• Verhaallijn:
    De jongens van 1D zijn erg arrogant geworden door alle bekendheid en maken geen tijd meer vrij voor hun fans. Ze stellen overal hoge eisen aan en zelf doen ze bijna niks meer, behalve optreden en geld uitgeven. Zelfs optreden doen ze niet meer met plezier. De manager van 1D vindt dat het niet langer meer kan en schakelt hulp in van iemand die weet hoe het is om zo beroemd te zijn, maar toch down to earth is.
    Degene die de jongens gaat helpen, is de hoofdpersoon.
    Copyright by Jaye

    Rollen
    Mannelijke fan/fans

    Invullen lijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

    Als je vragen hebt, pb of gb me maar? (;
    xxx

    DE STORY!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:19 ]


    Geen reclame, please.

    Naam: Olivia Katy Le'more
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk:


    Karakter: Olivia is heel aardig en kan goed opschieten met One Direction. Ze is nooit gemeen, en nooit chagerijnig. Ze heeft dus een zacht karakter.
    Extra: Ze is de Assistent styliste/goede vriendin


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol:Oude schoolvriendin hoofdpersoon
    Naam: Lexi kelly je-t`aime
    Leeftijd:19
    Uiterlijk:


    Karakter: Ze is een lief persoon, Maar ze kan soms(bijna altijd) een Bitch zijn omdat nu ineens niet haar meer aardig vind. Ze houd van gek doen soms dan
    Extra: ze heeft een tattoo


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Rol: Shelby Cazier
    Karakter: Rustig, toegewijd, maakt snel vrienden.
    Uiterlijk:


    Extra: Ze speelt gitaar

    Rol: Sierra Marks
    Karakter: Sierra is snel, niet te wild, maar zeker niet rustig. Ze begon op jonge leeftijd al te dansen.
    Uiterlijk:


    Extra: Ze is achtergronddanseres en drinkt nooit alcohol

    Rol: Trinity Cave
    Karakter: Trinity is rustig, maar kan erg goed dansen. Ze is zeker niet dom.
    Uiterlijk:


    Extra: Ze is achtergronddanseres, maar ze schrijft ook in haar vrije tijd.

    (zo, ff een aantal ingevuld)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Heeeee, hoe gaat je verhaal heten en wil je me waarschuwen als je het verhaal activeerd? Want dit lijkt me echt een leuk verhaal:)

    Xx


    Life is not a mp3 were you can get what you want, it's like a radio, you should enjoy what's playing

    Ik ben heel slecht in rollen, sorry. Maar je mag me wel waarschuwen als je begint!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol:Layla (23v), achtergronddanseres

    leeftijd:18 jaar
    Karakter:verlegen,soms luidsruchtig,grote mond
    Uiterlijk:Lang bruin holvend haar,groen-bruine ogen

    Extra:tatoo op onderrug

    ik zou het echt leuk vinden als ik meedoe...
    alvast bedankt xx

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 20:16 ]


    If you never try,you never know xx

    Rol: Sierra, achtergronddanseres
    Karakter: Sierra is een heel wispelturig en dynamisch persoon. Het eerste wat in haar hoofd opkomt - hoe ondoordacht en belachelijk dan ook - doet ze. Als ze dan ook een idee of een plan heeft dat zich in haar hoofd ontwikkelt, laat ze dat niet meer los tot ze gedaan heeft wat ze wilde doen. Dat maakt haar ook heel koppig. Haar koppigheid komt wel het meest naar voren in ruzies: zij blijft altijd bij haar standpunt en biedt zelden tot nooit haar excuses aan bij andere mensen. Ze is ook het zo'n persoon waar je beter geen ruzie mee krijgt, want ze blijft zich altijd op hetgeen vastpinnen dat je in haar ogen verkeerd hebt gedaan. Maar daarnaast is ze ook een zorgzaam persoon en hecht ze zich snel aan mensen. Ze kan er niet tegen om iemand waar ze om geeft het moeilijk heeft en zal er dan ook alles aan doen om de persoon in kwestie te helpen.
    Uiterlijk:

    Cassie Ventura
    Ze heeft het bloed van een echte latina. Haar moeder is half Mexicaanse en haar vader is Chileens. Ze heeft donkerbruin, golvend haar en donkerbruine (bijna zwarte) ogen. Toen ze dertien was, heeft ze twee jaar een beugel moeten dragen. Daardoor heeft ze nu mooie, rechte tanden. Op haar rechterarm heeft ze een tatoeage.
    Extra: Ze heeft haar hele leven al dansles gevolgd en ze hoopt ooit meer te zijn dan 'gewoon' maar achtergronddanseres.

    Rol: Mya Gayken, vaste drummer van de band
    Karakter: Mya is een vrolijke en spontane meid. Ze kan met zo goed als iedereen omgaan, maar je moet niet tegen haar liegen. Soms vind ze het moeilijk om haar emoties in bedwang te houden en floept ze er nog wel eens wat dingen uit, maar weet zich daar vaak wonderbaarlijk goed weer uit te praten. Ook houd ze, naast drummen, ook veel van dansen, en is dan ook heel goed bevriend met de achtergronddanser(es)s(en).
    Uiterlijk: Like this:


    Extra: Naast Engels/Nederlands (ik weet niet welke taal ze spreken in het verhaal?) spreekt Mya vloeiend Spaans.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:18 ]


    What’s tasty in Busan?

    ik heb geen tijd om een rol in te vullen. Wil je me alsnog waarschuwen als je begint?


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Rol: Nevaeh (22v), achtergronddanseres
    Karakter: Nevaeh staat altijd voor iedereen klaar. Ook heeft ze altijd een mening klaar.
    Uiterlijk: klik
    Extra: Naast dansen houdt ze ook van zingen.

    Wil je me waarschuwen als je het verhaal inline zet? (:


    “Things never happen the same way twice.”

    Rol: 1D-fan die wel vindt dat ze zijn veranderd.
    Naam: Summer Melody Night
    Leeftijd: Bijna 17
    Uiterlijk:


    Karakter: Summer is geen verlegen type. Ze maakt vrienden met alles en iedereen en blijft altijd even vriendelijk. Ze loopt meestal gewoon op mensen af en stelt zich voor me altijd dezelfde lieve ontblote glimlach. Het is het soort persoon dat niet zonder vrienden kan, ze heeft altijd iemand nodig. Ze raakt rap verdwaald en vergeet vaak waarom ze juist op die plaats is omdat ze met veel dingen tegelijk bezig is. Wat ze nooit vergeet is waarom ze iets doet.
    Extra:/

    Wil je me waarschuwen als je begint?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol:Rylee Zarbay (19v), vaste pianist van de band
    Karakter:Rylee is heel geliefd bij de mensen en kan meestal met veel mensen overweg. Ze is ok een grote flirt maar als die jonge een vriendin heeft of ze verveelt zich bij hem dan is ze ok gelijk weg. In de club zit ze altijd aan de bar of bij een groep jongens. Drinken kan ze ook als de beste daarom is ze ok altijd als eerste dronken. Als ze moet optreden rent ze het hele concertgebouw rond en gilt ze al haar zenuwen uit en daarna rock ze de stage.
    Uiterlijk:


    Extra:ze heeft een moto:live your life and enjoy it everyday as long as you live. Ze speelt niet alleen piano maar kan ok gitaar bas en drum spelen en ze kan ok rappen maar dat weet bijna niemand

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:26 ]

    Rol: Fan die niet vind dat ze veranderd zijn
    Naam: Vanessa Simmens
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:
    Foto
    Karakter:
    Heel lief & aardig.Is een beetje onzeker soms voordat ze iemand leert kennen. Houd van gek doen & is een diehard Directioner
    Extra: In haar vrije tijd houd ze bij wat One direction allemaal doet via Tumblr en Twitter.


    Wil je het laten weten als hij wordt gekozen? xx


    Imperfectly perfect

    Rol: fan die vindt dat 1D is verandert
    Naam: Maddy June Thomas
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: http://www.google.nl/imgres?hl=nl&biw=1366&bih=628&tbm=isch&tbnid=Wk82BL6MPKHvZM:&imgrefurl=http://favim.com/image/322389/&docid=3gWYAcYS7DBtJM&imgurl=http://s3.favim.com/orig/39/beautiful-cute-girl-hair-pink-hair-Favim.com-322389.jpg&w=500&h=334&ei=_XXrT_XXNsHb8AOd1cnnBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=723&vpy=332&dur=1063&hovh=183&hovw=275&tx=111&ty=161&sig=113144313210205387435&page=1&tbnh=130&tbnw=177&start=0&ndsp=25&ved=1t:429,r:22,s:0,i:137
    Karakter: Maddy is een inzichzelf gekeerd meisje sinds ze wordt gepest op school. Hiervoor was ze erg vrolijk en sociaal. Ze leeft in haar eigen wereld en dagdroomt erg veel. Ze is verlegen maar ook standvastig. Als ze weet wat ze wil geeft ze absoluut niet op.
    Extra: Maddy wordt erg gepest op school. De jongens van one direction waren de enigen die haar konden opvrolijken met hun muziek en grappige video diary's. Sinds ze zo arrogant zijn geworden is ze helemaal van slag en depresief. Ze haat zichzelf en iedereen. Ze is veel alcohol gaan drinken. Een keer is ze zelfs buiten westen geraakt gewoon omdat ze niets meer wilde voelen. Ook hoort ze sindsdien continue stemmen in haar hoofd die haar helemaal kapot maken vanbinnen. Haar familie denkt dat ze gestoord wordt en wil haar opsluiten in een inrichting.

    sorry voor de extreem lange link maar ik weet niet hoe je een foto moet plaatsen :$

    wil je het weten als je mijn rol kiest?


    To live is to fight ~ Shinku

    Rol: Asistent styliste /goede vriendin
    Naam: Skyler Quinty Nigtlyn
    Leeftijd:17
    Uiterlijk:


    Karakter: Lief, soms wat hyper actief, stoer, wijs, knap, kan mensen goed ompraten.
    Extra: Ze is heel natuur lijk en haar ouders stammen af van indianen dus het kan zijn dat ze daar wat trekjes van heeft en is wel dol op Zayn de oude Zayn.

    Wil je laten weten of ik het ben?

    P.S. als foto niet werkt hier is link http://data.whicdn.com/images/10301183/tumblr_lm07z8aAQK1qi1c55o1_1280_large.jpg?1306793072

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 6:33 ]