• Uit curiositeit ben ik een kijkje gaan nemen op Amanda's Twitter en serieus, sommige tweets van haar gaan té ver.

    • Niall is a male belieber. He's gay. God hates faggots. So God hates Niall, which means he's going to hell. Not that I believe in God…

    • Why do they have to show Michelle Obama? America is a white country. Omfg, I'm so ashamed of my country… -___-

    • Beliebers who like One Direction or any other artist/group DISGUST me. Not real fans.

    • I hate my mom. If she won't buy me tickets to Biebers concert, I'm honestly going to fucking torture her to death.

    Zo, dat is zo'n beetje. Voor de rest, klik hier.
    En dan vindt dat mens zichzelf echt swag. Mja, dan weet ik het wel veel beter .___.

    Wat vind jij daarvan?

    Tja, ik weet niet in welk subforum ik moet zetten, dus ik zet maar hier.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ken die meid. Haar tweets gaan vaak gewoon TE ver idd.
    Zoals eentje van dat die haar eigen ouders zou vermoorden om Justin te beschermen of zoiets was het.
    en het ergste? ze geniet nog van alle haat dat ze krijgt.
    Maar weetje? ik vind haar een hilarisch kind, met die idiote tweets van haar, maar dan vind ik het weer pijnlijk voor de mensen wie ze belachelijk maakt.


    -

    Ik verspil er geen aandacht aan.


    "never let anyone dull your sparkle"

    @PlasticBieber is erger :c


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    @PlasticBieber is erger :c

    En dat kind is nog maar elf...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    De eerste keer dat ik over haar hoorde, was omdat ze een vriendin van mij in Frankrijk aan het huilen had gemaakt.
    Maar weet je, het ergste is nog wel dat mensen haar supporten en volgen, waardoor ze denkt dat ze zelf een fucking celebrity is.
    Ze vind het gewoon leuk om mensen te choqueren en krijgt daar aandacht mee; sneu.


    • I wanna get pregnant and have an abortion. Just wanna know what it feels like.

    • If abortion is murder, then a blowjob is cannibalism.


    Like, wtf?
    Wat doet zoiets op en Justin Bieber support account?
    For what it's worth, hierdoor mag ik Justin Bieber nog minder! (':


    Maar goed, je hebt altijd van die freaks in fandoms.
    Bij One Direction heb je @5pmUKtime, die serieus gelooft dat alle zangers van de groep echt homo zijn.
    Lachwekkend, maar triest.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    De eerste keer dat ik over haar hoorde, was omdat ze een vriendin van mij in Frankrijk aan het huilen had gemaakt.
    Maar weet je, het ergste is nog wel dat mensen haar supporten en volgen, waardoor ze denkt dat ze zelf een fucking celebrity is.
    Ze vind het gewoon leuk om mensen te choqueren en krijgt daar aandacht mee; sneu.


    • I wanna get pregnant and have an abortion. Just wanna know what it feels like.

    • If abortion is murder, then a blowjob is cannibalism.


    Like, wtf?
    Wat doet zoiets op en Justin Bieber support account?
    For what it's worth, hierdoor mag ik Justin Bieber nog minder! (':


    Maar goed, je hebt altijd van die freaks in fandoms.
    Bij One Direction heb je @5pmUKtime, die serieus gelooft dat alle zangers van de groep echt homo zijn.
    Lachwekkend, maar triest.


    Wajow, ik kom nog meer en meervan die gekke mensen tegen ö

    Eerlijk gezegd mag ik Justin Bieber ook niet, maar toch doe je zo iets niet, al kan dat eens lachwekkend zijn...
    Maarja, dat is niet alleen bij Justin Bieber, maar ook bij One Direction, zoals je zegt.
    Maar dit gezegde vind ik best heel erg van Amanda Bieber: "I hate my mom. If she won't buy me tickets to Biebers concert, I'm honestly going to fucking torture her to death."
    Alsjeblieft, jouw moeder de dood toewensen...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Dus volgens haar ben ik geen echte Belieber omdat ik ook van One Direction houd?
    Tuurlijk, het zal daar aan liggen... -_-
    Ze irriteert me zo hard.


    Birds born in a cage think flying is an illness.