• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

Remember to be ridiculous.

Nyan schreef:
    Jason van Huyse
    Ik liep op de gangen met mijn blik naar beneden.Voor de tweede keer botste iemand tegen me op,mischien was ik wel klein maar ook niet zo klein.Ik keek op"Sorry." zei ze en glimlachte flauwtjes.Ik zuchtte "Is niets,je bent de tweedie die tegen me aanloopt.Ik ben trauwens Jason." zei ik en bekeek haar eventjes.

Laurene
    ''Is niets, je bent de tweede die tegen me aanloopt. Ik ben trouwens Jason.'' zei hij, en ik grinnikte zachtjes.
    ''Laurene.'' stelde ik mezelf voor, en glimlachte even. Na een tijdje verbrak ik de stilte. ''Dus.. Waarom zit jij hier?'' vroeg ik hem nieuwsgierig.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Geen reactie meer van Jasper?]

Your make-up is terrible

Jason van Huyse
    ze grinnikte zachtjes'Laurene'stelde ze zich voor.'waarvoor zit jij hier?' vroeg ze na een stilte."pogingen tot vvadermoord en vandalisme."zei ik"Waarvoor zit jij hier?"

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Jasper de Ridder
    'Voor vandaag was het zo'n vijf weken geleden,' zei ik chagrijnig. 'Maar het was niet de eerste keer dat ik vast kwam te zitten dus intussen ben ik er wel aan gewend geraakt om af en toe zonder te moeten.'
    En de meesten hier hadden veel langer vastgezeten als ik voor ik hierheen werd gestuurd.

Remember to be ridiculous.

Nyan schreef:
    Jason van Huyse
    ze grinnikte zachtjes'Laurene'stelde ze zich voor.'waarvoor zit jij hier?' vroeg ze na een stilte."pogingen tot vvadermoord en vandalisme."zei ik"Waarvoor zit jij hier?"

Laurene
    Ik besloot het te zeggen. ik was vast niet de enigste, toch?
    ''Drugsgebruik, vandalisme, en prostitutie. Ik was echt onhandelbaar, de mensen waar ik mee omging stolen en pleegden moord, ik heb ernstige verwondingen op mijn geweten.'' biechtte ik op. ''En.. Ik had geld nodig.'' mompelde ik, als verklaring op het prostitutie.
    Ik haalde zwakjes mijn schouders op.

Jason van Huyse
    ''Drugsgebruik, vandalisme, en prostitutie. Ik was echt onhandelbaar, de mensen waar ik mee omging stolen en pleegden moord, ik heb ernstige verwondingen op mijn geweten.'' biechtte ze op. ''En.. Ik had geld nodig.''zei ze en haalde zwakjes haar schouders op.Ik knikte,wat ze heeft meegemaakt was erger vergeleken met mij.Ik keek haar even aan,ze was mooi."Ik zou het ook doen als ik een meisje was en geld nodig had."zei ik en glimlachte zwakjes.

Laurene
    Ik keek hem ongelovig aan, en grinnikte eventjes. ''Eerlijk gezegt wou ik dat ik er nooit aan begonnen was. Sinds ik op school zit doe ik het niet meer, en Ricardo overspoelt me met telefoontjes en smsjes. Als hij me vindt..'' ik sloeg mijn ogen neer, en schudde zwakjes mijn hoofd.

[Ricardo is haar pooier, haha.]

Jason van Huyse
    "Dan bescherm ik je wel." vervolgde ik haar zin en ik glimlachte lief.

{Wat is er gebeurt? Staan de anderen nog bij Daniël en Ryan?}

Don't be like the rest of them, darling

Laurene
    Ik bleef hem een tiental seconden stil aankijken. Zijn woorden ontroerden me, ik heb nog nooit iemand ontmoet die zoiets voor me zou doen.
    ''Ricardo is sterk.. En zijn 'handlangers' wil je ook niet tegenkomen. Als hij je iets aandoet, zal ik het mezelf nooit vergeven.'' mompelde ik.

Jason van Huyse
    "Ik kan wel tegen een stootje en Jasper zal wel met me meehelpen."zei ik"Hoe meer vrienden je hier maakt,hoe meer dat er je zullen beschermen."zei ik met een gimlach.Niamand komt aan mijn vrienden.

Laurene
    Ik glimlachte. ''Dankjewel.'' zei ik zachtjes, nog steeds mijn blik op de grond gevestigt. ''Dat is lief van je.''
    Al die jaren moest ik mijn eigen boontjes doppen, was er niemand die er voor me was. Dit bracht me van mijn stuk, en al helemaal omdat ik hem pas kende. Ik was hem dankbaar.

{Ja, Lauren staat nog bij Daniel en Ryan}

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Nesaea schreef:

Mysha Jae Lachesis
    Voordat ik opstond en naar ze toeliep, trok ik het elastiek uit mijn haar. Alles viel meteen als een glanzende chocoladewaterval over mijn schouders, onwillekeurig haalde ik er hand doorheen waarna ik me bij hen voegde.
    "Heb jij die sleutel van de kelder bij je?" vroeg ik aan Lauren. Sinds ik haar en Sanne gisteren kwijt was geraakt wilde ik al naar binnen, maar ik was dan weer te lui geweest om helemaal naar ze op zoek te gaan.
    Vervolgens keek ik even op naar de jongens. Mijn gezicht werd gesierd door een niet onaantrekkelijke glimlach. "Hee."

{En toen kwam een reactie van Daniel. Maar ik moet hier volgens mij nog op reageren met Lauren}

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

{Oke, dan wacht ik eerst wel op jouw reactie ^^}

Don't be like the rest of them, darling