• Topic 3 :) Het is nu vrijdag...We gaan wel gewoon door met waar we gebleven waren en zo, maar dan op vrijdag :)

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ik heb wel een leuke in gedachten voor een aanval(A)]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Albus

    Ik grijns sluw. 'Je vader was een lafaard!' schreeuw ik. Ik weet niet waarom, maar ik ben heel boos op Scorpius. Dat hij nog iets durft te doen nadat Pap het leven van zijn vader heeft gered. En dat terwijl ze elkaar haatte! Het liefst had ik nog duizende vervloekingen naar hem getovert, maar Mason had net een schild tussen ons in gedaan. 'Oke, wat is hier aan de hand?' vraagt hij boos. 'Die twee daar,' ik wijs naar Scorpius en Summer. 'Kwamen ons storen. Ik had geen zin in ruzie, dus zij niks. Toen werden ze boos en hebben ze Roos ondersteboven laten hangen.' Ik kijk kwaad naar Mason en help Roos overeind.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Summer

    Ik richt mijn toverstok op Mason en Albus "Finite Incantatem" zeg ik. Binnen een paar seconde is het schild weg. "Expelliarmus" zeg ik terwijl ik mijn toverstok nog steeds op hun heb gericht.
    Ik vang met gemak de toverstokken vang. "Waarom kunnen jullie nooit iets alleen oplossen?" mompel ik. Snel richt ik mijn toverstok op Scorpius "Finite Incantatem"

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [moet eten...misschien tot zo]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ eet smakelijk]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [moeders....soms krijg ik het heen en weer van ze en dat is dan nog netjes...grrrr(6)]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ klinkt bekend]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ben er weer(A) zit nu boven met me eten veel beter]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ mwahaha ja dat kan ook]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Uhm, Mason had een schild tussen hun ingelegd ^^ Dus ze hebben hun stokkies nog :)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ Summer heeft die spreuk ongedaan gemaakt of heb ik dat er niet bij gezet?... nee staat er niet zal het even aanpassen]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:28 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Summer richt haar stok op me Finite Incantatem" de slakken verdwijnen "dankje" mompel ik naar Summer, mijn hoofd suist van woede en de woorden van Albus gaan steeds door mijn hoofd, ik probeer zo dicht mogelijk bij hem te komen "hij had geen keus" sis ik en ik trek mijn toverstok.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Roos

    Ik sta op en strijk mijn kleding goed. Ik raap mijn stok op en kijk hun nors aan. Ik ben blij dat Mason is gekomen. Ik heb niet eens door dat Scorpius slakken staat te kotsen. Ik bedank Mason en loop het lokaal in. Mijn hoofd doet pijn omdat ik daar op gevallen was. Ik pak mijn boeken en ga lezen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Summer

    Ik kijk naar Scorpius en zie dat de spreuk werkt. "Graag gedaan" zeg ik glimlachend. "Zoals ik al zei ik accepteer niet dat ze zo tegen me praten en doen maar als ze dat bij mijn vrienden doen accepteer ik het al helmaaal niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    http://www.youtube.com/watch?v=oyUZ4SxnlMY geniaal XD misschien zitten er paar bruikbare spreuken bij...echt jammer dat ik heb gemist heb...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.