• Een paar dagen geleden stond mijn abonnementen- en bladwijzersding vol met Harry Potter verhalen en Twilight verhalen. Maar nu heb ik er alleen nog maar Onbekende Personen-verhalen staan. Heel raar, alsof ik veranderd ben.

    En jullie? Ooit veranderd met het lezen van bepaalde stories op Q.?


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ja, heel erg. ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    uhhh niet op gelet :P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Vroeger las ik GEEN Draco verhalen en nu is meer dan de helft Draco verhalen. (':

    Ik las altijd verhalen over Bill of Tom Kaulitz. Een jaar of zo lees ik geen verhalen meer. Nu volg ik 1 verhaal, maar een onbekende personen verhaal wat ik nu ook liever heb. :x
    Ik ben nog wel fan van Tokio Hotel maar ik vind het lezen ervan nu zo .. raar! Ik heb er nu een heel ander gevoel bij en zo. Ik word ouder en besef meer en zo... Moeilijk om uit te leggen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee, ik lees alleen verhalen met onbekende personen, met uitzondering van All Time Low fanfiction. Altijd al zo geweest (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, best wel erg.. eerst was het alleen Tokio Hotel. Nu heb ik er denk ik nog maar 1 van TH en de rest is alleen maar onbekend, Bieber of ATL.

    Vroeger las ik alleen maar Twilight, en nu heb ik die heel netjes allemaal verwijderd en heb ik er allemaal onbekende personen.


    Your call, Detective Shinypants.

    Ja. Vroeger las ik alleen maar fanfictions, maar nu juist veel over onbekende personen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan