• Ik haat spinnen ! D: Ze komen altijd mijn kamer binnen gevallen als iedereen slaapt dus dan moet ik ze zelf dood doen ! Er zat dus zo een vies spingeval op de muur en het heeft 10 minuten geduurd voordat ik een boek op hem zette, nog eens 10 minuten voordat ik het boek weg durfde halen en weer 10 minuten voordat ik hem met een oude zakdoek van de muur durfde halen. Dat ding was echt grooooooooot Ö
    Wie haat spinnen ook ? Kunnen we gezellig samen schreeuwend op een stoel gaan staan :3


    Hello.

    Ik niet, maar mijn vriendje wel, hahaha, hij heeft er bang van, het mietje.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    I do! Als ik een spin zie dan roep ik gillend mijn zusje. Als die hem te eng vind roept zij gillend mijn mama. Als die hem ook te groot vind gaat ze ook gillen en dan komt mijn broertje naar boven en die roept "Jullie zijn mietjes! Stelletje watjes!" maar zelf durft ie 'm dan ook niet te pletten en dan komt mijn pa naar boven en die vermoord hem terwijl ik, mijn zusje en mijn moeder ons opsluiten in de badkamer/wc zodat m'n pa ons niet achterna komt met dat beest :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aragnofobie hiero.


    Has no one told you she's not breathing?

    hahaha ik. Er zat er een op het plafond, en ik ging met deo spuiten, viel hij naar beneden. Ik heb twee dagen letterlijk met mijn voeten van de grond gezeten, en om de 10 sec om me heen gekeken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik!
    Haha ik ga ook altijd op een stoel gaan staan.
    Ik had iedereen wakker gemaakt als ik jouw was. Zo een beest ga ik zelf niet dood doen hoor.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Secretive schreef:
    Aragnofobie hiero.


    All I have in life, is my imagniation.

    O.m.g. bij mij maakt het niet uit als men slaapt ik gil ze gewoon wakker!
    Een keer hadden we zo een grote spin in de kamer en me pa wist dat, dat hoort hij aan me gil blijkbaar haha zo hij liep er naar toe en zelfs hij sprng achteruit van schik hoe groot zo ik ren op de eettafel me broer en stiefma achter de deur terwijl me pa LETTERLIJK achter de spin aan rent want die rende voor zijn leven op de muur tot de grond tot op he moment dat me hond dacht dat het eten was en het perongeluk op at.
    Had hem in 3 weken geen kusje meer gegeven xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela schreef:
    O.m.g. bij mij maakt het niet uit als men slaapt ik gil ze gewoon wakker!
    Een keer hadden we zo een grote spin in de kamer en me pa wist dat, dat hoort hij aan me gil blijkbaar haha zo hij liep er naar toe en zelfs hij sprng achteruit van schik hoe groot zo ik ren op de eettafel me broer en stiefma achter de deur terwijl me pa LETTERLIJK achter de spin aan rent want die rende voor zijn leven op de muur tot de grond tot op he moment dat me hond dacht dat het eten was en het perongeluk op at.
    Had hem in 3 weken geen kusje meer gegeven xD


    Wel handig, een hond die spinnen vermoord ^^


    Hello.

    Ik haat ze.
    Pas heb ik er met moeite 2 vermoord, ik ging oppassen en jaa bleef er ook slapen zaten twee spinnen bij het bed. Ranzig. Meestal roep ik mijn ouders, net zoals ik vanavond ook al gedaan had.


    <3

    First schreef:
    Ik!
    Haha ik ga ook altijd op een stoel gaan staan.
    Ik had iedereen wakker gemaakt als ik jouw was. Zo een beest ga ik zelf niet dood doen hoor.


    Als ik mijn ma wakker maakte zou ze bang hebben en gaan lopen en papa zou me achtervolgen met dat beest en me uitlachen D: ik moest dus iets doen of ik zat de hele nacht naar dat beest te staren. Nu ligt hij gelukkig in de vuilbak dood te wezen :3


    Hello.

    Als die snel kruipt loop ik naar de andere kant van het huis en ga ik op een verhoog staan. Soms begin ik zelfs te huilen van die hun engheid. :$
    Arachnafobian here. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Meestal neem ik dan een vliegenmepper en sla ze 10x, zodat ze zeker dood zijn :Y). Ik ben er niet echt bang van, maar ik zou er liever ook geen tegenkomen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Soundeffect schreef:
    I do! Als ik een spin zie dan roep ik gillend mijn zusje. Als die hem te eng vind roept zij gillend mijn mama. Als die hem ook te groot vind gaat ze ook gillen en dan komt mijn broertje naar boven en die roept "Jullie zijn mietjes! Stelletje watjes!" maar zelf durft ie 'm dan ook niet te pletten en dan komt mijn pa naar boven en die vermoord hem terwijl ik, mijn zusje en mijn moeder ons opsluiten in de badkamer/wc zodat m'n pa ons niet achterna komt met dat beest :'D
    Hier moest ik echt om lachen ;d


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik wil heel graag gillend op een stoel staan xD
    ik haat spinnen ook
    laatst zag ik er 1 in de badkamer in ons vakantiehuisje, mn moeder heeft m toen dood gemaakt met haarlak xD

    Secretive schreef:
    Aragnofobie hiero.


    I love you Tim