• Niet alleen toepasbaar op One Direction, maar aangezien ik bekend ben als een Directioner (ik hou wel van dat woord) zet ik het hier maar in.
    Er is iets wat me al een tijdje opvalt en het begint me zo langzamerhand te irriteren. Waar zijn alle goede fans gebleven? Het is voortaan een hele operatie om een goede fan te vinden, de fan die zijn of haar idool in zijn waarde laat en iedereen eromheen ook. Laatst vond ik er twee(+,+), het doet me serieus pijn dat niet iedereen zo denkt. Maar ze zijn zo lief, aardig en eerlijk. Niet obsessief, ze willen dat hun idool gelukkig is. Dat hun idool het goed doet. Niet dat die veranderd om albums te verkopen, dat hij zijn shirt uit moet doen omdat ze zo seksueel gefrustreerd zijn. Niet dat er idiote fanfics uitkomen (Zux, alles waar verkrachting en moord inzit.) Zou jij het fijn vinden om zo behandeld te worden?
    Zou jij het fijn vinden dat alles wat je doet bekritiseerd wordt? Dat van wie je houdt of op wie je verliefd bent de grond in wordt geboord? Op dagelijkse basis? Nee, ik denk het niet. Het is vervelend. En ik kan eigenlijk niet wachten tot de obsessie een beetje verzwakt.
    Daarnaast heb ik het eigenlijk niet over Nederlandse fans, maar, ja, andere fans. Wie is het met me eens? Can the obsession stop?


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Crocker schreef:
    Ugh. Ik irriteer me sowieso aan het feit dat zo'n hype werkelijk alles moet overspoelen. Niet alleen de quizzen, maar ook de stories. Ik snap best dat die mensen fan zijn, maar nu zijn er gewoon teveel van die stories en ze geven anderen niet de kans om in te top te komen. That's something I really hate.


    Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik zelf ben wel een fan van 1D en schrijf een fanfic over ze, maar ik heb voorheen ook andere fanfics geschreven zo als HP. Ik vind het prima als je een fanfic schrijf, maar dan moeten het inderdaad niet van die onzin fafics zijn die totaal nergens over gaan. Zo als inderdaad waar verkrachting en moord in zit. Ik persoonlijk vind dat je een verhaal moet schrijven 1. omdat je het zélf leuk vind en niet omdat je gewoon in de top wil komen te staan 2. omdat je graag mensen wil inspireren en een boodschap wilt over brengen. Dat kan met of zonder fanfic. Ik zelf doe het met fanfic omdat ik het gewoon leuk vind om te schrijven. Maar ik durf te wedden dat meer als de helft van de stories die hier op Quizlet worden geschreven over One Direction, puur is om in de top te staan en gewoon om een populair verhaal te hebben. Geef andere fanfics en onbekende personen verhalen ook de kans. Toevallig is dat verhaal van Seasons: Life Taught Me To Die mijn favoriete verhaal. Maar niet omdat toevallig het een fanfic is, nee omdat de verhaallijn gewoon prachtig is en zij zelf prachtig schrijft. Al was dit verhaal geen fanfic geweest, dan had ik het als nog prachtig gevonden. Dat is waar een verhaal schrijven om gaat. En ik vind het jammer dat veel mensen hier op Quizlet dat niet begrijpen.


    "We accept the love we think we deserve."

    Crocker schreef:
    Ugh. Ik irriteer me sowieso aan het feit dat zo'n hype werkelijk alles moet overspoelen. Niet alleen de quizzen, maar ook de stories. Ik snap best dat die mensen fan zijn, maar nu zijn er gewoon teveel van die stories en ze geven anderen niet de kans om in te top te komen. That's something I really hate.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik hou er niet van om mezelf te labelen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Bvlgari schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens (als directioner en als belieber). Ik word werkelijk waar ALTIJD vergeleken met van die obsessed meisjes, die over niets anders kunnen praten en flauwvallen bij het minste of geringste wat ze doen.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Je hebt absoluut gelijk!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Silvanaa schreef:
    Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik zelf ben wel een fan van 1D en schrijf een fanfic over ze, maar ik heb voorheen ook andere fanfics geschreven zo als HP. Ik vind het prima als je een fanfic schrijf, maar dan moeten het inderdaad niet van die onzin fafics zijn die totaal nergens over gaan. Zo als inderdaad waar verkrachting en moord in zit. Ik persoonlijk vind dat je een verhaal moet schrijven 1. omdat je het zélf leuk vind en niet omdat je gewoon in de top wil komen te staan 2. omdat je graag mensen wil inspireren en een boodschap wilt over brengen. Dat kan met of zonder fanfic. Ik zelf doe het met fanfic omdat ik het gewoon leuk vind om te schrijven. Maar ik durf te wedden dat meer als de helft van de stories die hier op Quizlet worden geschreven over One Direction, puur is om in de top te staan en gewoon om een populair verhaal te hebben. Geef andere fanfics en onbekende personen verhalen ook de kans. Toevallig is dat verhaal van Seasons: Life Taught Me To Die mijn favoriete verhaal. Maar niet omdat toevallig het een fanfic is, nee omdat de verhaallijn gewoon prachtig is en zij zelf prachtig schrijft. Al was dit verhaal geen fanfic geweest, dan had ik het als nog prachtig gevonden. Dat is waar een verhaal schrijven om gaat. En ik vind het jammer dat veel mensen hier op Quizlet dat niet begrijpen.


    ^Dat is ook waar. Ik schrijf ook 2 fanfics over 1D maar puur omdat ik het leuk vind om te schrijven.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Je hoeft niet te zoeken, ik -de trouwe fan- ben hier!:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wtf, ik haat het sowieso, mensen die zo overdreven fan zijn en het iedereen maar moeten laten zien. Alsof beroemdheden zo bijzonder zijn, ze zijn geboren met een talent zoals zingen ofzo, so what? Voor hetzelfde geld was jij daar mee geboren of was jij ontdekt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja er zijn zulke fans, en ik begrijp wat je bedoelt met Zux, en de haat op Danielle, Perrie en Eleanor. Er zijn wel degelijk fans die hun idool in zijn waarde laten. Ik kan voor mezelf spreken in ieder geval. Tho ik het op sommige dingen niet zo heb, en ik werkelijk een mening over sommige acties of woordkeuzes heb van bijv. One Direction, laat ik ze zoveel mogelijk in hun waarde. Fanfics zijn dan weer een ander verhaal, aangezien het gewoon een uitlaat voor mij is, maar ik laat ze in hun waarde, believe me. Ghehe, je hebt helemaal gelijk! Seriously, er zijn nauwelijks meer normale fans te vinden.


    Levensgenieter.

    Silvanaa schreef:
    (...)

    Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik zelf ben wel een fan van 1D en schrijf een fanfic over ze, maar ik heb voorheen ook andere fanfics geschreven zo als HP. Ik vind het prima als je een fanfic schrijf, maar dan moeten het inderdaad niet van die onzin fafics zijn die totaal nergens over gaan. Zo als inderdaad waar verkrachting en moord in zit. Ik persoonlijk vind dat je een verhaal moet schrijven 1. omdat je het zélf leuk vind en niet omdat je gewoon in de top wil komen te staan 2. omdat je graag mensen wil inspireren en een boodschap wilt over brengen. Dat kan met of zonder fanfic. Ik zelf doe het met fanfic omdat ik het gewoon leuk vind om te schrijven. Maar ik durf te wedden dat meer als de helft van de stories die hier op Quizlet worden geschreven over One Direction, puur is om in de top te staan en gewoon om een populair verhaal te hebben. Geef andere fanfics en onbekende personen verhalen ook de kans. Toevallig is dat verhaal van Seasons: Life Taught Me To Die mijn favoriete verhaal. Maar niet omdat toevallig het een fanfic is, nee omdat de verhaallijn gewoon prachtig is en zij zelf prachtig schrijft. Al was dit verhaal geen fanfic geweest, dan had ik het als nog prachtig gevonden. Dat is waar een verhaal schrijven om gaat. En ik vind het jammer dat veel mensen hier op Quizlet dat niet begrijpen.


    Le this.


    Levensgenieter.

    Ach, dat is puberaal gedrag dat uit de hand loopt. Zelfde met die Bieber-fans die zo hard op Justin geilen dat ze zijn vriendinnetje (ben haar naam even kwijt) uit frustratie uit gaan schelden en gaan bedreigen.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ach, dat is puberaal gedrag dat uit de hand loopt. Zelfde met die Bieber-fans die zo hard op Justin geilen dat ze zijn vriendinnetje (ben haar naam even kwijt) uit frustratie uit gaan schelden en gaan bedreigen.


    Je woordkeuze is hilarisch. :')


    Levensgenieter.

    Ik wil niet veel zeggen, maar die guys and girls zijn ook gewoon mensen.
    En hey, let people write about rape and murder if they want to. 't Is schrijven, niet daadwerkelijk uitvoeren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ik wil niet veel zeggen, maar die guys and girls zijn ook gewoon mensen.
    En hey, let people write about rape and murder if they want to. 't Is schrijven, niet daadwerkelijk uitvoeren.


    Nou, ik vind Zux verhalen veel te ver gaan. Lux is volgens mij nog geen eens een jaar oud en dan maak je over haar & Zayn een fanfic sorry maar dan ben je echt verkeerd en fout bezig in mijn ogen. Als ze nou misschien ouder was geweest zoals 16,17 of 18 dan had het misschien nog gekund maar nu is het echt gewoon vreemd dat mensen daar over schrijven.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Nou, ik vind Zux verhalen veel te ver gaan. Lux is volgens mij nog geen eens een jaar oud en dan maak je over haar & Zayn een fanfic sorry maar dan ben je echt verkeerd en fout bezig in mijn ogen. Als ze nou misschien ouder was geweest zoals 16,17 of 18 dan had het misschien nog gekund maar nu is het echt gewoon vreemd dat mensen daar over schrijven.

    Wat is dat dan?


    ars moriendi