• Ik heb een nieuw idee bedacht voor een Liam Payne verhaal. Maar niet zomaar één. Ik wil er een soort boodschap aan vast leggen. Ik besluit er een fanfiction van te maken omdat heel veel mensen dat graag lezen, en ik zelf vind het ook erg leuk schrijven. Het idee moet nog verder uitgedacht worden en ik wil nog niet te veel verklappen, maar dit is mijn idee:

    Mary is 16 jaar en is hard op weg om een succesvolle danseres te worden. Daarvoor traint ze ook elke dag hard. Als er ineens bij haar in de dans klas een nieuwe jongen komt genaamd Liam, wordt hij het nieuwe mikpunt van pesterijen. Liam wordt al zijn hele leven gepest van de basisschool, tot de middelbare school en door de kinderen in zijn straat. Mary die zelf weet hoe het is om gepest te worden doet hier dus ook niet aan mee. Het valt de andere kinderen ook duidelijk op dat ze er zwaar op tegen is en ook zij wordt hierdoor gepest. Mary wie het weinig kan schelen probeert haar volledige aandacht bij haar droom te houden. Ze was toch altijd al een buitenstaander geweest. Maar wat als het veel slechter blijkt te gaan met Liam dan ze gedacht had. Als het pesten meer is dan alleen maar een stel woorden en er zelfs zinloos geweld wordt gebruikt? En wat nou als het Liam allemaal te veel wordt en hij het leven niet meer ziet zitten? Mary besluit de jongen te helpen zijn leven op te pakken, maar het is lastiger dan ze had gedacht. Door deze hele toestand laat ze het dansen een beetje links liggen. Maar als ze ineens een aanbod krijgt en haar droom eindelijk uitkomt, moet ze kiezen. Liam of haar carrière?


    Oke, misschien heb ik stiekem toch al een beetje te veel verklapt... sorry. Maar toch ben ik nieuwsgierig naar jullie mening. Doen of niet doen? Tips zijn natuurlijk altijd welkom en ik sta open voor kritiek (:


    "We accept the love we think we deserve."

    Het klinkt wel leuk, maar wat is de moraal erachter, de boodschap? Dat pesten slecht is? Ik vind het overigens jammer dat je met 1D werkt. Als je schrijft om lezers te hebben hoeft het voor mij al niet meer.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 11:16 ]


    comfort in c h a o s

    Ik besluit er een fanfiction van te maken omdat heel veel mensen dat graag lezen



    Daar knap ik echt helemaal op af.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    klinkt leuk...
    maar ik ga het niet lezen, ik hou nie tvan 1D stories


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Sorry, ik knap af op het fanfiction gedeelte


    26 - 02 - '16

    Austen schreef:
    Het klinkt wel leuk, maar wat is de moraal erachter, de boodschap? Dat pesten slecht is? Ik vind het overigens jammer dat je met 1D werkt. Als je schrijft om lezers te hebben hoeft het voor mij al niet meer.


    Ik besluit er een fanfiction van te maken omdat heel veel mensen dat graag lezen, en ik zelf vind het ook erg leuk schrijven. Als ik een verhaal met een boodschap schrijf wil ik natuurlijk dat zoveel mogelijk mensen het lezen. Als je een boek schrijft en je publiceert het wil je dan dat 2 mensen het lezen of 2 miljoen? Natuurlijk doe ik het niet alleen maar om de meeste abo's te hebben, want ik vind een fanfiction schrijven erg leuk. En ik luister graag naar mijn lezers, naar hun ideeën en wat zij leuk vinden. Sorry als ik de verkeerde indruk heb gewekt maar ik doe dit dus totaal niet omdat ik een populair verhaal wil. En ik begrijp je instelling ook wel. Een verhaal schrijven omdat je alleen maar wilt dat ie dan populair wordt is een afknapper. Maar toch bedankt dat je je mening wou delen. Het heeft me eerlijk gezegd best wel aan het denken gezet en me geholpen. Ik zal eens goed nadenken of ik er überhaupt wel een fanfiction van wil maken (:


    "We accept the love we think we deserve."