• De Knuffeligste Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil



    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 14:17 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik vind het echt verschrikkelijk dat het zo is gelopen, maar het is wel teveel voer voor mijn story gewoon..


    Heerlijk toch. Ik was toch al niet zo'n NL fan dus had er niet veel mee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga even dutten,

    ciao!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bye Lien c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ciao Lien! Slaap lekker.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Heerlijk toch. Ik was toch al niet zo'n NL fan dus had er niet veel mee.

    Wou dat ik dat na dit verschrikkelijke toernooi ook kon zeggen.. maar mijn hart is en blijft Oranje. :]

    En welterusten, Lien, sweet dreams! :Y)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 15:10 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Wou dat ik dat na dit verschrikkelijke toernooi ook kon zeggen.. maar mijn hart is en blijft Oranje. :]

    En welterusten, Lien, sweet dreams! :Y)


    Wel mooi zo voor je land. Maar ja, aan NL zelf heb ik een hekel en dus ook geen binding met Oranje. Leuk team hoor en als ze winnen kan ik ook best blij zijn maar als ze verliezen ben ik er niet ziek van. Dan kan ik van Portugal of Duitsland niet zeggen; daar kan ik echt ziek van zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)



    Robben gebruikt trouwens ook de verkeerde foundation.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Wel mooi zo voor je land. Maar ja, aan NL zelf heb ik een hekel en dus ook geen binding met Oranje. Leuk team hoor en als ze winnen kan ik ook best blij zijn maar als ze verliezen ben ik er niet ziek van. Dan kan ik van Portugal of Duitsland niet zeggen; daar kan ik echt ziek van zijn.

    Hmm, tsja, het is gewoon iets dat dat team uitdraagt. Ze hebben mijn hart een paar jaar geleden verovert, ik ben nu al vaak naar ze toe geweest om ze aan te moedigen en uiteraard volg ik het laatste nieuws.

    Tsja, waarom is een team je team? Dat is gewoon zo. (:

    Robben gebruikt trouwens ook de verkeerde foundation.
    Great Demi, just great. I love you and your comments. :'D


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hmm, tsja, het is gewoon iets dat dat team uitdraagt. Ze hebben mijn hart een paar jaar geleden verovert, ik ben nu al vaak naar ze toe geweest om ze aan te moedigen en uiteraard volg ik het laatste nieuws.

    Tsja, waarom is een team je team? Dat is gewoon zo. (:

    Robben gebruikt trouwens ook de verkeerde foundation.
    Great Demi, just great. I love you and your comments. :'D


    Love you too dear.

    ik snap het wel; de Oranje gekte enzo. Maar als zoiets is verzet ik mezelf er al graag tegen, dan heb ik er al niets mee. Daarbij is Oranje Nederlands en dat is mijn grootste reden. Ik heb gewoon een spuug hekel aan NL :') Maar ja, mijn reden.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 15:18 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maareh, ik ga ladies. Goodbye en ik zie jullie vanavond denk ik wel weer.



    And this one.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Love you too dear.

    ik snap het wel; de Oranje gekte enzo. Maar als zoiets is verzet ik mezelf er al graag tegen, dan heb ik er al niets mee. Daarbij is Oranje Nederlands en dat is mijn grootste reden. Ik heb gewoon een spuug hekel aan NL :') Maar ja, mijn reden.

    Ja, dat snap ik wel. Ikzelf heb wel een hekel aan mensen die alleen tijdens een EK en WK ineens heeeelemaal "oranjesupporters" zijn. ZOdra er gescoort word zijn ze "trots op hun land" maar zodra ze er uit liggen, gaan ze gif spuiten. Dat zijn geen supporters, dat zijn kuddedieren. Ik volg Oranje altijd, oefeninterlands, kwalificatiereeksen, alles. De mensen die dan tegen mij zeggen dat ze niet snappen dat ik die dingen kijk "want die wedstrijden zijn toch niet belangrijk", juichen het hardst wanneer er word gescoort op een EK en WK. Schijnheilig vind ik het gewoon.


    ars moriendi

    Byebyee <33 ! Ik ga denk ik ook maar eens.


    ars moriendi

    Bye Claire en Demi c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wacht, dan ben ik alleen. xd


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ja, dat snap ik wel. Ikzelf heb wel een hekel aan mensen die alleen tijdens een EK en WK ineens heeeelemaal "oranjesupporters" zijn. ZOdra er gescoort word zijn ze "trots op hun land" maar zodra ze er uit liggen, gaan ze gif spuiten. Dat zijn geen supporters, dat zijn kuddedieren. Ik volg Oranje altijd, oefeninterlands, kwalificatiereeksen, alles. De mensen die dan tegen mij zeggen dat ze niet snappen dat ik die dingen kijk "want die wedstrijden zijn toch niet belangrijk", juichen het hardst wanneer er word gescoort op een EK en WK. Schijnheilig vind ik het gewoon.

    Zo mee eens