• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

Remember to be ridiculous.

Finn den Bakkere
    Ik keek haar even aan,ze zat niet graag daar blijkbaar en ik niet hier."Wel daar kon ik moeilijk iets tegen zeggen,ikn heb nooit in zo'n hulpcentrum gezeten."zei ik schouder ophalend.Ik sloot mijn ogen en dacht aan alles die ik al meegemaakt had ,het was een fijna hel.Ik opende mijn ogen weer en stelde haar nog een vraag."Hoe hebben ze je te pakken gekregen?achtervolgd ofzo?"

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

(ik ben gaan eten tot zo)

Sanne Hoogdoorn
    Ik schoot in de lach. 'Nee, wanneer er opeens vijf docenten in je klaslokaal staan ben je geneidg om dat niet te doen maar gewoon mee te gaan en te hopen dat ze weer eens geen bewijs hebben en je zo weer weg kan,' zei ik. 'Mijn Kevin en Jori hebben me verraden, de lafaards. Als ik die twee te pakken krijg, zij kregen hun deel van de buit, ik het mijne. De afspraak was dat we elkaar niet zouden verlinken als de ander gepakt werd.'

Squib schreef:
    Jasper de Ridder
    'Je mag 's weekends en vrijdagmiddag en avond drinken,' zei ik, ik dacht niet dat Lauren, Mysha en Sanne het erg op prijs zouden stellen wanneer ik vertelde van de gestolen sleutel. 'De braafste krijgt de sleutel van de drankkelder, Sanne dus hoogstwaarschijnlijk want dat is ons lieverdje.'

Laurene
    Ik knipperde verbaasd met mijn ogen. ''Die móét ik hebben.'' mompelde ik nadenkelijk. Ik was écht geen lieverdje, alsof doen is een té grote uitdaging. Ik zuchtte, wetend dat ik die sleutel toch nooit in handen zou krijgen.

[Ben film kijken xo]

[ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 20:40 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Jasper de Ridder
    Ik nam niet de moeite om haar te vertellen dat de echte sleutel daarvan op dit moment allang als een van de vele sleutels aan Sanne's sleutelarmband hing. Ik had geen zin om nu al spaningen te veroorzaken. 'Dan moet je goed braaf zijn hé?' Zei ik.

(terug!)

Finn den Bakkere
    "Veraders zijn overal,zelfs je vrienden kunnen je na jaren veraden om hun eigen vel te sparen."zei ik en keek haar kort aan."Ik heb het ook meegemaakt en door hen zit ik hier." ik nam mijn knieën vast en trok ze dichter tegen mijn borstkast,varaders zijn overal,zelfs op plaatsen waar je het niet verwacht.

Sanne Hoogdoorn
    'Inderdaad, ik zat helaas met ze opgescheept,' zei ik. 'Ik zou ze zelf nooit als bondgenoten hebben uitgekozen alleen die sukkels hadden me erop betrapt op de portemonee van een van de begleiders leeg te halen en toen waren ze ook nog zo stom om zich te laten pakken toen ik ze uiteindelijk maar meenam op een inbraakje.'

Finn den Bakkere
    Een kleine grinnik rolde over mijn lippen"Wat een sukkels."zei ik en dacht aan wat mijn 'vrienden' me hadden aangedaan.Ik was hun leider en zei hebben zich tegen me gekeert,ofjah 2 van de bende.

Sanne Hoogdoorn
    Ik klapte enthousiast in mijn handen. 'Jippie,' zei ik vrolijk. 'Je lacht, een flinke verbetering ten opzichte van hoe je keek toen ik je hier vond!' Er stond een gigantische smile op mijn gezicht en het interesseerde me niets.

Finn den Bakkere
    Ze klapte in haar handen 'Jippie'riep ze vrolijk.ùik keek verbaast op 'Je lacht, een flinke verbetering ten opzichte van hoe je keek toen ik je hier vond!'Ik schudde mijn hooft ik lachte alleen maar omdat ik mijn vrienden hun hoofd afrukte en het bloed zach lopen ofjah in mijn verbeelding ,maar wat woude ik het graag.Er waren maar 3 dingen die me echt 'blij' konden maken en bloed was 1 ding daarvan.

Ignis Sualume Pendel

Ik genoot om de één of andere manier van de eenzaamheid die het kamertje uitstraalde, al wetend dat ik hem binnen enkele seconden zou moeten delen met een ander meisje wat me god ik weet niet wat heeft uitgespookt.
    Ik voelde iets trillen bij mijn borst en ik kon mezelf wel tegen mijn hoofd slaan.
    Mijn gestel gaat echt achteruit.
    Met één simpele beweging haalde ik de minuscule hoogstaande technologisch glazen mobiel uit mijn BH en controleerde het smsje.
    Zit je daar lekker?
    Man, dat mens heeft altijd al geen gevoel voor humor gehad, maar wat wil je ook van het hoofd van één of andere geheime dienst.
    Mijn vingers gleden over de touchscreen toetsen.
    Met mij gaat het prima, wat moet ?
    Minuten verstreken, maar ik kreeg nog geen antwoord terug.

Credendo Vides

Sanne Hoogdoorn
    'Nou het is wel zo,' zei ik. 'We zitten hier nou eenmaal en dan kan je er maar beter het beste van maken,' voegde ik wijs toe.
    Ik schoof mijn bandana armband rond mijn pols waardoor de sleutels begonnen te rinkelen en ik glimlachte. Een van deze sleutels gaf me toegang tot de drankvoorraad.

Kaien schreef:
    Nathan Deleon

'Ach regels zijn er om te verbreken,er zijn veel dingen die niet mogen,maar iedreen doet het,dus...' zei hij waarop ik mijn schouders ophaalde. 'Daar heb je een punt,' zei ik en krabde weer lichtjes aan mijn achterhoofd. 'Maar breek geen regels op een plek waar ze hoogstwaarschijnlijk het best bewaken, anders heb je er niks aan dat je de regels breekt.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Finn den Bakkere
    Ze prutste wat met haar armband waardoor de sleuteltjes begonnen te rinkelen.Ik keek weer naar mijn polsbandjes en dan weer voor me uit."Ach ik heb geen leven waarom zou ik er dan het beste van maken ,als er hier niets is om dat te doen."