• Tweede Topic :)


    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Scorpius
    "Nee inderdaad ik heb een saai leven dus ik zoek avontuur en ik help een vriendin die mishandeld is" nog steeds ben ik me suf aan het piekeren over een plaan "ja als je dat zou willen vertellen zou dat me zeker helpen"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Jij de Scorpius Malfoy een saai leven?" vraag ik lachend, maar al snel stopte ik en knik. "Zoals ik je vandaag al eerder vertelde woon ik al een tijd niet meer thuis en ben ik overal en nergens in de vakantie" begin ik mijn verhaal. "Deze vakantie was ik dus ook weer ergens, maar daar bleek mijn ex dus ook te wonen en aangezien we nog bevriend waren heb ik mijn vakantie daar doorgebracht en tsja ergens halverwege de vakantie kwam ik achter zijn geheim en toen eindigde het eigenlijk zoals het nu is"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jasmine Ophelia Algera

    'Ow, wacht, Roos!' Ik ren de trap af. 'Ik wil wel lid worden hoor. Hoeveel kost dat?' Ik vis mijn portemonnaie uit mijn zak en kijk haar vragend aan.


    Happy Birthday my Potter!

    [wanneer is het lunch? Jasmine en Hayde hadden afgesproken]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Roos

    Ik draai me glimlachend om '2 sikkels. Weet je, het verbaaste me nog het meest dat James lid wou worden.' Ik dacht terug aan gisteren in de trein.'Het valt me op dat hij me de laatste tijd niet echt meer pest, op gister na dan, met dat stomme snoepje!' Als Jasmine mij 2 sikkels heeft gegeven geef ik haar de badge. 'Heb je mijn broertje Hugo al ontmoet? Hij is nieuw en nogal snel zenuwachtig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik speld de badge op mijn blouse en geef Roos drie sikkels, aangezien het voor een goed doel is. 'Ja, ik heb hem en Lily geholpen hun boeken te verzamelen. James had ze weer eens getreiterd. Ben in ieder geval blij dat hij jou nu tijdelijk met rust laat.' Ik werp even een afkeurende blik naar James en Mason en loop de trap weer op.


    Happy Birthday my Potter!

    (Als Lily en Hugo hun les hebben gehad, begint denk de lunch. Misschien kan je nog even gezellig met James of Mason kletsen?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Okee, ik snap hier dus niks van. Albus zit in de les en bij Roos. -_- Nu zit hij ff bij Roos]

    Albus

    Ik grijns en doe mijn gewaad een stukje open, zodat de speld duidelijk te zien is. Ik grijns en zie dan een papiertje hangen. Mmm, wie er lid wil worden van het zwerkbalteam! Grijnzend loop ik er naar toe en schrijf me in als Jager. Ik ben echt waardeloos en zwerkbal, maar misschien lukt het deze keer. Er hebben ook al veel mensen zich ingeschreven. Onder andere Mason. Ik loop weer naar Roos. 'Straks samen lunchen?' vraag ik.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [denk het ook.]

    Lily

    Glimlachend steek ik mijn hand uit. Daarna loop ik met Hugo het lokaal in en ga vooraan zitten. Ik kijk naar een rare plant die op tafel staat en bekijk het ding. Het is paars en..ademt. Vreemd. Ik prik er in en er spuit gelijk groen spul uit. Van schrik val ik van mijn stoel. 'Dat is een mimbulus mimbeltonia,' zegt professor Lubbermans trots.

    [ik doe ff voor Marcel, want niemand speelt hem.]

    [Ja trouwens. De lunch begint zo. Misschien kunnen we ook en bal organiseren, of zo. Maar dan wat later (A)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Amarantha Hayde Asker

    Langzaam begeef ik me naar The Great Hall. Ik denk na. Wat is er met Jasmine? Ik ga zitten en wacht op de rest. Langzaam stroomt het vol. James en Mason had ik al even niet gezien. Opeens komen James en Mason binnenlopen. 'Als je het over de duivel hebt,' mompel ik. Ze komen naast me zitten. 'Hey guys.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mason

    Ik grijns. 'Ik heb me al opgegeven,' zeg ik nonchalant. 'Ik en dat joch uit de derde zijn de enige wachters tot nu toe.' Ik pak mijn agenda en schrijf er met grote letters in: Ik neem vrij voor vamiddag. Haha. Dan zie ik plotseling iets voor zaterdag staan. 'Hé!' zeg ik grijnzend. 'Ik ben Zaterdag jarig, was ik vergeten.'

    Jasmine Ophelia Algera

    Als ik merk dat het tijd is voor de lunch, berg ik mijn bezem voorzichtig op en ga via allerlei geheime wegen naar The Great Hall. Dan hoef ik tenminste niet door die drukte. Ik plof neem plaats vlak bij Hayde, pak twee broodjes en kijk haar Betekenisvol aan. Ik hoop dat ze snapt dat het praten niet hier kan.


    Happy Birthday my Potter!

    professor Stafler

    Ik loop neuriënd door de gangen en hang aanplakbiljetten op met de tekst: Eerste uitstapje naar Zweinsveld! Om zaterdag 6 september kunnen alle leerlingen vanaf hun derde jaar naar Zweinsveld. Dit kan de hele dag, alleen is Zweinsveld om acht uur gesloten. Veel plezier! Ik hang er een naast het portret van de dikke dame.

    Albus

    Ik loop het portretgat uit en zie professor Stafler weglopen. Ik vraag me af wat hij hier aan het doen is. Pas dan zie ik het briefje. Yes! Zaterdag voor het eerst naar Zweinsveld. Ik en Roos mochten dit jaar voor het eerst. Ik loop weer naar binnen en vertel het direct aan de rest.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Amarantha Hayde Asker

    'Slim hoor Mason.' Ik geef hem een duw met mijn elleboog. 'En James, moet ik me ook nog opgeven? Ik zit toch al in het team.'

    [sorry voor de domme vraag, maar Hayde is er niet bij met haar gedachten en ik snap het ook niet meer. Mason staat op de lijst, maar hij zit toch al in het team?]

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 19:32 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen