• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en ook door wie. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods


    I am an idiot, I move.

    Destined schreef:
    (...)

    Het kan aan mij liggen, maar is het niet eventueel handig dat Rutger op z'n minst meebeslist met het kiezen van de mods?


    Dat dacht ik ook inderdaad.


    Til hug og blod.

    Jongens. Ik weet niet alles en de nieuwe mods al helemaal niet. De rest is weg. Ik kan momenteel echt niets voor jullie doen.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb er niet heel veel van meegekregen,
    Ik ben ook nog vrij nieuw op deze site.
    Maar dit vind ik eigenlijk niet echt kunnen,
    Mods horen niet te liegen, en zeker niet over zoiets.
    Iedereen verdiend een tweede kans, dus dat lijstje is gewoon erg flauw.

    Mag ik even vragen of de persoon die gehackt heeft al gevolgen heeft ondervonden?

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Als jullie het echt, echt goed willen doen: Gooien jullie nu de waarheid op de tafel. Alles.
    Dat lijkt mij -en ik denk dat ik echt niet alleen voor mezelf spreek- de enige manier om nog íets te redden.

    Dit, sowieso.

    Destined schreef:
    (...)

    Het kan aan mij liggen, maar is het niet eventueel handig dat Rutger op z'n minst meebeslist met het kiezen van de mods?


    Hij vertrouwd op zijn team, dat het goed komt.

    Korra schreef:
    (...)

    Hij vertrouwd op zijn team, dat het goed komt.


    Nou ja, we zien hoe goed dat uitpakt :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Korra schreef:
    (...)

    Hij vertrouwd op zijn team, dat het goed komt.

    Ha. Hij zal tevreden zijn als hij terugkomt, hè.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Euhm, hoe zijn de nieuwe mods dan benoemd als ik vragen mag, want Rutger verft ze toch rood?


    Olive

    Destined schreef:
    (...)

    Nou ja, we zien hoe goed dat uitpakt :P


    Uhu, maar goed. Hopelijk hebben ze hun lesje geleerd, althans dat hoop ik voor ze....

    Authors schreef:
    Euhm, hoe zijn de nieuwe mods dan benoemd als ik vragen mag, want Rutger verft ze toch rood?

    Gisteren. Hij is vandaag weggegaan.


    I am an idiot, I move.

    Korra schreef:
    (...)

    Uhu, maar goed. Hopelijk hebben ze hun lesje geleerd, althans dat hoop ik voor ze....

    Oh hell yeah, we did.


    I am an idiot, I move.

    Korra schreef:
    (...)

    Uhu, maar goed. Hopelijk hebben ze hun lesje geleerd, althans dat hoop ik voor ze....


    Hopelijk wel. Ik heb de mods altijd al op veel vlakken gesteund; Maar leugens ondersteun ik niet. Vrienden nog wel, maar het team in zijn geheel niet meer. Daar is het te ver voor gegaan voor mij. En hier houd ik het ook nu bij, want ik ben het echt kotsbeu.


    Til hug og blod.

    Creed schreef:
    (...)
    Oh hell yeah, we did.


    en dat maakt alles natuurlijk oké (krul)

    Creed schreef:
    (...)
    Gisteren. Hij is vandaag weggegaan.


    Ah okies :Y)


    Olive