• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

Remember to be ridiculous.

{Ohh.. Sorry niet gezien ^^}

Daniël

'Hé, we waren je al kwijt' Lacht Lauren, 'Hoe is het gegaan?' Vraag ik aan haar, ze zouden drank gaan halen en als ik het me zo bedacht zou ik er waarschijnlijk ook niet de hele tijd hier zonder kunnen dus kwam het goed vanpas.

Don't be like the rest of them, darling

Laurene
    ''Mijn oma heeft me hier gedumpt.'' glimlachte ik zwakjes. ''Mijn vader vertrok toen ik vijf was, en ik heb hem nooit meer gezien. Mijn moeder overleed kort daarna.'' zei ik schouderophalend. Ik wist niet of ik het hem allemaal moest vertellen; over Ricardo, het boordeel..
    ''Ik.. Was gewoon lastig, ofzo.'' glimlachte ik flauwtjes, en keek hem aan. ''En jij''

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Jason van Huyse
    'Ik zei toch net dat ik ze had opgesoms, of niet?' vroeg hij.Ik haalde mijn schouders op ,ik kon het tog proberen.Opeens schoot me iets te binnen ik had nnog een blikje bier in mijn zak.Ik haalde hem uit en opende het."Hebben?" vroeg ik dan maar.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Lauren Campbell

Ik sta op en loop naar hem toe. 'Het is gelukt. De voorraad ligt op de kamer van Sanne en Mysha.' Ik maak een gebaar naar de starende Mysha. Ik glimlach. 'Ze komen er niet voor vrijdag achter. Maar waar was je nou? Sanne kwam terug met Jason, dus...' Ik grijns.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Jasper de Ridder
    'Geweldplegingen,' zei ik. 'Niet zelde met redelijk ernstige gevolgen voor het slachtoffer maar nu ik een gast misschien een verlamming in zijn benen heb geslagen ben ik hier gedumpt omdat ze voor mij geen vertrouwen meer hebben in de bak.'

Nathan Deleon

'Hebben?' vroeg Jason opeens. Ik keek hem verward aan en begreep toen wat hij bedoelde. 'Stop dat weg gek!' riep ik naar hem en duwde zijn hand met het bier erin richting zijn zak. Gauw trok ik mijn hand terug. 'Als je geen problemen wil is het maar beter om dat weg te stoppen,' zei ik met een opgetrokken wenkbrauw.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Daniël

'Het is gelukt. De voorraad ligt op de kamer van Sanne en Mysha.' Zegt ze met een glimlach terwijl ze naar het starende meisje gebaart, dat was dus Mysha, fijn dat ik dat wist. 'Ze komen er niet voor vrijdag achter. Maar waar was je nou? Sanne kwam terug met Jason, dus..' Zegt ze grijnzend, 'Ik moest nog wat anders doen' Andwoord ik nonchalant, waarschijnlijk vroegen de meeste mensen hier toch niet verder door.

Squib schreef:
    Jasper de Ridder
    'Geweldplegingen,' zei ik. 'Niet zelde met redelijk ernstige gevolgen voor het slachtoffer maar nu ik een gast misschien een verlamming in zijn benen heb geslagen ben ik hier gedumpt omdat ze voor mij geen vertrouwen meer hebben in de bak.'

Laurene
    Ik grijnsde zwakjes. Hoe konden hun altijd alles zo open vertellen? Niemand, behalve mijn oma, wist af van de prostitutie. Moest ik het vertellen? Of niet? Ik zuchtte eventjes, en keek Jasper aan. ''Ik vraag me af hoe ik het hier ga overleven.'' mompelde ik. Geen drank, geen drugs, geen sigaretten.. Na een tijdje ben ik echt wel door mijn voorraad heen.

[ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 19:21 ]

Lauren Campbell

Ik knik. Hij was dus niet zo open. 'Je kan zeggen wanneer je iets wilt. Dat je dat even weet.' Ik glimlach en kijk om naar Mysha. Ik zucht. 'En wie is dat?' Ik kijk naar de jongen naast Daniël.

[moet gaan eten]

[Eetze x]

Jason van Huyse
    'Stop dat weg gek!' riep hij naar me en duwde mijn hand met het bier erin richting mijn zak. Gauw trok hij zijn hand terug. 'Als je geen problemen wil is het maar beter om dat weg te stoppen,' zei hij en trok een wegbrouw op.Ik zuchtte "oké dan niet."zei ik en stak het blikje in mijn zak.

[Ben even eten]

Ryan

'Ik ben Ryan' Stelde ik mezelf voor, ik had na Daniël niet meer mensen gesproken en was nieuwschierig naar de andere mensen hier, ze waren hier allemaal, stuk voor stuk met een reden.

(iemand die Finn wil ontmoeten?)