• Niet alleen toepasbaar op One Direction, maar aangezien ik bekend ben als een Directioner (ik hou wel van dat woord) zet ik het hier maar in.
    Er is iets wat me al een tijdje opvalt en het begint me zo langzamerhand te irriteren. Waar zijn alle goede fans gebleven? Het is voortaan een hele operatie om een goede fan te vinden, de fan die zijn of haar idool in zijn waarde laat en iedereen eromheen ook. Laatst vond ik er twee(+,+), het doet me serieus pijn dat niet iedereen zo denkt. Maar ze zijn zo lief, aardig en eerlijk. Niet obsessief, ze willen dat hun idool gelukkig is. Dat hun idool het goed doet. Niet dat die veranderd om albums te verkopen, dat hij zijn shirt uit moet doen omdat ze zo seksueel gefrustreerd zijn. Niet dat er idiote fanfics uitkomen (Zux, alles waar verkrachting en moord inzit.) Zou jij het fijn vinden om zo behandeld te worden?
    Zou jij het fijn vinden dat alles wat je doet bekritiseerd wordt? Dat van wie je houdt of op wie je verliefd bent de grond in wordt geboord? Op dagelijkse basis? Nee, ik denk het niet. Het is vervelend. En ik kan eigenlijk niet wachten tot de obsessie een beetje verzwakt.
    Daarnaast heb ik het eigenlijk niet over Nederlandse fans, maar, ja, andere fans. Wie is het met me eens? Can the obsession stop?


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Wat is dat dan?


    Dat is dan een romance tussen Lux en Zayn, terwijl Lux nog een kind is. Zayn heeft het echt afgekeurd dus het zal wel niet zijn gegaan over een relatie tussen Zayn & Lux die hoort bij haar leeftijd namelijk een soort broer-zusje relatie waarbij Zayn als een grote broer voor haar is.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Dat is dan een romance tussen Lux en Zayn, terwijl Lux nog een kind is. Zayn heeft het echt afgekeurd dus het zal wel niet zijn gegaan over een relatie tussen Zayn & Lux die hoort bij haar leeftijd namelijk een soort broer-zusje relatie waarbij Zayn als een grote broer voor haar is.

    Heeft Zayn het zelf ook gelezen? Wow, dat moet heftig zijn dan..


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Heeft Zayn het zelf ook gelezen? Wow, dat moet heftig zijn dan..


    Ja, Zayn heeft het gelezen en ik heb gelezen dat Zayn heeft gezegd dat als er meer van die verhalen komen, Lux minder vaak in het opnebaar te zien zou zijn omdat hij haar wil beschermen en niet wil dat mensen zulke verhalen schrijven.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Ja, Zayn heeft het gelezen en ik heb gelezen dat Zayn heeft gezegd dat als er meer van die verhalen komen, Lux minder vaak in het opnebaar te zien zou zijn omdat hij haar wil beschermen en niet wil dat mensen zulke verhalen schrijven.

    Ik heb het opgezocht en die twee korte verhaaltjes gelezen. Ik kan je vertellen dat ik me best wel ziek voel nu. Wat erg zeg, dat zo'n ziek figuur het plezier van die jongens en de baby zo kunnen verpesten.

    Gadverdamme, hoe kun je zoiets schrijven?


    ars moriendi

    Occhi schreef:
    (...)

    Nou, ik vind Zux verhalen veel te ver gaan. Lux is volgens mij nog geen eens een jaar oud en dan maak je over haar & Zayn een fanfic sorry maar dan ben je echt verkeerd en fout bezig in mijn ogen. Als ze nou misschien ouder was geweest zoals 16,17 of 18 dan had het misschien nog gekund maar nu is het echt gewoon vreemd dat mensen daar over schrijven.


    Over 20 jaar zou het best kunnen :')))


    SLOAN.

    Endure schreef:
    Wtf, ik haat het sowieso, mensen die zo overdreven fan zijn en het iedereen maar moeten laten zien. Alsof beroemdheden zo bijzonder zijn, ze zijn geboren met een talent zoals zingen ofzo, so what? Voor hetzelfde geld was jij daar mee geboren of was jij ontdekt.

    They're killed.
    By monsters.
    Dóh.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ze zijn idd moeilijk te vinden, maar dat heb je over alles.
    Het is gewoon spijtig.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    KangDaesung schreef:
    I present you Amanda Bieber


    Zij heeft me geblokkeerd op twitter... (cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Thumbs up!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Daar heb je gelijk in.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik heb het opgezocht en die twee korte verhaaltjes gelezen. Ik kan je vertellen dat ik me best wel ziek voel nu. Wat erg zeg, dat zo'n ziek figuur het plezier van die jongens en de baby zo kunnen verpesten.

    Gadverdamme, hoe kun je zoiets schrijven?


    Mensen die een beetje zijn door gedraaid,volgens mij


    Physics is awesome

    Geller schreef:
    (...)

    Over 20 jaar zou het best kunnen :')))


    Ja, dan zou het kunnen omdat ze dan ouder is maar nu is het gewoon heel fout omdat zelfs maar te denken. Alsof Zayn een pedofiel is


    Physics is awesome

    Hokjes zijn over het algemeen een groot probleem. Maar mensen stoppen elkaar graag in hokjes zodat we elkaar makkelijker kunnen beoordelen. We zijn behoorlijk oppervlakkig, ook al vinden we het leuk om te zeggen van niet.


    Alleen maar tranen van geluk

    Sorry voor de bump, maar dit filmpje deed me aan dit topic denken

    Ziek.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo