• -klik voor groter formaat-

    Voor mensen met verhalen als deze kan ik alleen maar respect opbrengen.
    Waarvoor hebben jullie meestal respect?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 12:54 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik las hem net, dus ook hiervoor. En voor soldaten die weten dat ze hun leven riskeren, en toch vechten voor vrede.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Wow, daar werd ik wel even stil van ja...
    Respect? Ik heb respect voor de mensen die het verdienen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    This is just so beautiful. -le emotional.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Frodo schreef:
    Wow, daar werd ik wel even stil van ja...
    Respect? Ik heb respect voor de mensen die het verdienen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb respect voor mensen die in moeilijke situaties zitten en toch doorgaan, soldaten, ze weten dat hun elk moment iets kan overkomen, respect voor gezinnen die elke dag moeten vechten voor hun leven, respect voor dat meisje dat elke dag lange mouwen moet dragen omdat haar armen vol littekens staan, respect voor mensen die anders zijn, zwart, wit, biseksueel, homoseksueel, lesbiseksueel, klein, groot, anders, in stijlen of godsdiensten, ik heb respect voor die jongen die niemand durft te zeggen dat hij kanker heeft omdat hij bang is dat ze hem zullen pesten, ik heb respect voor de mensen die met een handicap zitten of "gek" zijn en in een instelling zitten, ik heb respect voor mijn vrienden omdat ze me steunen in de moeilijke tijden waar ik nu doorga, ik heb respect voor mijn ouders omdat ze al zo lang zo goed voor ons zorgen, ik heb respect voor mijn grootouders omdat ze ondanks dat ze al oud zijn nog hard werken om het brood op tafel te krijgen en tegelijkertijd nog met hun kleinkinderen bezig kunnen zijn, ik heb respect voor mijn leerkracht geschiedenis omdat hij niet bang is om zichzelf te tonen aan de wereld, hij staat voor de klas met ADHD en is trots op zichzelf, ik heb respect voor iedereen, want wie ik hier allemaal heb vernoemt zijn allemaal mensen die ik ken.


    The artist is the kid that survived.

    Ik heb respect voor mensen die mij respect geven, het zelf verdienen of niet weten dat ze het verdienen. Ik heb respect voor mensen die vechten voor een dodelijke ziekte, terwijl ze weten dat het ze niet kunnen winnen. Ik heb respect voor mensen die opkomen voor mensen die gepest worden en voor de slachtoffers zelf. Ik heb respect voor mensen in een moeilijke situatie, maar nog altijd een glimlach op hun gezicht kunnen toveren.
    Respect moet je verdienen, niet afdwingen.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Ik heb respect voor iedereen die ook respect jegens mij toont.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Die jongen is een held.
    Ik heb respect voor respect... dat klinkt wat vaag, maar ja.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 16:12 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Uneventful schreef:
    This is just so beautiful. -le emotional.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Frodo schreef:
    Wow, daar werd ik wel even stil van ja...
    Respect? Ik heb respect voor de mensen die het verdienen.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Frodo schreef:
    Wow, daar werd ik wel even stil van ja...
    Respect? Ik heb respect voor de mensen die het verdienen.


    Ex astris, sciencia

    Ik heb respect voor de mensen die anders durven te zijn, die zichzelf durven te zijn. Ik heb respect voor mensen die het op nemen voor andere mensen. Ik heb respect voor alle mensen die hun dromen durven na te jagen en zich niet laten tegen houden. Ik heb respect voor mensen die vechten tegen een ongeneeslijke ziekte, omdat het gecht zinloos is maar ze doen het voor hun dierbaren. Ik heb respect voor de mensen die iets willen veranderen aan de wereld en denken dat ze hem kunnen veranderen, omdat de wereld uiteindelijk zal veranderen misschien niet nu of over tien jaar maar uiteindelijk zal hij veranderen mede dankzij hen. Ik heb respect voor de mensen die gehandicapt zijn want ze moeten ermee leren leven. Ik heb respect voor mijn familie en ouders.

    En ik heb respect voor mensen die respect hebben voor mij.


    Physics is awesome

    Het is een mooi verhaal, maar of het ook waar is dat betwijfel ik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.