• De Knuffeligste Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil



    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 14:17 ]


    ars moriendi

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    Ik wil best de nanny zijn van hen!(:


    Net als dat mens uit Gooische Vrouwen. Tippi Wan ofzo? HAHA.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Stylesbucks schreef:
    Hola ladies!(:
    Gisteren was echt zo geweldig! Ik was voor Italië, maar hoe Spanje speelde.... echt heerlijk! Ze hebben verdiend gewonnen.(:
    En die kindjes op het einde:9~ Ik wist niet dat Fernando zulke cuties van kinderen had.<3


    Haha, mijn vriendin zei zo: Kijk Cheryl, je kindjes zijn op tv maar wel met aan andere vrouw, vast de nanny.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    In de stress. Deze week hoor ik of ik geslaagd ben voor mijn Frans A2 Examen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bisous schreef:
    (...)

    Haha, mijn vriendin zei zo: Kijk Cheryl, je kindjes zijn op tv maar wel met aan andere vrouw, vast de nanny.


    HAHA geweldig!

    Zal ik die jongen even op zijn plek zetten? Even via MSN zeggen van 'Wie denk je wel dat je bent? Ik ben al focking lang fan van Spanje van downie', ofzo D:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    In de stress. Deze week hoor ik of ik geslaagd ben voor mijn Frans A2 Examen.



    - duimt -


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bisous schreef:
    (...)

    Haha, mijn vriendin zei zo: Kijk Cheryl, je kindjes zijn op tv maar wel met aan andere vrouw, vast de nanny.


    Hahahaha. Ze waren echt té schattig met de rugnummers van hun papa's. Het leek er wel een kinderdagverblijf met al die kindjes.


    The odds are néver in our favor.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Net als dat mens uit Gooische Vrouwen. Tippi Wan ofzo? HAHA.


    Ik kijk dat niet, maar is dat een stomme nanny?(;


    There is nothing more badass than being yourself

    Stiekem horen jullie op deze muur:
    Let niet op de teksten, we waren champagne dronken.



    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bisous schreef:
    (...)

    Haha, mijn vriendin zei zo: Kijk Cheryl, je kindjes zijn op tv maar wel met aan andere vrouw, vast de nanny.


    Hahaha!


    There is nothing more badass than being yourself

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    Ik kijk dat niet, maar is dat een stomme nanny?(;


    Dan mag je de moeder van je baas vermoorden!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Stiekem horen jullie op deze muur:
    Let niet op de teksten, we waren champagne dronken.




    - kruipt op de muur -


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    - duimt -


    Als ik geslaagd ben dan mag ik B2 doen en dan... dan mag ik studeren in Parijs.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    In de stress. Deze week hoor ik of ik geslaagd ben voor mijn Frans A2 Examen.



    Frans is een mooie taal. Alleen mijn liefde voor dat vak is verpest door een stomme docent dit jaar.
    Ik zal voor je duimen.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Zo, ben benieuwd of die vieze puta antwoord HAHA.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    - kruipt op de muur -


    Daarom wil ik foto's met jullie!

    My wall of shame ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."