• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ergens,' zei ze schouderophalend. Dat klonk logisch. 'Het maakt me niet zoveel uit, ik ben gewoon nieuwsgierig. Als klein kind ging ik altijd al opzoek naar mijn verjaardagcadeautjes en ik heb een grote voorliefde voor plaatsen waar ik niet mag komen dus het zal wel in mijn karakter zitten,' vertelde ze verder, waarop ik knikte. Ze was niet de enige die daarop zoek ging. Ik kon me nog herinneren hoe ik vroeg met mijn zusje de cadeautjes ging opzoeken. Een tevreden glimlachje sierde mijn gezicht. 'Brandstichting,' zei ik en ik keek Sanne weer aan. 'Een paar verkrachtingen, poging tot moord en mishandeling.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ignis Sualume Pendel

    Zuchtend pakte ik een donut uit mijn tas en beet er een grote hap uit, waardoor de aarbeienjam aan de binnenkant mijn mond in vloeide.
    Wat hebben al die agenten toch met donuts? Ik dacht dat het alleen maar zo in Amerika was.
    Mijn mobieltje trilde weer in mijn BH en ik viste het glazen ding er weer uit.
    Je weet wat ons voorstel is, het is nog niet te laat om je te bedenken.
    Denken ze nou echt dat ze me zo makkelijk om kunnen halen om mezelf voor hun karretje te laten spannen? Me aan nog meer regeltjes te houden dan ik voor lief kan nemen?
    Mooi niet.


    Credendo Vides

    Sanne Hoogdoorn
    Ik beet even zacht op mijn lip. Dat was een aardig rijtje maar ik had erg verwacht. 'Ik begin me steeds braver te voelen hier,' zei ik zuchtend. 'Waarom stoppen ze een dievegge in dit internaat? Het zal me niet doen inzien welke fouten ik heb gemaakt want vergeleken met iedereen die ik heb ontmoet ben ik braaaaf.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Zodat je hier snel weer weg kan? Maar kom mee, je mag mijn kamer volgens de regels niet in maar ja, ik mag volgens de regels die fles whiskey ook niet hebben omdat het helemaal geen weekend is." Daarom moet ik lachen. Blijkbaar vertrouwd hij me toch genoeg om het te laten zien.
    "Ik denk niet dat ze iemand hier zomaar weg laten gaan. Ze zijn heus wel slimmer." zeg ik terwijl ik aanstalten maak om met hem mee te lopen.
    "En als ze niet zo slim zijn... nou, je verraad gewoon niet zomaar iemand die iets heeft wat je kan delen." grijns ik.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ze volgde me naar mijn kamer waar ik snel even de gang checkte om er zeker van te zijn dat er niemand was die haar naar binnen zag gaan en liet haar voorgaan. Ik sloot de deur achter me en viste de fles onderuit mijn tas. Ik nam zelf een slik en reikte hem haar aan. 'Alsjeblieft.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ik begin me steeds braver te voelen hier. Waarom stoppen ze een dievegge in dit internaat? Het zal me niet doen inzien welke fouten ik heb gemaakt want vergeleken met iedereen die ik heb ontmoet ben ik braaaaf,' zei ze. Ik lachte eventjes en haalde mijn schouders op. 'Mensen maken soms rare keuzes,' zei ik al verklaring. 'Misschien willen ze voorkomen dat jij net zoals ik of de rest word,' zei ik met hetzelfde lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Of ze willen me dood,' grinnikte ik. 'Ik denk dat er hier een aantal mensen zijn die het niet erg kunnen waarderen wanneer ik voor de grap hun spullen weghaal. Zou jij daar tegenkunnen?' Vroeg ik terwijl ik heel handig voor de grap zijn horloge van zijn pols haalde.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Of ze willen me dood. Ik denk dat er hier een aantal mensen zijn die het niet erg kunnen waarderen wanneer ik voor de grap hun spullen weghaal. Zou jij daar tegenkunnen?' vroeg ze en ik vernam iets bij mijn arm. Ik keek er even naar en merkte dat mijn horloge af was. Ik keek naar Sanne en zag dat zij hem had gepakt. Ik trok een wenkbrauw op en hield mijn hand op. 'Ligt eraan ik wat voor bui ik ben,' zei ik tegen haar. 'Aangezien ik nu weet dat jij het zou kunnen doen voor de grap, dan is het al minder er dan als iemand het doet waarvan ik geen weet heb. Plus licht het er nog eens aan om wat voor spullen het gaat.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    Ik gaf hem het horloge ontschuldig glimlachend terug. 'Nou,' zei ik. 'Dan ben ik daar blij om. Tot nu toe zijn allebei de mensen waarvan ik het horloge heb gestolen niet boos geworden, al kon Jason het niet erg waarderen toen ik tegen hem aanliep maar dat had dan weer niets met een horloge te maken.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Nou,' zei ze terwijl ik bezig was met mijn horloge weer om te doen. 'Dan ben ik daar blij om. Tot nu toe zijn allebei de mensen waarvan ik het horloge heb gestolen niet boos geworden, al kon Jason het niet erg waarderen toen ik tegen hem aanliep maar dat had dan weer niets met een horloge te maken,' vertelde ze. Ik lachte eventjes. 'Jason.. Die ken ik wel. Net nog mee gepraat. Maar je brengt het jatten nu ook anders over. Logisch dat je dan niet boos word. Tenzij je iemand te pakken had die een slechte dag had.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Het enige waar ik hier van kan profiteren is wanneer ik voorwerpen steel van de begleiders zelf,' zei ik en ik liet mijn hand over de sleutels aan mijn armband glijden. 'Ik heb hier liever een groep vrienden als vijanden.'
    Ik dacht even terug aan Jason, Nathan kende hem dus ook maar toen dacht ik terug aan het awkward moment waarop ik hem uit aan het leggen was hoe je moest schuifelen en schoot ik in de lag.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Het enige waar ik hier van kan profiteren is wanneer ik voorwerpen steel van de begleiders zelf,' zei ze. Ik knikte lichtjes en keek een beetje toe hoe ze met haar hand over de sleutels ging van haar armband. 'Ik heb hier liever een groep vrienden als vijanden,' vertelde ze verder, waarop ik knikte. Dat leek mij nogal logisch. Hoe lang moesten we hier ook al weer zitten? Was het nou al vergeten. Op eens schoot Sanne in de lach. Ik keek haar vragend aan. 'Waarom sta jij nou in eens te lachen?' vroeg ik aan haar. Ik dacht eventjes na of ik wat gemist had, maar alles wat zij zei was niet echt bepaald iets lachwekkend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Ik moest even denken aan het moment dat ik Jason ging leren schuifelen,' zei ik grinnikend. 'Ik weigerde te geloven dat hij niet kon dansen en het nummer dat ik toevallig opzette was een schuifelnummer alleen hij bleek dus echt niet te weten wat hij moest doen.'


    Remember to be ridiculous.

    [OMG ik heb net de seizoensfinale van PLL gekeken en moest huilen.]

    Rikki Madeleine Beck

    We lopen samen naar zijn kamer, ik volg hem zacht. Hij kijkt voor de zekerheid maar er is verder niemand dus gaan we naar binnen. Jasper sluit de deur achter zich en pakt de fles uit zijn tas. Ik kijk ondertussen even de jongenskamer rond en ga op zijn bed zitten zonder iets te vragen. Zoals Nathan zei, I don't considder myself as rude. Jasper reikt mij de fles aan nadat hij zelf een slok heeft genomen.
    "Alsjeblieft." zegt hij en ik neem de fles met een glimlachje aan.
    "Bedankt." zeg ik, voordat ik de fles tegen mijn mond aanzet en een slok neem, waarna ik hem weer terug geef. Het was een grote slok, voor de zekerheid.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik moest even denken aan het moment dat ik Jason ging leren schuifelen. Ik weigerde te geloven dat hij niet kon dansen en het nummer dat ik toevallig opzette was een schuifelnummer alleen hij bleek dus echt niet te weten wat hij moest doen,' vertelde ze. Ik trok een wenkbrauw op en begon toen eventjes te lachen. 'Serieus? Schuifelen is toch één van de makkelijkste dingen. Ik dacht dat iedereen die wel kende,' zei ik nog half na lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you