• Verhaallijn:
    De jongens van 1D zijn erg arrogant geworden door alle bekendheid en maken geen tijd meer vrij voor hun fans. Ze stellen overal hoge eisen aan en zelf doen ze bijna niks meer, behalve optreden en geld uitgeven. Zelfs optreden doen ze niet meer met plezier. De manager van 1D vindt dat het niet langer meer kan en schakelt hulp in van iemand die weet hoe het is om zo beroemd te zijn, maar toch down to earth is.
    Degene die de jongens gaat helpen, is de hoofdpersoon.
    Copyright by Jaye

    Rollen
    Mannelijke fan/fans

    Invullen lijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

    Als je vragen hebt, pb of gb me maar? (;
    xxx

    DE STORY!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:19 ]


    Geen reclame, please.

    Rol: Deleanor Lover
    Naam: Delain Castor
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Karakter: Delain is slim, aardig, behulpzaam, maar erg stil. Of, dat denkt iedereen. Thuis staat altijd Deleanor of Delain op. De hele buurt wordt er dan gek van, die kunnen de liedjes nu ook meezingen. Verder is Delain best wel populair op school. Haar beste vriend is Marco en haar beste vriendin is Hayde.
    Extra: Ze heeft een kitten, Witster. Ze is verslaafd aan Harry Potter, Twilight, Warrior Cats, Cherub, Charmed en nog een aantal series. Ook drinkt ze erg vaak energy drink. Ze heeft een tattoo op haar schouder, van het charmed teken.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb er nog vier nodig!

    Harvey Bembury 36(m), vaste producer/ goede vriend van hoofdpersoon
    Keegan Caday (21m), broertje van hoofdpersoon
    Niko (20m), achtergronddanser
    Reagan (21m), achtergronddanser

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 9:32 ]


    Geen reclame, please.

    Wie is eigenlijk de Deleanor lover geworden?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik vul Niko wel vanavond of zo in, is dat goed?


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Invidia schreef:
    Ik vul Niko wel vanavond of zo in, is dat goed?


    Jaa! (:


    Geen reclame, please.

    DE STORY!!!


    Geen reclame, please.

    Mag ik Reagan (21m), achtergronddanser en Keegan Caday (21m), broertje van hoofdpersoon nog invullen? (: x


    The artist is the kid that survived.

    Payzer schreef:
    Mag ik Reagan (21m), achtergronddanser en Keegan Caday (21m), broertje van hoofdpersoon nog invullen? (: x


    If you want to! (;


    Geen reclame, please.

    Antariksa schreef:
    (...)

    If you want to! (;


    Okay dan ga ik dat nu doen c:


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Reagan (21m), achtergronddanser
    Karakter: Reagan is de vriendelijkste jongen die je kan tegenkomen op de hele wereld, hij doet alles voor je en geeft iedereen complimentjes, hij kan nooit kanten kiezen in een ruzie en kan geen nee zeggen.
    Uiterlijk:


    Extra: Reagan staat alleen op de wereld sinds hij 16 is, zijn ouders gooiden hem uit de familie omdat hij aan de drugs zat en zich niet aan de tradities hield, zijn familie is geobsedeerd daardoor. Hij wou niet naar de kerk gaan of meedoen aan de familie uitstappen, hij was altijd aan het dansen, nieuwe dingen aan het zoeken om te doen, hij kwam in de verkeerde vriendengroep terecht en raakte aan de drugs, toen zijn ouders erachter kwamen hebben ze hem eruit geschopt. Hij heeft zich meer verdiept in dansen en danst nu als een prof. De drugs is hij mee gestopt.


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Keegan Caday (21m), broertje van hoofdpersoon
    Karakter: Keegan oftewel 'Kigi [Kie-gie]' is een beetje meer het stoere type, hij denkt dat hij alles kan en mag en is niet bang om gestraft te worden, hij is eigenwijs en wil ook alles weten. Hij luistert graag mensen af om dan een lekkere sappige verse roddel te verspreiden. Hij houdt ook van grappen maken en lacht om bijna alles. Kigi is eigenlijk best een vriendelijke en romantische jongen en een echt moederskindje.
    Uiterlijk:


    Extra: Kigi praat in zichzelf. Hij heeft een vriendin, hij is namelijk samen met het model Candice Swanepoel van Victoria's Secret.

    Het laatste moet natuurlijk niet..c:


    The artist is the kid that survived.

    Nog iemand geïnteresseerd in de rol van Harvey? (: xx


    Geen reclame, please.

    Sorry, ik was het een beetje vergeten! Hier komt 'ie alsnog.

    Rol: Niko, achtergronddanser.
    Karakter: Niko is één van die jongens waarvan het geweldig is om die rondom je te hebben. Hij heeft een goed gevoel voor humor en is daarbij ook nog eens gezellig - het probleem is wel dat hij soms teveel praat, waardoor mensen nog eens geïrriteerd aan hem raken, maar dit komt zelden voor. Hij is gewoon zo dat hij je meteen op kan vrolijken met zijn woorden. Ook is hij een echte schat, iemand die je echt kan vertrouwen. Niko zou nooit een geheim door vertellen als hem verteld is dat hij dat absoluut niet mag doen. De reden hiervoor is dat hij bang is mensen kwijt te raken en dat mensen hem nooit meer zullen vertrouwen - hij vindt het namelijk leuk dat mensen hem geheimen vertellen, omdat dit hem zelfverzekerder maakt. Ja, Niko is erg onzeker. Dit zou je echter niet meteen zeggen als je hem ziet, omdat het lijkt alsof hij sterk in zijn schoenen staat en hij (meestal) ook nog eens een grote mond heeft, maar diep in zijn hart is hij heel erg gevoelig.
    Uiterlijk:


    Logan Lerman
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 11:54 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    foutje!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 16:19 ]


    Geen reclame, please.

    Ik heb nog steeds iemand nodig voor Harvey Bembury en een paar voor mannelijke fans? Wie o wie?


    Geen reclame, please.