• Hai,
    Zoals sommigen van jullie al weten woon ik sinds een tijdje samen met mijn vriend. Alles liep heel goed, tot enkele dagen geleden... Sindsdien heb ik niet meer anders gedaan als geweend en ik heb schrik om mijn vriend dichtbij te laten komen...
    Ik zal het even uitleggen:
    Sinds eind augustus wonen ik en mijn vriend dus samen op een appartementje, we zijn er heel erg gelukkig. Maar half september, was ik een paar dagen heel erg ziek geweest, veel overgeven enzo... En een weekje later moest ik mijn regels krijgen. Deze bleven helaas uit.. Ik vertelde het onmiddellijk aan mijn vriend en we haalden een test, deze bleek positief...
    2 weken geleden gingen we naar de gyneacoloog voor een echo omdat ik rond die periode enorm veel last had van buikpijn. Hier zouden we het slechte nieuws krijgen. Er was geen leven te bespeuren bij de embryo, geen hartslag, niks... De dokter vertelde me dat het wel vaker voorkwam, dat het vrij normaal was. Toch waren zowel ik en mijn vriend er echt kapot van. De dokter wou nog even enkele test doen.
    Vorige week kreeg ik telefoon om even langs te gaan, in verband met de tests. In het kantoor van de dokter kregen we toen nog veel slechter nieuws.
    Mijn vriend en ik zullen nooit kindjes kunnen krijgen omdat mijn baarmoeder geen slijmvlies aanmaakt. En hier is ook geen remedie tegen... Ik weet echt niet hoe het nu verder moet. ='( we waren zo blij en nu dit... Ik zal nooit zelf kinderen kunnen krijgen, iets erger bestaat er niet voor mij...
    sinds die dag sluit ik me op in het appartement en niemand, zelfs mijn vriend niet, mag te dichtbij komen... Ik weet niet wat te doen en voel me nu zo enorm slecht =(
    Sorry, maar ik moest mijn verhaal ergens kwijt ='(

    Xx (K)

    Jeetje... Dat is echt klote voor je en voor jouw vriend...
    Heel veel sterkte meisje (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ah, dat is echt super kut..
    Heel veel sterkte!


    life is awesome

    Oh god, dit is echt verschrikkelijk!
    Heel veel sterkte & m'n GB staat altijd open. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh, wauw. Dat is vreselijk voor jou en je vriend.
    Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk kunnen jullie er met zijn tweeën uitkomen!


    Tell me about it, stud.

    Wat erg!
    Veel sterkte gewenst!


    Bad decisions make good stories.

    Dat is echt kut. Veel sterkte. <3


    Save me from myself.

    That sucks. Heel veel sterkte!<3


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dat is echt verschrikkelijk! Probeer er toch over te praten met je vriend, want ook hij gaat door deze verschrikkelijke tijd heen. Samen sta je sterk.
    Heel erg veel sterkte!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Cloverhand schreef:
    That sucks. Heel veel sterkte!<3


    •*• Lululu •*•

    Oh, wat een klote nieuws joh! Maak er toch het beste van samen! Heel veel sterkte!


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Ah, wat vreselijk, heel veel sterkte!
    Probeer je toch open te stellen voor je vriend, hij heeft het er ook moeilijk mee en samen is het vast beter te dragen.
    Maar alsnog, heel veel sterkte, dit moet een erg moeilijk tijd voor je zijn!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ah, wat erg voor jouw en je vriend... Hopelijk kunnen jullie dit nieuws samen verwerken, sluit je niet af voor hem. Heel veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 16:20 ]


    You are beautiful, you are love.

    Omg, dat is echt vreselijk. ;o
    Hopelijk komen jullie er samen snel bovenop!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Lilium schreef:
    Dat is echt verschrikkelijk! Probeer er toch over te praten met je vriend, want ook hij gaat door deze verschrikkelijke tijd heen. Samen sta je sterk.
    Heel erg veel sterkte!


    26 - 02 - '16

    Oeh, da's kut D: Maar je moet het je niet uit elkaar laten drijven. Steun op elkaar en deel jullie pijn, dat is de beste manier om het te verwerken, want dan verwerk je het samen. Het verlies van een (ongeboren) kind of dreigende kinderloosheid, vooral op jonge leeftijd, is helaas vaak een reden tot het uiteenvallen van een relatie. En om ook je vriend nog te verliezen zou echt ontzettend jammer zijn denk ik. Dus wees er voor elkaar ^^

    Maar nu een vraag uit pure interesse, en je hoeft geen antwoord te geven als je het niet weet/onthouden hebt/het moeilijk voor je is: Weet je hoe de aandoening waardoor je geen baarmoederslijmvlies krijgt heet?
    De reden dat ik dit vraag is omdat ik geneeskunde studeer, en iedere keer dat ik een interessante/zeldzame/vreemde ziekte tegenkom ga ik er zoveel mogelijk over lezen. En in dit geval snap ik het mechanisme niet. Menstruatie is het afwerpen van het baarmoederslijmvlies als ik me niet vergis: Dus hoe kon je dan menstrueren zonder slijmvlies? Hoe kan een zwangerschap 6 weken stand houden zonder innesteling? Waarom zou hormoontherapie niet kunnen? Dat zijn allemaal dingen die ik me afvraag, en zoals bij ieder mysterie wil ik graag weten hoe dat zit. Dus als je me kan vertellen hoe het heet dan kan ik mijn boeken even gerichter doorgaan, want snel bladeren door mijn obstetrie boek heeft helaas niks opgeleverd.
    Enfin, ik hoop niet dat ik je een moeilijke vraag heb gesteld en ik heb er alle begrip voor als je niet wilt antwoorden ^^

    Maar sterkte. Ik hoop dat het jullie lukt om het samen te verwerken, en dat jullie misschien een andere manier vinden om een kind te hebben.


    quidquid excusatio prandium pro