• "Dit kan de laatste keer zijn dat je haar levend ziet." Dat is wat de opa van mijn vriend vanavond tegen ons zei. En nu, nog geen 6 uur later is het zover. Zijn oma, die al een half jaar ziek was, (noem de naam niet graag.. zes letters, begint met een k) is net overleden. De nieuw jaars-gezelligheid was ook snel voorbij toen het telefoontje van zijn opa kwam met het nieuws.
    Het idee dat ze op een betere plek is, waar ze niet meer hoeft te lijden, is een grote troost.

    Waarschijnlijk reageer ik niet meer op dit topic tot in de middag, maar ik moest het gewoon even van me af schrijven.

    Dat is echt vreselijk. Heel veel sterkte aan jullie beiden. Gelukkig hebben jullie haar gisteren nog kunnen zien.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh nee. D:
    Dat is echt ongelofelijk rot. Het is sowieso erg om een dierbare te verliezen, maar het is al helemaal vervelend als dat op een dag als vandaag moet gebeuren. Gecondoleerd en heel veel sterkte aan jou, je vriend, zijn opa en verdere familie. Dit is inderdaad niet de manier waarop je een jaar hoopt te beginnen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh shit ik lees dit nu pas. Net nadat ik je een gelukkig nieuwjaar heb gewenst. Gecondoleerd lieverd en sterkte<3


    'Nobody said it was easy

    Oh gecondoleerd. Ik weet wat je doormaakt (vorig jaar oud en nieuw was de laatste keer dat ik met mijn oma was voordat we naar het ziekenhuis werden geroepen omdat ze plots een ernstige hersenbloeding had gehad en ze zou komen te overlijden). Heel veel sterkte. Mocht je iemand nodig hebben om mee te praten, dan mag je altijd pben.


    Happy Birthday my Potter!

    Meh, wat een rotmoment zeg. Het is natuurlijk nooit leuk, maar het is wel ontzettend vervelend als het op een feestdag moet gebeuren. Heel veel sterkte!


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Meh, wat een rotmoment zeg. Het is natuurlijk nooit leuk, maar het is wel ontzettend vervelend als het op een feestdag moet gebeuren. Heel veel sterkte!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat vervelend! Veel sterkte.
    Ik ben nu bij mijn opa, die al best lang ziek is en nu echt bijna dood gaat. Hij wordt bijna niet meer wakker, maar vlak na middernacht opende hij zijn ogen even.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Square schreef:
    Oh nee. D:
    Dat is echt ongelofelijk rot. Het is sowieso erg om een dierbare te verliezen, maar het is al helemaal vervelend als dat op een dag als vandaag moet gebeuren. Gecondoleerd en heel veel sterkte aan jou, je vriend, zijn opa en verdere familie. Dit is inderdaad niet de manier waarop je een jaar hoopt te beginnen.


    Your make-up is terrible

    Aaaaawh, dat is echt heel erg kut. Ik vind het zo zielig voor je dat je zo het nieuwe jaar moet beginnen. Ik wens jou, je vriend, zijn opa en de rest van je familie heel veel succes en sterkte. Gecondoleerd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit is echt ontzettend vervelend! Gecondoleerd en heel erg veel sterkte.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Och jeetje, dat is helemaal geen leuk begin van het nieuwe jaar.
    Ik wens jou en de familie heel veel sterkte. Gecondoleerd. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heel veel sterkte voor jou als zowel de familie. Wat ongelofelijk naar dat zoiets gebeurt is, gecondoleerd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb niet echt de tijd om iedereen persoonlijk te bedanken, dus dat doe ik in het algemeen.
    Bedankt iedereen (flower)

    Oh god, gecondoleerd!
    Heeft ze nieuwjaar dus wel meegemaakt? (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Lacrimarum schreef:
    Oh god, gecondoleerd!
    Heeft ze nieuwjaar dus wel meegemaakt? (:

    Nou, meegemaakt wil ik niet zeggen. Ze leefde nog wel, maar sliep. En ze kan al dagen niets anders meer dan slapen en liggen. Eten ging al een tijd niet meer en drinken ook amper.