• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 9:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mijn tropic]

    Eadric
    "Dan zal je dat straks eens moeten bewijzen." grinnikte ik. Ik trok haar aan haar hand de bus uit en liet haar hand niet los, terwijl we de rest volgden.
    "Zelfs al kan je niet dansen, nog zouden we je aanvaarden, denk ik. Je zou alleen niet mee kunnen doen met de wedstrijd." ik haal mijn schouders op.

    Aedan Price
    "Nee, Eadric heeft haar nog snel meegenomen.
    Ik kijk om me heen. Ja, ik herkende het ergens van.
    Plots adem ik scherp in
    "Amy, dit meen je niet! Dat is eeuwen geleden!"
    Ze draaide zich om en keek me grijnzend aan, net op dat moment verdwenen de bomen om ons heen en kwamen we op de open plek. Ik staar met grote ogen en open mond naar het strandje. Het eerste wat me op viel waren de gekleurde lampjes die in de bomen schitterden en langs drie zijden opgesteld waren. Aan de enige vrije kant was er een kampvuur, waarvan de vlammen blauw knetterden. Daarna keek ik naar het strand, naar de bakken drinken en naar de zon die langzaam onderging in de zee en de hemel rood-roze kleurde.

    Amy Price
    Grijnzend sla ik de reactie van Aedan gade.
    "Hé, je vangt vliegen!" roep ik lachend uit. Hij klapt zijn mond dicht en kijkt me met grote ogen aan.
    "Omg Amy, dit is geweldig!" piept hij. Ik loop lachend naar hem toe en sla mijn armen om hem heen
    "Wist ik toch."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Maaiiinn topieks.]

    Sky Jessica Love
    'Dan zal je je straks maar moeten bewijzen.' grinnikte Eadric. En hij trok me mee uit de bus naar buiten. We waren een van de laatste die afstapten. Ik keek even om me heen.
    'Zelfs al kan je niet dansen, nog zouden we je aanvaarden, denk ik. Je zou alleen niet mee kunnen doen met de wedstrijd,' zegt Eadric. En hij haalt zijn schouders op. Dat merk ik vooral aan het feit dat mijn hand mee omhoog gaat. En ik kijk even naar onze handen die elkaar nog beethouden. 'O.. Eh.' zeg ik, en ik laat voorzichtig zijn hand lost. 'En ik denk dat ik me wel red.' zeg ik met een glimlach. 'Ik heb een eigen crew.' en ik kijk Eadric in zijn ogen. 'O, ik bedoel had.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik grimas even als ze mijn hand loslaat. Ik was het vast weer aan het verpesten.
    "Oh, dat spijt me voor je. Het is waarschijnlijk verschrikkelijk om je crew te verliezen." Ik kijk weer voor me en zie de open plek. Heel plots blijf ik staan.
    "Wauw! Duck heeft zichzelf overtroffen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik zie dat Eadric even grimaste toen ik zijn hand los liet. Waarom zou hij? Ik ken hem net een half uur. Misschien niet eens.
    'Oh, dat spijt me voor je. Het is waarschijnlijk verschrikkelijk om je crew te verliezen.' zegt Eadric. En hij kijkt voor zich. Ik kijk in de richting waar hij kijkt. Een open plek.
    'Wauw! Duck heeft zichzelf overtroffen!' zegt Eadric. En ik glimlach naar hem. Ik besluit niet door te gaan over mijn crew. The Dancers. Ik wil het afsluiten, er niet meer aan denken.
    'Laten we dan maar verder gaan kijken,' zeg ik en ik trek automatisch Eadric mee. Aan zijn hand toevallig. Maar ik heb het zelf niet door.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Een stompzinnige grijns verspreid zich over mijn gezicht als ze mijn hand beetpakt en ik laat me gewillig door haar meetrekken.
    "Let the party begin!" hoor ik Duck schreeuwen en plots klinkt er muziek.
    "Hmm, het ziet ernaar uit dat je jezelf meteen kan bewijzen. Sky! Ik daag je uit!" grijns ik en knipoog daarna.

    Aedan Price
    "Let the party begin!" schreeuwt Amy plots en ze zet de muziek op.
    "Je bent echt een geweldig klein zusje." grijns ik. Ik ga even met mijn handen door haar haren en zet dan een kleine stap achteruit.
    "Trouwens, Duck, coole bijnaam."
    Ze schud geïrriteerd haar hoofd. "Het is Amy voor jou!" mompelt ze kwaad. Ik grinnik en doe teken naar de dansvloer.
    "Moet jij niet ook gaan feesten?"
    Ze rolt met haar ogen naar me, maar loopt daarna meteen de dansvloer op om helemaal los te gaan.
    Ik wend me naar Zero en grijns.
    "Dit is geweldig!" Ik druk mijn lippen zacht op de zijne.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Dan gaat de muziek aan, en meisje gilde dat het feestje begon.
    'Hmm, het ziet ernaar uit dat je jezelf meteen kan bewijzen. Sky! Ik daag je uit!' grijnst Eadric, en automaitsch grijns ik terug, en hij knipoogt dan naar me. Ik laat zij hand los en loop naar de dansvloer. En ander meisje gaat al helemaal los, en ik begin ook gelijk met dansen. Hiphop, mijn stijl. Ik begin simpel, maar maak het telkens ingewikkelder en eindig met een achterwaartste 360. Ik dans terug naar Eadric en vraag grijnzend: 'En? Geslaagd?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pace Saade
    "Hey Ams!" riep ik om Amy's aandacht te trekken. "You're the best 'little sister'!" zei ik grijnzend en begaf me naar de dansvloer. Ik liet me helemaal gaan. Vanavond zou ik me niet inhouden.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eadric
    "Je zal zien. Aan het eind van dit feest smeken ze je om in de crew te komen." grijns ik terug.
    Ik had al eerder de bakken drinken in de zee opgemerkt en had wel zin in een biertje.
    "Dorst?" vroeg ik glimlachend, terwijl ik al langzaam richting het drinken begon te lopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy
    "Weet ik toch, 'big brother'" ik was al blij dat hij me geen Duck meer noemde, al leek het erop dat Aedan die bijnaam ging overnemen.
    Ik schonk hem een spottende buiging.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Dat zal wel niet zo zijn,' zeg ik blozend. Dat wist ik in iedergeval zeker dat ze me niet zouden smeken. 'Maar ja, ik heb eek dorst.' en ik ging naast hem lopen. 'Hierna samen dansen?' vraag ik aan hem met een glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Ja hoor, maar ik ben wel niet zo goed als jij." waarschuw ik.
    Ik loop naar de bakken drinken, die in het koele zeewater liggen en neem een biertje.
    "Jij ook bier of wil je..." ik kijk naar wat er nog is. "Cola of Fanta?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Dat zal wel meevallen hoor,' zeg ik met een glimlach. 'Zo goed ben ik niet.'
    'En doe mij maar een fanta. Geen drank voor mij.' Glimlach ik.
    En ik pak een fanta van hem aan en drink er wat van.
    'Wat dans jij?' vraag ik aan hem. 'Popping, breaking, ballet?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Nou ik ben vooral goed in stunts en liften, voor de rest kan ik van alles een beetje... behalve ballet dan." grijns ik. Ik laat me in het zand zakken, zodat ik rustig mijn biertje kon opdrinken voordat we gingen dansen.
    Ik leunden achterover op mijn ellebogen, terwijl ik een grote slok nam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik ga naast hem in het zand zitten, naar hem toe. En ik drink verder van mijn Fanta. 'Iets mis met ballet?' vraag ik grijnzend. 'En dat wil ik dan weleens zien die stunts. En ook die liften.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.