al dat geschreeuw, jezus. Op 5 oktober, toen 1D in Amsterdam was, was bijna iedereen aan het gillen. Ik denk dat niemand, echt niemand, de Q&A heeft kunnen verstaan.

    Ja dat zijn echt van die irritante dingen. Oke, ik snap dat je opgewonden bent, maar houd alsjeblieft even je mond zodat andere om je heen die wél willen luisteren en wél geïnteresseerd zijn in wat ze te zeggen hebben, geen last hebben van je idiote gegil. Ook bij concerten. Je komt daar om hun muziek live te kunnen horen, niet voor al dat idiote gegil om je heen... -_-


    "We accept the love we think we deserve."

    Crocker schreef:
    Ugh. Ik irriteer me sowieso aan het feit dat zo'n hype werkelijk alles moet overspoelen. Niet alleen de quizzen, maar ook de stories. Ik snap best dat die mensen fan zijn, maar nu zijn er gewoon teveel van die stories en ze geven anderen niet de kans om in te top te komen. That's something I really hate.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Scharry schreef:
    Wat je zegt. En al dat geschreeuw, jezus. Op 5 oktober, toen 1D in Amsterdam was, was bijna iedereen aan het gillen. Ik denk dat niemand, echt niemand, de Q&A heeft kunnen verstaan.


    Nop, ik stond helemaal boven en heb vlagen kunnen verstaan. En ik wilde de Q&A écht horen. Maarja, dat lukte niet.


    Levensgenieter.

    TS snapt het ^_^
    Helemaal mee eens. Evenals het slecht voor je is om geminacht te worden is ook overmatig geïdoliseerd worden heel erg slecht voor je persoonlijk.
    Dat je je longen kapotbrult tijdens een concert; prima, doet iedereen, maar voor de rest is een beetje normaal doen idd een heel stuk beter ^^


    Don't run away this time and die like a man.

    Ik ben het helemaal met je eens.
    Ik ben een directioner, maar soms schaam ik me echt dood voor de andere fans.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik vind dat nummer Maria van Justin's album echt gewoon goed door het verhaal
    Hoe fucking ziek kan je zijn om zoiets te zeggen
    Hoe zielig ben je als je je "idool" gillend gaat achtervolgen en hem op de grond te duwen
    Ik bedoel kom op mensen kunnen we niet meer helder denken


    Tears don't mean you're losing

    Ik heb echt een hekel aan dat fangirling. Ik bedoel, zoals wij de jongens kunnen zien in hun video dairies, zijn ze toch hardstikke aardig en grappig? Waarom zouden ze moeten veranderen? Iedereen is zoals ie is.


    Kiwi

    Overdreven fans zijn niet ze tof. Ik ben geen fan van 1D of JB en ik doe mijn best te overleven op Quizlet. Maar als je beroemd bent dan zit deze kant er ook gewoon wel aan vast, de niet zo leuke kant. Ik vind het ook vervelend dat mensen zo stom doen over hun idolen. Ik ben bijvoorbeeld fan van Kristen Stewart, die heeft niet altijd de beste looks gehad, in de plaats van haar af te kraken (zoals mijn vriendinnen die Robert Pattinson Fan zijn) kijk ik naar haar looks die de laatste tijd steeds beter zijn.


    ©1998

    BooBearr schreef:
    Ik heb echt een hekel aan dat fangirling. Ik bedoel, zoals wij de jongens kunnen zien in hun video dairies, zijn ze toch hardstikke aardig en grappig? Waarom zouden ze moeten veranderen? Iedereen is zoals ie is.


    Die jokes zijn ook zwaar overrated tho. Video Diaries zijn lang niet zo grappig meer door de fans.


    Levensgenieter.

    Ik heb een lichte obsessie xd maar voor de rest denk ik dat sommige meiden meiden echt te ver gaan, zoals haat sturen naar hun vriendinnen of naar meiden die hun hebben ontmoet.. Als de jongens gelukkig zijn ben ik het ook, en iemand haten maakt jou niet gelukkiger dus ik zie het leuke er niet in. Zoals al eerder gezegd is: Fan zijn hoort leuk te zijn


    What by Zeus' beard is going on????

    Ahern schreef:
    Vreselijk toch? Als je zegt dat je 1D leuk vindt steken ze je al meteen in zo'n fangirl-hokje. En trust me zo ben ik helemaal niet.
    Alles wat jij zegt is waar. respect!
    And as always, I agree with you, my love!
    Ik vind het gewoon verschrikkelijk hoe belachelijk obsessief 13 tot 16 jarigen kunnen reageren tijdens zo'n hype. Eveneens het verschrikkelijk is hoe onrespectvol ze vaak bezig zijn op hun tumblr. Als er iets in 1D hun privéleven gebeurd, bekogelen die meisjes hun tumblr, twitter, blog, whatever vol met al hun gezeik en 1/2 van hun volgertjes gaat dat delen. Oh bah.
    Dat 1D met een glimlach kan blijven zeggen dat ze de beste fans ter wereld hebben.. hoe doen ze het toch?


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Farrokh schreef:
    Je hebt hélémaal gelijk. -thumbs up-


    Ivar Oosterloo.