Niet alleen toepasbaar op One Direction, maar aangezien ik bekend ben als een Directioner (ik hou wel van dat woord) zet ik het hier maar in.
Er is iets wat me al een tijdje opvalt en het begint me zo langzamerhand te irriteren. Waar zijn alle goede fans gebleven? Het is voortaan een hele operatie om een goede fan te vinden, de fan die zijn of haar idool in zijn waarde laat en iedereen eromheen ook. Laatst vond ik er twee(+,+), het doet me serieus pijn dat niet iedereen zo denkt. Maar ze zijn zo lief, aardig en eerlijk. Niet obsessief, ze willen dat hun idool gelukkig is. Dat hun idool het goed doet. Niet dat die veranderd om albums te verkopen, dat hij zijn shirt uit moet doen omdat ze zo seksueel gefrustreerd zijn. Niet dat er idiote fanfics uitkomen (Zux, alles waar verkrachting en moord inzit.) Zou jij het fijn vinden om zo behandeld te worden?
Zou jij het fijn vinden dat alles wat je doet bekritiseerd wordt? Dat van wie je houdt of op wie je verliefd bent de grond in wordt geboord? Op dagelijkse basis? Nee, ik denk het niet. Het is vervelend. En ik kan eigenlijk niet wachten tot de obsessie een beetje verzwakt.
Daarnaast heb ik het eigenlijk niet over Nederlandse fans, maar, ja, andere fans. Wie is het met me eens? Can the obsession stop?
The perks of not having a social life starring me and tumblr.