• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    El Diablo.

    [Okee XD ]


    El Diablo.

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 20:34 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jessica
    "Goed." ik duw de deur open en kom naar binnen. Ook al liep hij al van gisteren zo rond bij mij, toch was ik er nog steeds niet aan gewend. Ik wende mijn blik zo snel mogelijk af van zijn lichaam en begon te zoeken in de kastjes. Mijn rok kroop zonder dat ik het doorhad een stukje naar omhoog, waardoor je meer dan de bedoeling zag van mijn heup. Na een tijd vind ik dan uiteindelijk een sponsje. Ik ga grijnzend rechtstaan en toon het aan hem. Ik maak het nat op de kraan, doe er wat zeep onder en kijk hem dan weer aan.
    "Kom hier."

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 20:36 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik grinnik, en loop naar haar toe.
    'Ik kan het ook zelf hoor.' lach ik..


    El Diablo.

    Jessica
    "Gun me ook eens een pleziertje." grinnik ik. Ik neem hem met mijn ene hand bij zijn zij vast en schuur met het sponsje over de streep stift. Nu had ik even een goed zicht op zijn lichaam, zonder dat ik me er echt voor moest schamen. Ik zat zo naar zijn sixpack te kijken dat onbewust mijn bewegingen vertraagd waren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {omfg, Jess lijkt wel een verliefde puber}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik lach, en kijk ondertussen in de spiegel.
    Wat zit mijn haar toch weer goed..

    [Lol, en ty let alleen op zijn uiterlijk...]


    El Diablo.

    [Ik kan echt niet stoppen met lachen door jullie posts.
    Wanneer krijgen ze eigenlijk les van Nathan?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jessica
    Ik roep mezelf tot de orde en schuur weer wat harder. Na een tijd trek ik me terug.
    "Zie je, het is er al zo goed als af." glimlach ik. Ik schuur nog even het laatste weg en kijk hem dan aan.
    "Zo, dat is in orde." Ik kijk hem plots met grote ogen aan. "Wacht wat is dat?" Ik zet een stap dichterbij, waardoor ik onbewust wel heel dicht op hem sta en druk het sponsje tegen zijn voorhoofd aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik kijk haar met grote ogen aan.
    'Wat? Wat is er met mijn prachtige face?!' roep ik dramatisch, en kijk meteen in de spiegel..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik kijk hem grijnzend aan.
    "Oh, het is goed. Ik dacht dat ik iets zag, maar het is gewoon je enorme ego." Ik gooi de spons tegen zijn hoofd aan en ren richting de deur.
    "Tijd om te ontbijten!" grinnik ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Tss, i;m beautifull' mompel ik.
    Ik kijk in de spiegel, en begin met mijn haar.


    El Diablo.

    Jessica
    Ik loop eerst nog even langs mijn kamer om Lexy wakker te krijgen.
    "Hé, ga je nog opstaan of moet ik ook ijsblokjes gaan halen." roep ik zo luid dat ze er wel moest van wakker geworden zijn.
    "Je hebt nog 5 minuten!" roep ik, waarna ik naar beneden loop en weer aan de keukentafel ga zitten. Ik eet mijn boterham verder op en neem daarna nog een koffie. Ik was misschien al een beetje te wakker, maar ja...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jessica
    "Claim de badkamer niet te lang, hé! Lexy moet ook nog!" schreeuw ik na een tijd naar boven. Ik heb even niets meer te doen, dus ga maar in de zetel liggen. Deze keer palm ik wel de driezit in. Ik sloot mijn ogen even, terwijl ik genoot van de tijdelijke rust.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Hé!' roep ik.
    'Ik zit in een moeilijke keuze' roep ik.


    El Diablo.