• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:06 ]

    Start -> Configuratiescherm -> Een programma verwijderen -> verwijder dat babylon ding

    Anders bij de browser zelf bij de extensies kijken en hem uitzetten, als dat kan.

    En je broertje vertellen dat ie die vakjes van "Ja, installeer ___ toolbar blabla" bij het installeren niet moet aankruisen. En altijd installeren op de manier waarbij je die dingen kan controleren en niet op de aanbevolen manier, want daarbij laten ze die vakjes automatisch aangekruist.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 16:55 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Luhan schreef:
    Start -> Configuratiescherm -> Een programma verwijderen -> verwijder dat babylon ding

    Anders bij de browser zelf bij de extensies kijken en hem uitzetten, als dat kan.


    Al gedaan. Maar het blijft maar komen >.<

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Al gedaan. Maar het blijft maar komen >.<

    Het programma verwijderen en opnieuw installeren ._.?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Startpagina veranderen.

    Luhan schreef:
    (...)
    Het programma verwijderen en opnieuw installeren ._.?


    Lukt allemaal niet. Mijn vader is dus helemaal boos op mij omdat het blijkbaar mijn schuld is (Ik was gisteren niet eens thuis)

    Melonpan schreef:
    Startpagina veranderen.

    O hee. Dat :')
    Ik las het verkeerd en dacht toolbar. Jeetje wat ben ik blind.
    Sorrrrrry!

    Ik voel me echt mega dom jeflwkhgwh

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 17:03 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Krijg je dat gewoon als startpagina? Kan je niet een nieuwe startpagina instellen?


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Melonpan schreef:
    Startpagina veranderen.


    Ik heb het gegoogled. Maar het blijkt een virus te zijn. Dus ik moet het verwijderen. Ik weet hoe ik het moet verwijderen, ben daar nu al mee bezig.. Maarja.

    1 Download Malwarebytes Anti-Malware en laat die je PC scannen, verwijder alle virussen die hij vind.

    2.1 Bij IE ga je naar dat tandwieltje bovenin (als je de nieuwste hebt) -> Internetopties -> en daar je startpagina veranderen.

    2.2 Bij Google Chrome ga je naar dat icoontje wat eruit ziet als een tang -> Instellingen -> Bij Opstarten -> Laatste optie selecteren -> Op Pagina's instellen drukken -> Google.nl intypen/instellen.

    Hopelijk helpt dit je en anders zeg je het maar, er zijn veel meer manieren om iemand te helpen :Y)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 17:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat heb ik ook. En dat terwijl ik Babylon al heb verwijderd --'


    Believe in yourself.

    Ik krijg die rotzooi ook niet weg. Maar ik heb er geen last meer van.
    Vraag me niet hoe ik dat heb gedaan xD


    Everything has its beauty, but not everyone sees it.