• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    'Daar heb je een punt,' zei hij en krabde weer lichtjes aan zijn achterhoofd. 'Maar breek geen regels op een plek waar ze hoogstwaarschijnlijk het best bewaken, anders heb je er niks aan dat je de regels breekt.'Ik knikte."Daar had ik beter over moeten denken."zei ik,wel ik zit hier nog geen dag,dus veel weet ik nog niet echt over deze plek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Niet waar,' wierp ik tegen. 'Je ademt nog en je hart klopt nog dus dan leef je nog en je bent aardig dus je kan het hier best gezellig maken als je er zelf je best voor doet. Je moet niet stil gaan zitten mokken en niets doen want daar is voor niemand iets aan.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Hij knikte. 'Daar had ik beter over moeten denken,' zei hij en ik glimlachte lichtjes. 'Ach ja, zulke fouten worden wel eens vaker gemaakt. Op een gegeven moment leer je het wel.' Ik keek Jade eventjes aan. 'En, heb jij nog wat te vertellen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Finn den Bakkere
    'Niet waar,' wierp ze tegen. 'Je ademt nog en je hart klopt nog dus dan leef je nog en je bent aardig dus je kan het hier best gezellig maken als je er zelf je best voor doet. Je moet niet stil gaan zitten mokken en niets doen want daar is voor niemand iets aan.' Ik keek haar aan en schuddde mijn hoofd,"wel mijn leven is anders dan de jouwe,ik zal maar zeggen mijn ziel is verkocht aan een monster.Ik ben aardig tegen je omdat als ik dat niet zou zijn."Ik zweeg even en zuchtte "oké omdat je niets tegen mij doet daarom ben ik aardig tegen je."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {nog iets gemist waar Lauren bij stond?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    'Nou dat is dan in elk geval al een goede instelling,' zei ik. 'Ik doe ook alleen aardig tegen iemand als die dat ook tegen mij is en jij bent echt niet de enige die zware misdrijven heeft begaan hier. Jason en Mysha en Lauren zijn ook geen lieverdjes maar die zijn harstikke aardig dus doe voor een keer even niet zo depressief.'


    Remember to be ridiculous.

    [Omg. D: Ik heb zoveeel gemist. Iets belangrijkst en waar is iedereen?]


    Your make-up is terrible

    [Jasper en Laurene zijn buiten en Finn en Sanne op de gang.]


    Remember to be ridiculous.

    [Jade, Nathan en Jason zijn in de gezamenlijke ruimte.
    Voor mijn gevoel heb je niet echt iets belangrijks gemist.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Good. Is er dan iemand vrij?]


    Your make-up is terrible

    [Jasper laat Laurene wel in de steek, waar is Rikki?]


    Remember to be ridiculous.

    [Ergens in een gang haha.]


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Ik moet trouwes nog iets van mijn kamer halen,' zei ik en ik vertrok.
    Op de gang zag ik een meisje dat apart gekleed ging en rode en blonde high-lights in haar zwarte haar had en een roze geverfde pony. Ik stapte op haar af. 'Hi,' zei ik en ik stak mijn hand uit. 'Ik ben Jasper.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Ik slof nog altijd door de gangen, hier en daar een schilderij aan de muur die het bekijken niet waard is. Sowieso wil ik die deprimerende dingen niet zien. Plots hoor ik een stem waardoor ik mijn hoofd opricht en in het gezich van een jongen kijk. Ik gok dat hij minstens tien centimeter groter is dan ik ben.
    "Hi. Ik ben Jasper." zegt hij en hij steekt zijn hand uit. Ik kijk hem even aan en beantwoord zijn hand niet, in plaats daarvan sla ik mijn armen over elkaar.
    "Rikki." zeg ik, een beetje achterdochtig. Waarom weet ik niet precies maar het lijkt me zo raar dat iedereen telkens zo graag kennis wilt maken, zeker met mij.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik liet mijn hand weer naar beneden zakken en propte mijn handen in mijn zakken. 'Nou aangenaam dan Rikki,' zei ik glimlachend.
    Ik was dus niet van plan om me van de wijs te laten brengen door haar botte en niet echt beleefde optreden. Ik zocht even naar een gespreksonderwerp dat dit niet bepaald diplomatieke meisje niet als beledeging ging opvatten, iets waar ik niet erg goed in was ant ik was namlik al niet de allerbeste met woorden en als ik er dan ook nog bij stil moest gaan staan wat ik precies zei zodat ik niemand kwetste. Nou je weet hoe het die middag met Lauren was verlopen, die as ook niet echt blij geweest met mijn diplomatieke kunsen maar ik zou hier nog lang genoeg zitten om te leren wat ik vooral niet bij een bepaald persoon moest zeggen of doen. 'Gaaf haar,' zei ik uiteindelijk maar.


    Remember to be ridiculous.