• Verhaallijn:
    De jongens van 1D zijn erg arrogant geworden door alle bekendheid en maken geen tijd meer vrij voor hun fans. Ze stellen overal hoge eisen aan en zelf doen ze bijna niks meer, behalve optreden en geld uitgeven. Zelfs optreden doen ze niet meer met plezier. De manager van 1D vindt dat het niet langer meer kan en schakelt hulp in van iemand die weet hoe het is om zo beroemd te zijn, maar toch down to earth is.
    Degene die de jongens gaat helpen, is de hoofdpersoon.
    Copyright by Jaye

    Rollen
    Mannelijke fan/fans

    Invullen lijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

    Als je vragen hebt, pb of gb me maar? (;
    xxx

    DE STORY!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:19 ]


    Geen reclame, please.

    niemand voor de mannelijke achtergronddansers? ):


    Geen reclame, please.

    Ik zal morgen nog een deleanor lover maken
    Ik heb er een superidee voor


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Antariksa schreef:
    niemand voor de mannelijke achtergronddansers? ):


    OE OE IKKE!!!


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Lloyd (27m), achtergronddanser
    Karakter: Lloyd is iemand die graag verandert, hij houdt er dan ook van om naar nieuwe plaatsen te gaan en andere omgevingen op te zoeken, hij is zeer aardig en dat al zeker tegen de meisjes, hij is een enorme player en neemt dan ook het ene na het andere lief. Hij kan heel lang babbelen over van alles en nog wat. Hij lacht heel erg veel.
    Uiterlijk:


    Extra: Lloyd is een roker.


    The artist is the kid that survived.

    Welke rollen heb je nog nodig? Als je wilt, maak ik er wel nog één aan? ^^

    Neenie schreef:
    Welke rollen heb je nog nodig? Als je wilt, maak ik er wel nog één aan? ^^


    Alleen nog de mannelijke rollen! (: (De eerste drie van de eerste lijst en de vier achtergronddansers) Als je wilt mag je een mannelijke fan maken, die vindt dat ze wel/niet veranderd zijn? (dit geldt voor iedereen!)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 23:13 ]


    Geen reclame, please.

    Rol: Darwin Wegrzyn, manager van de hoofdpersoon
    Karakter: Darwin heeft een zeer gedisciplineerde persoonlijkheid, maar ooit is dat anders geweest. Op zeventienjarige leeftijd kreeg hij een verslaving aan drugs, waardoor hij allesbehalve gedisciplineerd was. Na twee jaar zag hij in dat hij fout bezig was en in de afkickkliniek heeft hij geleerd om gedisciplineerder te worden, wat hem uiteindelijk zeer goed gelukt is. Darwin kan door die discipline heel streng en kortzichtig zijn. Hij verbiedt snel dingen en denkt liever meer dan drie keer na voordat hij ook daadwerkelijk iets doet, alleen maar uit voorzorg. Hij is dus helemaal niet impulsief.
    Daarnaast is hij wel heel beschermend. Hij kan er niet tegen om mensen te zien lijden en hij helpt graag. Als hij doorheeft dat iemand net zoals hij met drugs begint te experimenteren, wilt hij die persoon graag even bij zijn of haar verstand te brengen.
    Uiterlijk:

    Alexander Skârsgard
    Darwin heeft vuilblond, warrig haar en blauwe ogen. Toen hij net uit de afkickkliniek ontslagen was, heeft hij op zijn zij de tekst 'Keep fighting' laten tatoeëren. Dat tatoeage herinnert hem er aan hoe het geweest was vroeger, en heeft het doel om hem niet meer terug te laten vallen. Darwin is van Poolse afkomst, vandaar zijn blonde haren en staalblauwe ogen. Omdat zijn achternaam zo moeilijk is en aangezien hij manager is, zou hij graag zijn achternaam naar iets makkelijkers laten veranderen, maar daar is hij nog niet zeker van.
    Extra: Hij valt op veel jongere vrouwen.

    Dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 23:24 ]

    Oh en ik heb nog iemand nodig voor de styliste van de hoofdpersoon/beste vriendin!


    Geen reclame, please.

    Neenie schreef:
    Rol: Darwin Wegrzyn, manager van de hoofdpersoon
    Karakter: Darwin heeft een zeer gedisciplineerde persoonlijkheid, maar ooit is dat anders geweest. Op zeventienjarige leeftijd kreeg hij een verslaving aan drugs, waardoor hij allesbehalve gedisciplineerd was. Na twee jaar zag hij in dat hij fout bezig was en in de afkickkliniek heeft hij geleerd om gedisciplineerder te worden, wat hem uiteindelijk zeer goed gelukt is. Darwin kan door die discipline heel streng en kortzichtig zijn. Hij verbiedt snel dingen en denkt liever meer dan drie keer na voordat hij ook daadwerkelijk iets doet, alleen maar uit voorzorg. Hij is dus helemaal niet impulsief.
    Daarnaast is hij wel heel beschermend. Hij kan er niet tegen om mensen te zien lijden en hij helpt graag. Als hij doorheeft dat iemand net zoals hij met drugs begint te experimenteren, wilt hij die persoon graag even bij zijn of haar verstand te brengen.
    Uiterlijk:

    Alexander Skârsgard
    Darwin heeft vuilblond, warrig haar en blauwe ogen. Toen hij net uit de afkickkliniek ontslagen was, heeft hij op zijn zij de tekst 'Keep fighting' laten tatoeëren. Dat tatoeage herinnert hem er aan hoe het geweest was vroeger, en heeft het doel om hem niet meer terug te laten vallen. Darwin is van Poolse afkomst, vandaar zijn blonde haren en staalblauwe ogen. Omdat zijn achternaam zo moeilijk is en aangezien hij manager is, zou hij graag zijn achternaam naar iets makkelijkers laten veranderen, maar daar is hij nog niet zeker van.
    Extra: Hij valt op veel jongere vrouwen.


    omg, you're scary. Ik had ook wel een beetje zo'n type in gedachte, maar ik wist het niet zeker! loveyouuu!


    Geen reclame, please.

    Ik heb eigenlijk wel met spoed iemand nodig voor de styliste/beste vriendin van de hoofdpersoon! Ik ben al druk aan het schrijven voor de story en de styliste komt nu voor het eerst voor in het verhaal (in het hoofdstuk waarmee ik nu bezig ben) en ik weet niet echt wat voor karakter ik haar moet geven dus...

    Yadin Kalata (28v), styliste van hoofdpersoon/beste vriendin


    Geen reclame, please.

    Mag ik die doen? Ik vind 't leuk, haha. (cat)

    Neenie schreef:
    Mag ik die doen? Ik vind 't leuk, haha. (cat)


    Natuurlijk1 (:


    Geen reclame, please.

    Rol: Yadin Kalata, styliste van hoofdpersoon/beste vriendin
    Karakter: Yadin is ontzettend nieuwsgierig, wat soms weleens irritant kan overkomen. Ze wilt altijd per se de nieuwste roddels kennen, als ze weet dat iemand een 'geheim' heeft, blijft ze maar doorvragen tot die persoon uiteindelijk uit frustratie alles zegt. Hoewel dit een irritante karaktereigenschap is, heeft ze er ook positieve. Yadin is heel eerlijk in alles. Ze kan niet goed liegen en voelt zich ook slecht als ze ergens over liegt, daarom probeert ze zoveel mogelijk de waarheid te vertellen en haar eerlijke mening over dingen te geven - wat soms afbrekend kan overkomen. Yadin is heel spraakzaam en kan haar mond nooit houden, zelfs niet in de buurt van mensen die ze niet kent. Ze heeft altijd wel iets te vertellen en deelt dat graag.
    Uiterlijk:

    Lauren Bennett
    Yadin is van Poolse afkomst, vandaar haar speciale naam en haar blonde haren. Ze is altijd zo stijlvol mogelijk en naar de laatste mode gekleed, omdat dat bij haar job hoort. Ze heeft verder geen piercings of tatoeages, want daar is ze ten zeerste tegen.
    Extra: Ze is een groot feestbeest.

    Rol: Matteo (25m), achtergronddanser  
    Karakter: Matteo is de jongen van wie je denkt, oh die heeft wel een vriendinnetje, wel fout, Matteo valt op jongens en is ook niet bang om daarvoor uit te komen, iedereen mag weten dat hij gay is, homo, een janet. Hij is sinds dat hij het ontdekte dat hij op jongens viel nogal veel gepest geweest. Hij weet altijd wat hij moet zeggen en kan in moeilijke situaties snel alles op een rijtje zetten. Hij is een zeer vrolijke en luide jongen wat hem een mooie uitstraling geeft. Maar onder dat blije jongetje zit een serieuze en volwassen man, hij weet waar hij het over heeft, hij is best snel gekwetst wat hem zwak doet lijken maar hij heeft altijd plannen om iemand terugte pakken als het nodig is wat soms voor best grappige gebeurtenissen zorgt.
    Uiterlijk:

     Extra: Matteo heeft een hond 'Casper' het is een Toller.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 3:09 ]


    The artist is the kid that survived.