• De Knuffeligste Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil



    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 14:17 ]


    ars moriendi

    Bisous schreef:
    (...)

    Haha een beetje ;p Ik heb al een ideetje a. Wel met Nando's kindjes want die blijven gewoon het schattigst (:
    Zo eerst even foldersvouwen en dan hoofdstukje van m'n andere verhaal verder schrijven


    Okee haha.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    (...)


    Morgen begin ik erover tegen mijn mama. Maar wel met het 'vaste' clubje en als iedereen kan!!



    Hangt er vanaf waar het is, ik mag sws niet in m'n eentje helemaal naar A'dam of zoiets denk ik. Me mama weet ook nog niks van dat ik op quizlet zit...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)


    Hangt er vanaf waar het is, ik mag sws niet in m'n eentje helemaal naar A'dam of zoiets denk ik. Me mama weet ook nog niks van dat ik op quizlet zit...


    This.

    Ik heb nog nooit alleen trein gereisd, alleen een keer met me ma en haar vriendin naar Den Haag.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Stylesbucks schreef:





    Ik ga even in dit topic spammen met plaatjes van Spanje (en natuurlijk de kindjes).(:


    Jaaaa, Leoo <3.


    The odds are néver in our favor.


    The odds are néver in our favor.

    Bisous schreef:
    (...)


    Hangt er vanaf waar het is, ik mag sws niet in m'n eentje helemaal naar A'dam of zoiets denk ik. Me mama weet ook nog niks van dat ik op quizlet zit...


    Mijn mama ook niet daarom begin ik erover. Eerst rustig brengen, dan even mijn geschiedenis wissen voordat ik op vakantie ga en mijn documenten verwijderen :'), na de vakantie eens een meeting aankaarten en dan de hele hel over me heen krijgen, jullie op Fb laten zien en dan... dan heel misschien mag niet. Mijn stappenplan ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Mijn mama ook niet daarom begin ik erover. Eerst rustig brengen, dan even mijn geschiedenis wissen voordat ik op vakantie ga en mijn documenten verwijderen :'), na de vakantie eens een meeting aankaarten en dan de hele hel over me heen krijgen, jullie op Fb laten zien en dan... dan heel misschien mag niet. Mijn stappenplan ^^


    Op FB laten zien? Hahaha.
    Moest ik ook toen ik een vriendin ging meeten, ken haar inmiddels nu 4 jaar en we zijn samen op ruiterkamp geweest.
    ^^


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Super Mario? Mario Goalmez. German sex god. Tormachine. Torero. You can know him as Mario Gomez.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Op FB laten zien? Hahaha.
    Moest ik ook toen ik een vriendin ging meeten, ken haar inmiddels nu 4 jaar en we zijn samen op ruiterkamp geweest.
    ^^


    Dan weet ze dat ik niet met een aantal mannen mee ga :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    G0MEZ schreef:
    Super Mario? Mario Goalmez. German sex god. Tormachine. Torero. You can know him as Mario Gomez.


    Just CR7 is enough.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Dan weet ze dat ik niet met een aantal mannen mee ga :')


    Ja, allemaal pedo's die geilen op voetballers. :'D


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    (...)

    Mwah, docenten hebben mijn lelijke Duits verpest. Ach, als ik dit haal kan mijn vakantie echt niet meer kapot!


    De reden dat ik geen Duits heb gekozen is dat ik gewoon niet kon luisteren en lezen. Mijn Duitsdocenten vallen op zich wel mee, alleen ik heb er het eerste half jaartje een gehad die altijd mij moest hebben.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Omg gaat ie 'hahaha' zeggen op wat ik op MSN heb gezegd loser.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    Omg gaat ie 'hahaha' zeggen op wat ik op MSN heb gezegd loser.




    Jij weet beter.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Daarom! Zet je nanny skills in en versier die man! Hahaha


    Zal ik doen!;p


    There is nothing more badass than being yourself