• Ik ben net een nieuw 1D verhaal begonnen, alleen heb ik nog wat rollen nodig.

    De hoofdpersoon, Alicia Jones, reist namelijk, samen met 1D, naar verschillende plekken waar 1D optreden gaat geven. Optredens waarvan nog niet bekend is dat ze gegeven worden en die op de meest spectaculaire, maar ook meest vreemde plaatsen plaats vinden. Zo worden er optredens gegeven in weeshuizen, boven op een grote berg, maar ook midden in een stad.
    Wat ik nu nog nodig heb zijn mensen die ze onderweg tegen komen. Mensen die misschien een tijdje met ze mee reizen, maar ook mensen die alleen maar bij de optredens komen kijken.

    Invullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Land/Stad:
    Hoe ontmoet hij/ zij de Alicia:
    Wat gebeurt er?:
    Karakter:
    Uiterlijk: (het liest een foto)
    Extra info:
    Moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?:


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik vul in! :)


    where would I be, if you didn't believe?

    Volledige naam: Raula Arya Moreau
    Bijnaam: Naunau
    Leeftijd: 16
    Land/Stad: Frankrijk
    Hoe ontmoet hij/ zij de Alicia: Raula hoort dat de jongens een concert gaan geven maar ze mag er niet heen van haar ouders, onder andere omdat ze blind is. Alicia merkt dit op en probeert haar te helpen maar het lukt niet zo goed.
    Wat gebeurt er?: Raula loopt weg om naar het concert te gaan. Dit lukt haar want ondanks dat ze blind is kan Raula prima voor zichzelf zorgen. Alicia maakt zich toch wel een beetje zorgen omhaar en bied haar aan om met hen mee te reisen. (als dat niet kan, zetten ze haar af bij haar Oma op een andere plek in het land)
    Karakter: Raula is een open en grappig meisje. Ze heeft best een grote bek en is niet snel bang. Door haar blindheid zijn sommige van haar andere zintuigen beter ontwikkeld, zoals haar gehoor. Ze is spontaan en meer van het "eerst doen, dan denken". Ze heeft eigenlijk geen hulp nodig en wil die dan eigenlijk ook niet. Ze is behoorlijk sterk. Ze wil niet dat mensen voor haar zorgen aangezien ze prima om zichzelf kan letten. Dat heeft ze wel bewezen door uit haar huis te ontsnappen.
    Uiterlijk:


    Raula is een redelijk klein meisje. 1.55 m. Haar kleding kan haar niet zo veel schelen aangezien ze niet kan zien. Meestal draagt ze spijkerbroeken en simpele hemdjes. Ze heeft een bleke huid, donker blauwe ogen en rood haar. Dat heefd ze geverfd omdat haar oma vroeger rood haar had (zo had ze gehoord) en ze heeft een erg goede band met haar oma. Voor haar heeft ze het dus geverfd.
    Extra info: Raula heeft niet zo'n goede band met haar ouders. Die zijn volgens haar té bezorgd en denken dat ze hulpeloos is. Als Raula kwaad is, reageert ze zich af door met verf over schilderdoeken te smijten. Soms komen er nog mooie dingen uit ook. Helaas kan ze dat zelf niet zien. Ze heeft een beetje een Crush op Louis, maar is niet stalkerig of overdreven verliefs of zo.
    Moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?: Heel graag ^^


    To live is to fight ~ Shinku

    Invullen:
    Volledige naam: Florence Amélia Ambròsio.
    Bijnaam: Floor, Flo.
    Leeftijd: 19.
    Land/Stad: Italië.
    Hoe ontmoet hij/ zij de Alicia: Florence loopt tegen Alicia aan bij de markt in Rome.
    Wat gebeurt er?: Alicia en Florence gaan samen wat drinken, en zo leren ze elkaar kennen. Florence maakt ook kennis met 1D en heeft direct een crush op Niall. Ze groeien dichter naar elkaar toe. Ze reist met hen mee naar Venetië, om daar afscheid te nemen van de groep. Toch blijft ze contact houden, misschien kan ze Niall dan nog eens zien.
    Karakter: Florence heeft een hele lieve glimlach en heeft daarom al onmiddellijk iedereen voor zich gewonnen. Het is moeilijk om kwaad op haar te worden, aangezien ze er zo onschuldig uitziet. Soms maakt ze hier misbruik van en gaat anderen zodanig manipuleren in haar voordeel, maar als ze iemand écht graag heeft, zou ze alles doen voor die persoon. Haar zusje en vriendinnen staan bij haar op nummer één.
    Florence heeft een brede vriendengroep. Ondanks dat haar ouders enorm rijk zijn, blijft zij nuchter en verschilt ze dus niet veel van haar middenklassevrienden. Ze houdt van typische meisjesdingen: sleepovers, make-overs, shoppen, picknicken, films kijken, sporten in het park, ...
    Florence is ook heel erg slim. Ze is ambitieus en studeert filmwetenschappen. Ze hoopt later te kunnen meewerken aan een film of nog beter: zelf haar film maken! Haar naam zien te verschijnen op het scherm onder de titel 'regisseur' is haar ultieme droom.
    Uiterlijk:



    Florence is een heel mooi meisje. Ze heeft donkerbruin haar, bijna zwart, en ze heeft krullen. Meestal draagt ze het los, maar soms ook in een hoge staart of een hele lange vlecht. Haar ogen zijn grijsblauw. Op haar rechterarm heeft ze een tattoo. Ze is lang. Haar schoenmaat is 39. Florence haar kledingstijl is bohemian, stylish maar toch classy.
    Extra info: Florence heeft een rijke familie. Haar vader, Julian, is 49 jaar oud, en dokter. Haar moeder, Dalia, is 45, en advocate. Het zijn drukke banen. Florence heeft nog een zusje, Sophia. Zij is 16.
    Moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?: Ik zou heeel blij zijn :) Ja!


    where would I be, if you didn't believe?

    Ha, ik vul er lekker nog een in :P

    Volledige naam: Melody Alioson Thomes
    Bijnaam: Mel/ Dody
    Leeftijd: 17
    Land/Stad: Engeland (mag ook ergens anders zijn)
    Hoe ontmoet hij/ zij de Alicia: Melody heeft v.i.p. pasjes en mag dus even met de jongens kletsen. Alicia is hier ook bij en Melody ziet dus dat zij met de jongens optrekt en wordt super jalours. Ze mag haar direct niet en probeert vanalles om Alicia zwart te maken (en zelf mee te mogen op de tour)
    Wat gebeurt er?: Uiteindelijk slaat Melody Alicia (of het een gevecht wordt moet je zelf weten ;)) en de jongens worden pissig. Ze vertrekken. Ergens later in het verhaal duikt Melody weer op. Ze begint weer tegen Alicia uit te vallen en heeft twee van haar grote enge vrienden mee genomen om haar in elkaar te slaan. Uiteindelijk rekenen de jongens ermee af. Ze maken Melody heel erg duidelijk dat ze dit vreselijk vinden en dit soort fans helemaal niet leuk vinden. Melody barst in huilen uit, maar de jongens vinden dat ze te ver is gegaan. Melody blijft verbittert achter.
    Karakter: Melody is een zelfzuchtig en egoïstisch meisje. Ze is verwent en gaat gelijk huilen als ze iets iet krijgt. Ook heeft ze nogal losse handjes dus ze wist altijd heel goed haar ouders te manipuleren. Melody heeft weinig empathie en kan zich dus moeilijk in een ander inleven. Ze ziet haar fouten niet snel in. Ze is behoorlijk slim, maar ook erg achterbaks. Ze heeft weinig echte vrienden en is soms erg eenzaam. maar dit maakt haar haat en woede dus alleen maar erger. Hierdoor kan ze dus ook geen vrienden krijgen. Door haar verwendheid eist ze eigenlijk dus ook one direction op van Alicia, maar de jongens maken haar dus duidelijk dat dat niet kan. Dit is echt een harde klap voor haar maar ook een harde les. Het is alleen niet duidelijk of hij op lange termij zal helpen.
    Uiterlijk:


    Melody is niet extreem lang of klein. Een beetje gemiddeld. Ze is een Latina en houd van glitters en bling bling.
    Extra info: Melody vind vooral Harry en Zayn leuk en probeert zwaar hun aandacht te trekken. Ze heeft karate en is sterker dan ze eruit ziet. Als ze gefrustreerd is gaat ze schreeuwen.
    Moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?: again, ja graag^^


    To live is to fight ~ Shinku

    Ik vul morgen in (:

    Dank jullie voor het invullen!
    Ik heb trouwens ook nog een paar rollen nodig van meiden die ze onderweg, terwijl ze aan het reizen zijn, tegen komen -inplaats van tijdens een optreden- en die zelf al aan het reizen zijn en besluiten voor een langere tijd met de groep mee te gaan


    Keep your head up, keep your heart strong

    Iemand die ze tijdens de reis tegenkomen en besluit langer bij ze te blijven.

    Volledige naam: Sya Chao Huan
    Bijnaam: Yuki
    Leeftijd: 16
    Land/Stad: Tokio, Japan
    Hoe ontmoet hij/ zij de Alicia: Sya was op reis naar Amerika, in een vliegtuig en ze wilde een drankje hebben. Aangezien de stewardess maar niet kwam, besloot ze uit te zoeken waar de drankjes bleven en wist er een te bemachtigen. Toen ze echter naar haar stoel terugliep, struikelde ze. Ze morste bijna haar drankje over Alicia heen en zo ontstond een gesprek.
    Wat gebeurt er?:
    Karakter: Sya is een beetje een vreemd meisje. Ze is best wel druk, maf en onaangepast. Ze is ongeduldig, maar wel verantwoordelijk. Ze is zomaar gestopt met school om artiest te worden. Ze laat zich door niets of niemand tegenhouden.
    Uiterlijk:


    Extra info: Sya kan erg goed zingen en gitaar spelen.
    Moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?: Ja

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:38 ]


    26 - 02 - '16

    Volledige naam: Charlie Aiden Hale
    Bijnaam: -
    Leeftijd: 19
    Land/Stad: Engeland
    Hoe ontmoet hij/ zij de Alicia: Alicia ontmoet Charlie in Australië. Als ze besluit om alleen de omgeving te verkennen. Charlie reist de hele wereld rond en om dit te financieren neemt hij her en der een baantje. In Australië is hij fruit aan het plukken voor wijn en andere dranken. Alicia raakt met hem aan de praat en hij besluit met ze mee te reizen.
    Wat gebeurt er?: Nadat Alicia Charlie heeft ontmoet stelt ze hem voor aan de jongens. Charlie valt meteen goed in de groep en kan het heel goed met de jongens en Alicia vinden. Hij besluit om met ze mee te reizen, omdat hij nu wel genoeg van Australië heeft gezien. Nadat ze eerst een dagje zijn wezen cliffduiken en blijkt dat hij een ware waaghals is. Na een tijdje komen ze er achter dat Charlie geld heeft gejat van Alicia en de jongens en zien ze Charlie wegrijden in de trein, alleen.
    Karakter: Charlie is erg aanwezig en een ware charmeur. Hij weet alle meiden om zijn vinger te winden met zijn grapjes en zwoele blikken. Doordat Charlie zo hartelijk is merk je niet dat hij een heleboel te verbergen heeft. Hij is op wereldreis omdat hij weg is gevlucht van zijn vervelende thuissituatie, maar eigenlijk heeft hij geen geld om rond te reizen.
    Uiterlijk: Charlie is licht getint en heeft een gespierd lichaam. Hij heeft bruin haar en blauwe ogen.
    Extra info: Charlie rookt
    Moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?: Ja

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:11 ]


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    Volledige naam: Charlotte Chevalier
    Bijnaam: Char
    Leeftijd: 17
    Land/Stad: Marseille, Frankrijk
    Hoe ontmoet hij/ zij de Alicia: Ze komen elkaar tegen op het strand.
    Wat gebeurt er?: Charlotte woont bij een adoptiegezin, maar aangezien ze de dood van haar ouders nog steeds niet kan verwerken, wilt ze liever alleen zijn. Hierdoor is Charlotte vaak tot 's avonds laat op straat te vinden. Als Charlotte weer eens naar buiten wilt gaan, krijgt ze ruzie met haar adoptievader. Zelfs zo erg dat ze wegloopt. Als ze op het strand is, komt ze de jongens en Alicia tegen. Charlotte herkent de jongens wel, maar weet niet veel van ze af. Ze stellen elkaar voor en als ze vragen waarom Charlotte alleen is, staat ze abrupt op en loopt weg.
    Zayn haalt haar terug en vraagt nog een keer wat er is, Charlotte weigert het te vertellen en zegt alleen maar dat ze niet meer terug naar huis gaat.
    Harry stelt daarom voor of ze meewilt op tour, Charlotte twijfelt; ze wilt geen last zijn voor de jongens en Alicia. Uiteindelijk gaat ze toch mee op aandringen van Liam en Niall, die haar niet alleen willen laten.
    Terwijl ze meereist vertelt ze aan Alicia steeds meer over haar eigen leven en wat er de avond voor de ontmoeting was gebeurd. Na een tijdje neemt Charlotte afscheidt omdat ze op de plaats, waar ze dan zijn, wilt blijven wonen.
    Karakter: Charlotte is een heel verlegen meisje met een hart van goud. Ze vertelt niet graag over zichzelf, maar luistert liever naar de verhalen van andere. Ze probeert het altijd voor iedereen zo goed mogelijk te maken; ze zet zichzelf altijd op de laatste plaats. Ze denkt snel dat ze mensen tot last is en blijft daarom het liefst op de achtergrond. Ondanks haar verlegenheid komt ze altijd op voor haar vrienden en haalt hun dan ook altijd uit de problemen. Eén van haar grootste angsten is als mensen haar vervelend of lastig vinden.
    Uiterlijk: Charlotte heeft een tenger figuur en is klein. Ze heeft bruin haar dat ze meestal los draagt of in een slordige knot. Haar oog kleur verschilt, haar rechteroog is blauwgrijs en haar linkeroog heeft een helder groene kleur.
    Extra info: Charlotte heeft een hekel aan haar volledige naam, dus ze heeft ze liever dat je haar Char noemt of desnoods Lotte. Ze kan autorijden, dit heeft ze zichzelf een keer met vrienden aangeleerd.
    Moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?: Ja is goed (:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 20:23 ]

    Wieuww ik ga een weeskindje invullen :)


    where would I be, if you didn't believe?

    Invullen:
    Volledige naam: Sofiya Hope Fuerta
    Bijnaam: Sofi
    Leeftijd: 15
    Land/Stad: Kroatië
    Hoe ontmoet hij/ zij de Alicia: One Direction, komt op de beste dag van haar leven optreden in haar weeshuis. Ze is dolgelukkig.
    Wat gebeurt er?: Niall en Liam merken het meisje dat alleen in een hoekje zit te luisteren naar hun optreden op. Sofiya wordt geknuffeld, ze mag op de foto en krijgt een handtekening. Zayn geeft haar ook een beetje geld, waarvan ze iets lekkers kan kopen. Als ze afscheid nemen huilt Sofiya verschrikkelijk hard, maar ook bij de jongens wordt er een traantje gelaten.
    Karakter: Sofiya is een te lief meisje. Ze is ongelooflijk behulpzaam, denkt altijd aan anderen en doet niemand iets kwaad. Wel is ze ongelooflijk emotioneel. Ze mist haar ouders ontzettend, maar het is niet anders. Ze hoopt dat er ooit een lief stel komt dat haar wilt adopteren, en dat ze haar leven nog door mag brengen in een villa met zwembad, waar ze haar eigen kamer heeft en een mooie computer, misschien een hond en lieve ouders die haar naar school brengen en naar een leuke sport. In het weeshuis heeft Sofiya een paar goede vriendinnen en haar beste vriendin Nathalye.
    Uiterlijk:


    Sofiya is best een mooi meisje, met haar kastanjebruine haar en haar lichtgrijze ogen. Ze is lang voor haar leeftijd, en veels te dun. Haar kleding wordt door het weeshuis uit gekozen, maar ze houdt voornamelijk van jurkjes en rokjes met veel kleurtjes.
    Extra info: Sofiya's moeder overleed bij Sofiya's geboorte. Ze heette Rosy. Haar vader, Taio, liet Sofiya achter bij het weeshuis toen ze 4 jaar oud was.
    Moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?: Ja


    where would I be, if you didn't believe?