• Tweede Topic :)


    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Scorpius
    "Mhm, oké dus alleen als je in gedachten verzonken ben" zegt Summer lachend "hoeft niet, het mag natuurlijk ook als ik niet in gedachten verzonken ben" en ik heb een grote glimlacht op mijn gezicht van oor tot oor. Steeds als ik naar haar kijk verbaas ik me over het feit hoe mooi ze eigenlijk is en weer ben ik sprakeloos.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik sla de spin met een klap dood, zodat ik James zijn aandacht weer heb. Ik trek mijn mouw omhoog en duw het slangachtige litteken onder zijn neus. Het is net het duistere teken, alleen dan zonder kleur en veel minder netjes. 'Mijn ouders hebben er tijdens de tweede oorlog voor geleefd je vader te doden. Ze haten hem en proberen mij net als hun te maken. Ieder moment dat ik bij ze in de buurt ben.' Ik moet bijna huilen, maar ik ben sterk en slik mijn tranen weg. 'Ondanks dat, houd ik van ze.'


    Happy Birthday my Potter!

    James

    Ik staar naar het litteken en luister naar haar verhaal. Als ze is uitgepraat went ik mijn blik van het litteken af en omhels haar. Dat zulke ouders zo'n mooi kind hebben kunnen krijgen. Dat zeg ik maar niet hardop. Ik laat haar weer los. 'Het maakt niet uit. ' mompel ik. Ik blijf van haar houden. Wat er ook gebeurd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Nou mensen, ik ga zo slapen. Morgen moet ik om 07:00 bij schiphol zijn en dan vertrek ik tot en met donderdag naar Londen. Tot donderdag dus maar!)


    Happy Birthday my Potter!

    Summer

    "Hoeft niet, het mag natuurlijk ook als ik niet in gedachten verzonken ben" zegt hij met een glimlach op zijn gezicht van oor tot oor. Ik kijk even bedenkelijk en haal mijn schouders op waarna ik mijn lippen nogmaals op de zijne druk. "Mhm, als je het zegt en er zo over denkt" zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    (Nou mensen, ik ga zo slapen. Morgen moet ik om 07:00 bij schiphol zijn en dan vertrek ik tot en met donderdag naar Londen. Tot donderdag dus maar!)


    [ veel plezier (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    (Nou mensen, ik ga zo slapen. Morgen moet ik om 07:00 bij schiphol zijn en dan vertrek ik tot en met donderdag naar Londen. Tot donderdag dus maar!)


    (tot donderdag:))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [@Rider AAHHHH neem me mee!!!! ik wil echt naar Londen (yeah) veel pezier!!!]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Scorpius
    Weer drukt ze haar lippen op die van mij en mijn dag wordt steeds beter "Mhm, als je het zegt en er zo over denkt" zegt Summer lachend. Uiteindelijk hebben we niks gegeten en staat de picknickmand roerloos waar Summer hem had neergezet, ik sta op en steek me hand naar Summer uit "Kom het is denk ik wel tijd, anders worden we gesnapt" en ik blijf glimlachen en ik denk dat die de komende tijd er niet meer vanaf zal gaan.

    [ik ga denk ik (huil) weer geen zin! en ik kan morgenavond ook niet komen WEEEHHH maar dinsdag wel en woendag heb ik vakantie dus dat wordt RPGen(A)]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:38 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik maak mij los uit de omhelzing en kijk James aan. 'Maar mijn ouders vermoorden ons als ze weten dat ik met je...uhm...omga. En jouw ouders zullen er waarschijnlijk ook niet blij meer zijn.'

    (ik zit nog even op mijn mobiel :'))


    Happy Birthday my Potter!

    [ @MrsBrittain jammer ): maar is goed en dinsdag en woensdag zeker weer RPGen]

    Summer

    "Kom het is denk ik wel tijd, anders worden we gesnapt" zegt Scorpius met een glimlach. Ik pak zijn hand vast en sta op. "Alleen omdat het moet en ik ook geen zin heb om straks alles aan leraren uit te leggen" zeg ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    'Ze hoeven het toch ook niet te weten? Ik bedoel we zijn op Zweinstein. Tenzij mijn broertje of zusje iets zegt kan er niks gebeuren toch?' ik kijk haar vragend aan. 'Jij hebt toch geen broertje of zusje? En ik kan Albus en Lily wel het zwijgen opleggen.' ik kijk naar haar prachtige zwarte haar en glimlach.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik bijt op mijn lip. Ik heb zo mijn twijfels over dat geheime gedoe, maar knik toch. Elkaar vergeten en gewoon negeren lijkt namelijk geen optie. Ik sta op. 'Dan ga ik maar eens wat droogs aantrekken.'


    Happy Birthday my Potter!

    [Grrr, ik heb 2 weken computerverbod (even dat jullie het weten...). Ik zat er te vaak op ofzo. In iedergeval neemt mijn lieve zusje Catnipp mijn rollen (lily en Mason) over. (A) Tot over twee weken! En nee, ik kan niet stiekem op mijn laptop want die is afgepakt ^^]

    [hehe]

    Albus

    Om een uur of zeven word ik wakker. Ik gaap en stap mijn bed uit. Ik heb lang gepiekerd over wie ik mee zou nemen naar het bal. Ik weet het nog steeds niet. Ik kleed me aan, poets mijn tanden en ga naar d Re grote zaal. Daar plof ik naast Roos neer en begin een broodje te eten. 'Morgen.' mompel ik
    Mason

    Als mijn wekker gaat maak ik me klaar en sjok ik naar beneden. Daar ga ik zitten en pak wat eten.

    [lily doet getzelfde :-P]
    Professor Stafler

    als alle leerlingen aan hun tafels zitten glimlach ik. Normaal hou ik geen toespraak bij het ontbijt, maarz dit jaar is anders. Ik.tik even met mijn lepel op het bord om de aandacht te trekken en ga dan staan. 'Ja beste leerlingen,' begin ik. 'normaal hou ik geen toespraak bij het eten, maar ik heb iets belangrijks.te vertellen. Jullie hebben vast een galage gewaad gekregen. Nou die zijn voor het BAL! Ja leerlingen , volgende week is het bal. Dus vraag je partner en trek je galagegewaad aan. Voor degene die er geen hebben, in Zweinsveld is een nieuwe winkel waar je
    galage gewaden kunt kopen. Veel plezier en eet smakelijk!'


    [srry voor typfouten. Ik zit op mobiel ;-)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''