• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en ook door wie. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods


    I am an idiot, I move.

    Hmm. Beetje dom om er over te liegen.


    Pretty is just a pretty word.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Jullie hebben sinds gister avond gehad om deze vragen voor te bereiden, want he... Het moest toch zelfs voor het team duidelijk zijn dat die zouden volgen?

    Dat is niet waar. Een paar uur geleden waren wij nog van plan niets te zeggen. En zoals je ziet zijn er niet veel mods online, en wij willen graag goed kunnen overleggen over de antwoorden.


    I am an idiot, I move.

    Jammer dit.
    En ik had het nog wel opgenomen voor de mods. :\

    Genius schreef:
    Maar ik krijg dus niet te horen waarom ik er precies opsta?


    Kan ik je zo wel vertellen, baby. Het merendeel is voorspelbaar. Je bent nu een stuk veranderd, maar staat bij veel mensen nog steeds bekend als de bitch. Bij een aantal zitten er ook goede punten achter (als je een beetje nagaat het forum van de afgelopen jaren) en de lijst is kut, maar niet eens het ergste - Het feit dat erover gelogen is vind ik alleen erger.


    Til hug og blod.

    Wil de mod die mij op die lijst heeft gezet mij PB'en waarom ik erop sta? :L Lijkt me wel zo redelijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga even zeggen wat ik er van vind :'D.
    Ten eerste begrijp ik opzich wel dat jullie zo'n lijst hebben gemaakt, omdat het waarschijnlijk een stuk overzichtelijker is. Maar als ik het goed begrijp kloppen de redenen bij enkelen niet, en staan er sommigen zelfs zónder reden op?
    Belachelijk.
    Daarnaast hebben jullie ook gelogen, wat ik absoluut niet vind kunnen als mod-zijnde. Goed, jullie hebben je excuses aangeboden, maar -sowieso ook doordat jullie moderators zijn- is het vertrouwen bij velen weg. Ook bij mij.
    Ik vind het ook lullig dat jullie niet zeggen waarom sommigen op de lijst staan, ze hebben ten slotte alle recht om dat te weten. Ik heb de lijst ook gezien, en ik sta er niet op, maar tegenover de mensen die er wél op staan vind ik het echt.. naaiend.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Verdient iedereen uiteindelijk geen tweede kans, ook de mods? Oké, ze hebben slechte keuzes gemaakt, maar dat doet iedereen wel eens.
    Ik ga hen nu niet al te erg veroordelen op deze ene fout die ze hebben gemaakt, ze hebben het immers toch ook toegegeven.
    Nu ja, dat vind ik persoonlijk. Ik weet goed genoeg dat er velen zijn die hier het zeker niet mee eens zijn.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 14:53 ]


    Ex astris, sciencia

    Endure schreef:
    Wil de mod die mij op die lijst heeft gezet mij PB'en waarom ik erop sta? :L Lijkt me wel zo redelijk.

    Doen ze niet, ik had al een mod gepb'ed en ik kreeg als antwoord dat ze daarover niks zouden zeggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 14:49 ]


    The sun will rise and we will try again.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nope, dat is wat Creed me gepb'ed heeft.
    Belachelijk. Ik vind dat die users die erop staan het recht hebben om te weten waarom precies.


    -

    Bronte schreef:
    Verdient iedereen uiteindelijk geen tweede kans, ook de mods? Oké, ze hebben slechte keuzes gemaakt, maar dat doet iedereen wel eens.


    Om te beginnen verdient iedereen een gelijke kans...


    Olive

    Creed schreef:
    (...)
    Dat is niet waar. Een paar uur geleden waren wij nog van plan niets te zeggen. En zoals je ziet zijn er niet veel mods online, en wij willen graag goed kunnen overleggen over de antwoorden.


    Oke, prima allemaal. Maar waar is Rutger in dit hele verhaal?
    Dat begint me ook dwars te zitten onderhand. Het is zijn website notabene en ik weet dat niemand ergens 24/7 kan zijn, maar als er iets escaleert hoort er wel op afgegaan te worden. Ik neem aan dat jullie van hem moesten liegen?
    Of is zelfs dat niet belangrijk genoeg en moeten de mods zelf alles doen?

    J


    Til hug og blod.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Doen ze niet, ik had al een mod gepb'ed en ik kreeg als antwoord dat ze daarover niks zouden zeggen.


    Ik kreeg antwoord dat ze het niet wist -facepalm- Dus het moet iemand anders zijn geweest die mij er op heeft gezet en ik wil weten waarom.
    Ik zei al, als je een waarschuwing of ban krijgt krijg je toch ook te horen waarom? Nou, zo'n lijst is als het ware een ban uit de modwereld of waarschuwing, dus ik vind dat we het mogen weten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bronte schreef:
    Verdient iedereen uiteindelijk geen tweede kans, ook de mods? Oké, ze hebben slechte keuzes gemaakt, maar dat doet iedereen wel eens.
    Ik ga hen nu niet al te erg veroordelen op deze ene fout die ze hebben gemaakt, ze hebben het immers toch ook toegegeven.
    Ik zou ze wel een tweede kans willen geven, maar ik kreeg er zelf gene dusja.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Genius schreef:
    (...) Belachelijk. Ik vind dat die users die erop staan het recht hebben om te weten waarom precies.

    Ik vind ook dat iedereen mag weten waarom. Het is een beetje lullig want dit klinkt alsof er gewoon keihard over je geroddeld wordt.
    Niet dat ik erop sta volgens mij.