• Hé,
    Eindelijk is het vakantie maar ik begin me al te vervelen.
    Daarom zoek ik stories, die nog niet heel lang bezig zijn.
    Liefst One Direction.
    maar anderen wil ik ook wel een kans geven.

    Liefs

    Hoii!
    Hier heb ik er wel een, hopelijk lees je hem! xxx
    http://www.quizlet.nl/stories/90204/my-soul--narry-storan/



    Living On My Own


    Rosalie is een zestienjarig meisje die schrik heeft voor vele sociale contacten: ze is graag op zichzelf en kan haar niet schelen dat ze een soort van asociaal is. Desondanks heeft ze een goede vriendin Jenna op wie ze kan rekenen. Helaas moet Rosalie met haar nieuwe klas – op twee mensen na – voor twee weken op reis naar Schotse Glasgow en daar kijkt ze zeker niet naar uit. Enerzijds is dat voor haar een hel, maar anderzijds kan het haar sociale leven een kick geven. Welk effect geeft dat dan?

    • Vanaf 13 juli 2012.
    • Onbekende personen.
    • Avontuur & romantiek.
    • Geheel Nederlands.

    •




    Cause You're My Disease • Louis Tomlinson


    Harmony Winchester is twintig jaar en gaat samen met haar vriend Louis Tomlinson wonen. Samen snakken ze meteen naar vrijheid die ze krijgen. Toch wordt Harmony dankzij haar verleden met haar depressieve moeder en overleden vader nog altijd gedomineerd door haar sterke drugsverslaving. Niemand weet daarover en dat wil Harmony ook zo houden, maar het gaat niet meer simpel zijn sinds ze samen met haar vriend gaat wonen. Harmony wil het liefst niet denken aan allerlei heisa die zal aankomen.

    • Vanaf 18 juli 2012.
    • Fanfiction.
    • Drama & romantiek.
    • One Direction bestaat als een onbekend groepje.
    • 16+ is aangeraden om te lezen.
    • Geheel Nederlands.



    Breath of Life • Niall Horan


    Johanna is een doorsnee agente die werkt voor de Belgische politie. Er is maanden een signaal voor de meest gezochte kinderverkrachter van Europa, maar niemand van de gewone autoriteit slaagt erin om hem te snappen. Volgens de top van OEA – Office for European Agents – in Berlijn zit er maar één ding op: drie geheime agenten inschakelen, en daar hoort Johanna bij. Dat verandert haar leven, evenals haar privéleven als haar leven als agente.

    • Vanaf 16 juli 2012.
    • Fanfiction.
    • Actie/detective/misdaad, drama & romantiek.
    • One Direction bestaat niet.
    • 16+ stukken zijn aangeduid.
    • Deels Nederlands, deels Engels.

    Veel leesplezier!

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 15:13 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ben bezig met een story over 1D, maar ik heb hem nog niet geactiveerd, want ik ga alvast een aantal hoofdstukjes op voorraad maken en alles nog eens goed nakijken, want ik vind zelf dat het nog niet zo goed is, ik kan je een link sturen wanneer hij erop staat (: dat zou toch wel dit weekend zijn of volgende week (: x


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    ik schrijf sa's waar ik redelijk veekl post


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Back to december~~One Direction


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer




    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed


    Het is met onbekende personen, niet met 1D


    Not all those who wander are lost

    Op mij profiel staat een 1D verhaal. En nog met onbekende personen


    Always look on the bright side of life.

    A memory away ft Zayn Malik.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague





    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door Avenged7Fold
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    hier is mijn eigen storie zou je een kijkje willen nemen?? xx

    http://www.quizlet.nl/stories/91019/i-try-to-stay-strong-one-direction/

    xxxx(flower)


    Just because you're not perfect, doesn't mean you're not beautiful. -Zayn Malik.".

    IveFeelings schreef:
    ~ Freedom in London • Liam Payne & Louis Tomlinson
    (:


    wil je mijn storie abboneren??

    dan abbo ik de jouewook ;)


    http://www.quizlet.nl/stories/91019/i-try-to-stay-strong-one-direction/


    Just because you're not perfect, doesn't mean you're not beautiful. -Zayn Malik.".

    Colors of the wind |Niall Horan|


    If you dream it, you can do it. Always remember that this whole thing was started with a dream and a mouse. -Walt E. Disney




    - One Direction bestaat
    - 100% Nederlands
    - Geschreven door CarrotLouis
    - Start op 9 Juli 2012


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer