• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en ook door wie. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods


    I am an idiot, I move.

    Korra schreef:
    Wil een mod mij pben waarom ik erop sta?


    Mij ook, aangezien mijn berichten blijkbaar over het hoofd gezien worden en ik het volste recht heb dat te weten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Morgue schreef:
    So thats it? Krijgen de mods geen ban of what ever the fuck it is. Ze liegen tegen heel quizlet en met een sorry is het oké?!


    Yoda schreef op 30 juni 2012 - 1:34:

    RE: Vraagje!

    We hebben wél een lijst van mods die al klaar zijn met nakijken, telt dat ook? Nee, we hebben daar geen lijst van, iedereen krijgt een eerlijke kans =]


    Yoda schreef op 30 juni 2012 - 1:02:

    RE: Vraagje!

    Iedereen maakt een kans ^^ We kijken allereerst toch naar de sterkte van de inzending, daarna pas naar bijkomende factoren =] Dus als je aanmelding sterk was, heb je zeer zeker kans ^^


    Wat? De mods moeten een ban krijgen omdat ze vrede wilde bewaren? Ja, geef ze een ban, dan hebben we enkel de nieuwe mods nog maat en Rutger. Moet wel lukken, niet dan? :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Morgue schreef:
    So thats it? Krijgen de mods geen ban of what ever the fuck it is. Ze liegen tegen heel quizlet en met een sorry is het oké?!


    Yoda schreef op 30 juni 2012 - 1:34:

    RE: Vraagje!

    We hebben wél een lijst van mods die al klaar zijn met nakijken, telt dat ook? Nee, we hebben daar geen lijst van, iedereen krijgt een eerlijke kans =]


    Yoda schreef op 30 juni 2012 - 1:02:

    RE: Vraagje!

    Iedereen maakt een kans ^^ We kijken allereerst toch naar de sterkte van de inzending, daarna pas naar bijkomende factoren =] Dus als je aanmelding sterk was, heb je zeer zeker kans ^^

    Lol, zo gaat dat hier blijkbaar. Dat het is verzwegen, oké. Dat erover is gelogen, is gewoon dieptriest en ergens vind ik het om die reden gewoon schitterend dat die lijst is uitgelekt.


    ars moriendi

    Korra schreef:
    Wil een mod mij pben waarom ik erop sta?

    Vertellen ze niet. Ik had net Creed gepb'ed en ze hebben besloten er niks over te zeggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil echt een eerlijk antwoord. Hebben jullie mijn inzending bekeken of niet?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Vertellen ze niet. Ik had net Creed gepb'ed en ze hebben besloten er niks over te zeggen.


    Kijk, dát vind ik nou een kutstreek. :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hart schreef:
    Ik geloof dat ik iets gemist heb. Laat ik het er dan maar op houden dat ik gewoon weer blij ben dat het is opgelost. Mijn vertrouwen in de mods is allesbehalve gedaald, jullie zouden ook een leugentje doen om bestwil. Dit vind ik niet veel anders.


    Een leugen voor bestwil? Een aantal leden hier hebben alles op alles gezet om de mods te verdedigen en dan wordt er glashard gelogen. Het is geen leugentje meer, maar een grote leugen. Het zal heus dalen met de tijd, maar op dit moment ben ik ziedend op het modteam. Echt ziedend.


    Til hug og blod.

    Ik heb weer alles gemist...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Thirlwall schreef:
    ik vind het heel eerlijk niet eens de mods hun schuld, aangezien zij die lijst niet hebben gelekt. Ik snap best dat sommige dingen gewoon niet kunnen als mod. Maar ik kan er verder niet heel veel van zeggen, want ik heb de lijst niet gezien. Wel vind ik dat de nieuwe mods hierdoor geen problemen met vertrouwen moeten krijgen aangezien zij er niet bij betrokken waren.
    De nieuwe kunnen er ook niks aan doen, dus hen neem ik niks kwalijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    RainbowShine schreef:
    Ik had al een par dingen gehoord over zo'n lijst, maar nooit gedacht dat hij echt was. Ik snap wel een beetje dat de lijst gemaakt is. Wie wilt nou een mod hebben met een straflijst van hier tot Tokyo? Ik vind het wel eerlijk dat het gezegd word dat hij echt is.

    Nu ben ik allen nieuwsgierig wie de site gehackt heeft :'D

    Ik neem mijn woorden terug D:. Gaat waarschijnlijk even duren voordat ik vertrouwen krijg in de mods- Behalve de nieuwe dan.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zal niet de nieuwe mods niet beoordelen op dit alles, want zij wisten het zelf niet. Als ik hun daarop zou beoordelen zou dat echt gemeen zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou ook wel willen weten waarom ik op die lijst sta :3. Nu jullie toch zo lekker bezig zijn, vind ik wel dat jullie dat mogen zeggen.


    i put the fun in funeral

    Leuk is dat, had dat even eerder gezegd. Had ik geen moeite hoeven doen om me aan te melden <.<


    -

    Genius schreef:
    Leuk is dat, had dat even eerder gezegd. Had ik geen moeite hoeven doen om me aan te melden <.<


    Inderdaad.

    Genius schreef:
    Leuk is dat, had dat even eerder gezegd. Had ik geen moeite hoeven doen om me aan te melden <.<


    Sorry baby. Ik geloofde het gister ook nog echt ook dat het fake was.
    Baal hier echt héél erg van.


    Til hug og blod.