• De Knuffeligste Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil



    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 14:17 ]


    ars moriendi

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    De reden dat ik geen Duits heb gekozen is dat ik gewoon niet kon luisteren en lezen. Mijn Duitsdocenten vallen op zich wel mee, alleen ik heb er het eerste half jaartje een gehad die altijd mij moest hebben.(:


    Ik kan absoluut geen Duits lezen. Hahaha. Als ik iets lees ben ik heilig overtuigd van het antwoord. Nog nooit heb ik een voldoende gehaald voor Duits lezen, het was wel tussen de 5 en de 5.5. Maar ik koos Frans omdat daar mijn hart ligt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    I FEELING SEXY AND FREEEEE.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Ja, allemaal pedo's die geilen op voetballers. :'D


    Meid, het is mijn moeder! Die koppelt me aan een vijftien jaar oudere slager omdat 'hij lekker vlees heeft'. Dat zegt genoeg. Ze vindt mijn crushes leuk genoeg en gaat met mij voetbal kijken om vervolgens te vragen met wie ik ga trouwen :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik kan absoluut geen Duits lezen. Hahaha. Als ik iets lees ben ik heilig overtuigd van het antwoord. Nog nooit heb ik een voldoende gehaald voor Duits lezen, het was wel tussen de 5 en de 5.5. Maar ik koos Frans omdat daar mijn hart ligt.


    Ik hou het bij Engels, Nederlands & Latijn.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    I'm Back! Heeft één van jullie mij misschien onder een privénummer gebeld? Dat is zo hatelijk altijd..


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Meid, het is mijn moeder! Die koppelt me aan een vijftien jaar oudere slager omdat 'hij lekker vlees heeft'. Dat zegt genoeg. Ze vindt mijn crushes leuk genoeg en gaat met mij voetbal kijken om vervolgens te vragen met wie ik ga trouwen :')


    Hahahaha 'omdat hij lekker vlees heeft' (lol)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    (...)

    Meid, het is mijn moeder! Die koppelt me aan een vijftien jaar oudere slager omdat 'hij lekker vlees heeft'.

    HAHAHA geniaal. xD


    ars moriendi

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    Ik hou het bij Engels, Nederlands & Latijn.(:


    Just Dutch, English and French.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    I'm Back! Heeft één van jullie mij misschien onder een privénummer gebeld? Dat is zo hatelijk altijd..


    Ik, als undercover hijger. HAHA ok nee sorry ik niet. D:
    Ik ga je nummer eropnieuw inzetten want die WhatsApp zet je naam er niet bij.


    Normal girl at day, Catwoman at night.




    There is nothing more badass than being yourself

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Hahahaha 'omdat hij lekker vlees heeft' (lol)


    Het zijn haar woorden! Dat maakt d'r allemaal helemaal niets uit. Als jullie mij al pervs vinden; ik heb het allemaal van haar en mijn papa geleerd die zijn nog vele malen erger. Daarbij maakt haar de leeftijd van mijn vriendjes niets uit. Of hij nou 3 dagen ouder is of 13 jaar; als ik maar gelukkig ben. Ze is echt een heerlijk mens.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Misselijk ;s


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Stylesbucks schreef:





    Hoe oud is die jongen? Ik vind hem niet echt een 'vader' als je begrijpt wat ik bedoel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."




    There is nothing more badass than being yourself

    Serieus, ik wil Nando's kindjes


    To the stars who listen — and the dreams that are answered